Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μήνυμα της Σταματίας(Ματίνας) Παππά, υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου στο Δήμο Ιωαννίνων, με το ψηφοδέλτιο ''Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία'' του Νίκου Γκόντα.


 Φίλε συνδημότη, φίλη συνδημότισσα του διευρυμένου  Δήμου μας, των Ιωαννιτών.


Με  αίσθημα ευθύνης ανακοινώνω, ότι θέτω υποψηφιότητα Δημοτικού Συμβούλου, με τον συνδυασμό  ''Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία'' του πρώην Δημάρχου μας Νίκου Γκόντα, για το Δήμο μας, τον Δήμο των Ιωαννιτών.

Οι κάτοικοι της πόλης των Ιωαννίνων και των χωριών του Δήμου μας, όλοι οι συνδημότες και οι συνδημότισσες μου, γνωρίζουν ότι υπηρετώ τον θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης από τη θέση της Τοπικής Συμβούλου της πόλης των Ιωαννίνων, την τελευταία 4ετία, θέση που μου εμπιστευτήκατε, εκτιμώντας την διάθεση μου για δουλειά στην Αυτοδιοίκηση. Μια εμπιστοσύνη που προσπάθησα να ανταποδώσω, το καλύτερο δυνατόν.

'Ύστερα από προτροπή και συμβουλές πολλών φίλων, συνδημοτών και συνδημοτισσών μου, αποφάσισα να διεκδικήσω την εμπιστοσύνη σας και την εκλογή μου, ως δημοτικού συμβούλου πλέον, του διευρημένου Δήμου μας.

Η δύσκολη εποχή της οικονομικής κρίσης και όσα αυτή συνεπάγεται, για τη  Χώρα και την περιοχή μας, με τις μεγάλες αλλαγές και προσαρμογές στο τώρα,  κι όσα επέφερε η εφαρμογή του ''Καλλικράτη'', πρέπει να αντιμετωπιστεί από ανθρώπους, κύρια νέους, με διάθεση για δουλειά, θέληση, γνώση, συλλογικότητα, πολυσυλλεκτικότητα, πετυχημένους σε ότι έχουν ασχοληθεί και εμπειρία όταν και όπου απαιτηθεί. Στοιχεία απαραίτητα για ανθρώπους που θέλουν να αγωνιστούν και να βοηθήσουν τον τόπο τους.

Γιατί μόνο έτσι μπορούμε να ενώσουμε τους πολίτες του Δήμου μας, σε μιά κοινή προσπάθεια με στόχο την επίτευξη των προσδοκούμενων αποτελεσμάτων.

Πιστεύω ότι αποτελεί χρέος όλων μας να συνδράμουμε σ' αυτή την προσπάθεια, συμπορευόμενοι, ώστε να βγεί η τοπική μας κοινωνία από τα αδιέξοδα

Αδιέξοδα που οδηγηθήκαμε από την αδράνεια, την αδιαφορία και την αδιαφάνεια και που πλήττουν την ποιότητα της ζωής όλων μας και που προκαλούν τον μαρασμό της πόλης μας και των χωριών του Δήμου μας και της περιοχής μας.

Η νέα δημοτική αρχή που θα αναλάβει τα ηνία του διευρυμένου Δήμου μας, σ΄ αυτή την δύσκολη εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά συγκυρία, πρέπει να είναι κοντά σ΄ όλους τους πολίτες, ανεξαρτήτως πολιτικών επιλογών και προτιμήσεων του καθενός.

Πρέπει να στηρίζει τους οικονομικά αδύνατους και άνεργους, να σέβεται και να βασίζεται σε όλες τις πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και πολιτιστικές δυνάμεις του τόπου μας, σε όλες τις ηλικίες και ιδιαίτερα τους νέους, διατρανώνοντας την κοινωνική συνοχή και ενώνοντας τους,  τους δημότες και κατοίκους του Δήμου μας και της περιοχής μας. 

Να είναι εκφραστής  αυτοδιοικητικών πολιτών με στόχο και ένα μεσοπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης, που να αφορά όλες τις πλευρές της ζωής μας.

Μια δημοτική αρχή διεκδικητική και μπροστάρα, με πρόσωπα  άξια και ικανά, πέραν των πολιτικών τους πιστεύω, που θα αξιολογήσει και αξιοποιήσει στο μέγιστο, τα μέσα που διαθέτει, στοχεύοντας στην καλυτέρευση της καθημερινότητας των πολιτών και  διευρύνοντας περαιτέρω την κοινωνική συνοχή.

Αποφάσισα, όπως προανέφερα, για δεύτερη φορά, να συμμετάσχω στις αυτοδιοκητικές εκλογές, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος πλέον, στον συνδυασμό του πετυχημένου Δημάρχου μας των περασμένων χρόνων Νίκου Γκόντα, γιατί πιστεύω ότι πληρεί το ψηφοδέλτιο του, τις προϋποθέσεις που έθεσα περιληπτικά παραπάνω και επιπρόσθετα ο ίδιος με την εμπειρία του, μπορεί να φανεί αντάξιος των προσδοκιών μας.

Σας καλώ να συμμετάσχετε σ΄αυτή την προσπάθεια μου, σ΄ αυτή την προσπάθεια μας, επιλέγοντας με, με την ψήφο σας και να γνωρίζετε ότι η επιλογή αυτή, συνοδεύεται από την δέσμευση μου, ότι θα παλέψω για το καλό του Δήμου και  των συνδημοτών μου και θα είμαι σε ετοιμότητα ν' αντισταθώ και ν' αντιδράσω σε οποιαδήποτε ενέργεια που θα προκαλεί και θα βλάπτει το καλώς εννοούμενο κοινό συμφέρον και που θα είναι αντίθετη με τις αρχές της χρηστής διοίκησης.

Επιπλέον ζητώ την ψήφο σας, μετά από μία θητεία παραμονής, εργασίας και διεκδίκησης, στο Δημοτικό Διαμέρισμα των Ιωαννίνων, γιατί θέλω να δώσω την μάχη μου, από την πρώτη γραμμή, αναγνωρίζοντας ότι η μπάρα των ευθυνών μου μεγαλώνει, όπως έκανα και κάνω, ως αθλήτρια της Άρσης Βαρών, τιμώντας τα Ελληνικά χρώματα και ως Σπουδάτρια της Γυμναστικής Ακαδημίας, όχι για να εξυπηρετήσω προσωπικά μου συμφέροντα και φιλοδοξίες, αλλά για να συμβάλλω, με τις αξίες και αρχές που απέκτησα από τον Αθλητισμό, την οικογένεια μου, τους γονείς  μου και τα Σχολεία μου, σε ένα καλύτερο αύριο της αγαπημένης μου πόλης και της περιοχής μας.

Γιάννενα 18 Φεβρουαρίου 2014.

Σταματία(Ματίνα) Παππά
Αθλήτρια Άρσης Βαρών
Φοιτήτρια Γυμναστικής Ακαδημίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: