Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Μην αμολάς τη βάρκα, έχει ρέματα!!!! Επιστολή-απάντηση του Παναγιώτη Κλοντζάρη, δημότη Πρέβεζας, στον εκπρόσωπο της Εταιρείας «Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας», για ραδιοφωνικές δηλώσεις του, για την εκμετάλλευση της Μαρίνας της πόλης.


Έτσι  έλεγαν οι παλιοί Πρεβεζάνοι όταν κάποιος έλεγε πιο πολλές Κουβέντες από όσες έπρεπε, γιατί μετά δεν μπορούσε να τις μαζέψει, όπως την βάρκα όταν  την πάρουν τα ρέματα!!!.


Για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.

Την Δευτέρα 24/2/2014 ο εκπρόσωπος της Εταιρείας «Τουριστικός Λιμένας Πρέβεζας» κ. Τέφας, που έχει αναλάβει την εκμετάλλευση του Τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας (Μαρίνα)Πρέβεζας  απαντώντας σε ερωτήματα δημοσιογράφου και με δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό ΠΡΙΣΜΑ υποστήριξε ότι  η συγκεκριμένη εταιρεία βάλλεται αδίκως από εχθρικά στοιχεία προς την επένδυση της Μαρίνας και την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Τέτοια  στοιχεία θεωρεί ότι είναι ο υποψήφιος Δήμαρχος Μιλτ. Κλάπας ο οποίος μαζί με πολλούς άλλους δημότες και φορείς, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, έχουμε αντιδράσει νόμιμα  στις πλείστες όσες μεθοδεύσεις της προηγούμενης και της τωρινής διοίκησης του Λ.Τ. Πρέβεζας που,  με την ανοχή της αρμόδιας Δ/σης του Υπουργείου Τουρισμού και την σύμφωνη γνώμη της τωρινής Δημοτικής Αρχής, κατέτειναν  στην ΔΩΡΕΑΝ παραχώρηση της χρήσης του παραλιακού μετώπου της πόλης από το ύψος του προβλήτα εμπρός από τα Δικαστήρια μέχρι και μετά το σημείο όπου ασκούνται και εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί, δηλ. έκταση επιφάνειας 5.780,57 τ.μ. στην εταιρεία που εκπροσωπεί ο κ. Τέφας.

Επίσης διέψευσε ότι η σύμβασή του με το Υπουργείο Τουρισμού για την εκμετάλλευση του τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας λύθηκε αυτοδικαίως , διότι δεν κατέθεσε τις απαραίτητες εγγυητικές επιστολές και ότι η εταιρεία του έχει κηρυχθεί έκπτωτη από το Υπουργείο σχετικά με την εκμετάλλευση του τουριστικού Λιμένα.

Τέλος ισχυρίστηκε ότι γενικώς θεωρεί ότι νομίμως εξακολουθεί να εκμεταλλεύεται ολόκληρη την έκταση που του έχει παραχωρηθεί από το Λ.Ταμείο Πρέβεζας μέχρι σήμερα και ότι η ανταπόκριση της εταιρείας στις υποχρεώσεις της απέναντι στο σημερινό Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο είναι νομότυπη και πλήρης.
Με αφορμή τα παραπάνω αλλά και τις τελευταίες δυσμενείς εξελίξεις για την «επένδυση» της εταιρείας του κ. Τέφα  στην υπόθεση του τουριστικού λιμένα Πρέβεζας (Μαρίνα) που προφανώς τον ανάγκασαν να την υπερασπιστεί ο ίδιος και όχι «οι υποστηρικτές της επένδυσής του» που είναι απασχολημένοι με τον προεκλογικό αγώνα και δεν θέλουν προφανώς να εκτεθούν άμεσα , ένιωσα έντονη την ανάγκη να παρέμβω, να αποκαταστήσω την αλήθεια και να αποτυπώσω την πραγματική κατάσταση, προς γνώσιν των δημοτών και κάθε τυχόν θεσμικώς ενδιαφερομένου,  για το που βρίσκεται η υπόθεση βασιζόμενος σε επίσημα έγγραφα.

Έτσι, από το με αρ. πρωτ. 19914/4-9-2013  έγγραφο του Υπουργείου Τουρισμού προς το Λ.Τ. Πρέβεζας γνωστοποιείται ότι ο επενδυτής δηλ. η εταιρεία του κ. Τέφα δεν κατέθεσε την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε με το Ελληνικό Δημόσιο εγγυητική επιστολή των 200.000,00 Ευρώ ,με συνέπεια την αυτοδίκαιη λύση της σύμβασης από 21/4/2013 και την έκπτωση της εταιρείας.

Έτσι από την παραπάνω ημερομηνία αν και η εταιρεία αυτή είναι έκπτωτη, συνεχίζει να εκμεταλλεύεται τη ΜΑΡΙΝΑ εισπράττοντας (χωρίς την απαραίτητη  παραχώρηση από το Δημόσιο), το Δημοτικό (πιά) Λ.Τ. Πρέβεζας και το Υπουργείο Τουρισμού δεν έκαναν τίποτα σχετικά.

Τα παραπάνω αλλά και η παράτυπη ΔΩΡΕΑΝ παραχώρηση με την αρ.9/2012 και 145/2012 αποφάσεις του Λ.Τ. Πρέβεζας (μετά από συνεννόηση με την Δημοτική Αρχή- έγγραφο 3682/10-02-2014 Υπ. Τουρισμού προς το γραφείο Πρωθυπουργού) και η παράδοση του παραπάνω τμήματος (πέραν της επίσημης χωροθέτησης της ΜΑΡΙΝΑΣ) του παραλιακού μετώπου της πόλης στον «επενδυτή» με έγγραφο πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής από την πρώην διοίκηση του Λ.Τ. Πρέβεζας από τον Αύγουστο του 2012, που είναι εν γνώσει της Δημοτικής Αρχής, αποκρύπτονται συστηματικά από τους Δημότες.

Το ότι δεν έχει τοποθετήσει ακόμη ο «επενδυτής» την προβλεπόμενη περίφραξη που θα αποκόψει την πόλη από το τμήμα αυτό του παραλιακού μετώπου οφείλεται στον μέχρι σήμερα αγώνα όσων ενδιαφέρονται πραγματικά για την ανάπτυξη της πόλης με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και στις επερχόμενες εκλογές!!

Το παραπάνω έγγραφο που μνημόνευσα το πήρα από το Δημοτικό Λ.Τ. Πρέβεζας μετά από δύο μήνες από την αίτησή μου και αφού προσέφυγα σε όλες τις αρμόδιες Αρχές με αναφορές και καταγγελίες.

Αν θέλετε δε να μάθετε τι έχει κάνει το Λ.Τ. σχετικά με την όλη υπόθεση μέχρι πρόσφατα,σας  μεταφέρω τα λεγόμενα της Προέδρου του Λ.Τ. προς εμένα τον ίδιο προσωπικά σύμφωνα με τα οποία οι δύο δικηγόροι του Δήμου υπέβαλαν αντίθετες γνωμοδοτήσεις σχετικά με την υπόθεση και ήδη έχει αναθέσει σε τρίτο δικηγόρο για να γνωμοδοτήσει σχετικά. Η Τρίτη γνωμοδότηση «αναμένεται» ακόμη!

Εγώ το μόνο που αντιλαμβάνομαι είναι ότι αυτή η διαδικασία χαρίζει χρόνο στον επενδυτή εις βάρος του Δημοσίου συμφέροντος.

Όταν δε έθεσα το απλό ερώτημα γιατί δεν απευθύνθηκε στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για έγκυρη σχετική γνωμοδότηση όπως έχει συμβεί και παλαιότερα δεν έλαβα καμία απάντηση.

Με αφορμή τα παραπάνω θα ήθελα  (και νομίζω ότι επιβάλλεται από τις σοβαρές συνθήκες), ας πέρασε και μία εβδομάδα (δεν πειράζει), να διευκρινίσει σχετικά για το τι συμβαίνει η πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου επί των συγκεκριμένων εγγράφων και πραγματικών προβλημάτων ώστε να αντιληφθούν οι δημότες την πραγματική διάσταση των γεγονότων.

Ειδικά πρέπον και αναγκαίο, πηγάζον από το ίδιο της το καθήκον ως προέδρου Ν.Π.Δ.Δ., είναι  να διευκρινιστεί αν πράγματι  κηρύχθηκε έκπτωτη από το ελληνικό Δημόσιο η παραπάνω εταιρεία, αν εξακολουθεί να εκμεταλλεύεται τη Μαρίνα και να εισπράττει, αν ο επενδυτής έχει καταβάλλει κανονικά τα μισθώματα μέχρι σήμερα ή όχι, αν έχει καταθέσει και υπάρχουν οι προβλεπόμενες από την αρχική σύμβαση με το Λ.Τ. εγγυήσεις, αν το επιπλέον τμήμα 5780,57 τ.μ. του παραλιακού μετώπου της πλατείας Ανδρούτσου παραχωρήθηκε χωρίς συμβατική υποχρέωση ΔΩΡΕΑΝ  και αν προβλέπεται η τοποθέτηση «καλαίσθητων» διαχωριστικών, ως και σε πλείστα όσα αναπάντητα σχετικά ερωτήματα.

Ακόμη δε μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα είχε ένας Δημόσιος απολογισμός της Διοίκησης του Λ.Τ. (πράγμα που δεν βλέπω να γίνεται) και μια Δημόσια Συζήτηση των ενδιαφερομένων προκειμένου να αποτυπωθεί εις επήκοον όλων ποιοι επιζητούν την διαφάνεια, τη Δημόσια ωφέλεια και πρόοδο της πόλης και ποιοι όχι.

Προς το παρόν, όπως ξέρει το Λ.Τ. και η Δημοτική Αρχή έχουν εγκριθεί και οι περιβαλλοντικοί όροι της (χωρίς μέχρι σήμερα χωροθέτηση) ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ τουριστικού Λιμένα Πρέβεζας με την 1744422/12-12-2013 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος με κατονομαζόμενο ως φορέα διαχείρισης - εκμετάλλευσης του έργου την ήδη ΕΚΠΤΩΤΗ εταιρεία.
Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται!!

Τέλος απευθυνόμενος και στην ευαισθησία της Διοίκησης του Λ.Τ. Πρέβεζας αναμένω, ακόμη και την δια της σιωπής, επιβεβαίωση των ανωτέρω ισχυρισμών μου αλλιώτικα την δημόσια διάψευση τους από τον νόμιμο εκπρόσωπο της Διοίκησης.

Αυτά προς το παρόν αγαπητοί συμπολίτες και έπεται συνέχεια .

Πρέβεζα 27-02-2014
Παναγιώτης Απ. Κλοντζάρης

www.romiazirou.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: