Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Fuhrerprinzip Μιχαλολιάκος τώρα και σε οικονομική συσκευασία

Ο Μιχαλολιάκος

«Το πρόσωπο του Αρχηγού είναι απολύτως απαραβίαστο» υποστηρίζει το Καταστατικό της Χρυσής Αυγής, που έφερε στο φως της δημοσιότητας ο «Ιός» από την «Εφημερίδα των Συντακτών». Πράγματι, τώρα που το λένε το είχα προσέξει κι εγώ ότι η φάτσα του Μιχαλολιάκου μοιάζει με ξύλινη πόρτα ασφαλείας, αλλά δεν ήμουνα και εκατό τοις εκατό σίγουρος, διότι φέρνει λίγο και σε μπουκαπόρτα μαούνας. Γενικώς είναι κομμάτι δύσκολο να σχηματίσεις ακριβή εικόνα, αφού, σύμφωνα με το Καταστατικό, «στην εκλεκτή προσωπικότητά του Αρχηγού ανακλώνται οι προσωπικότητες όλων των συντρόφων του». Τουτέστιν, η φάτσα του Μιχαλολιάκου είναι η συνισταμένη των φατσών του Κασιδιάρη, του Παναγιώταρου, του Καιάδα, μια κατάσταση εντελώς συνονθυλευματική, κάτι σαν μουσακάς που τον έχει πατήσει αγέλη ελεφάντων.

Σύμφωνα με το Καταστατικό, ο Μιχαλολιάκος ενσαρκώνει την «Αρχή του Αρχηγού», το οποίο μεταφράζεται εις την Χιτλερικήν ως Führerprinzip. Συγγνώμη, ρε παιδιά, τον φωνάζετε Μανιάτη άνθρωπο Führerprinzip - Führerprinzip, τα μακαρόνια να είναι Μίσκο!- κι αυτός σας απαντάει αμέριμνος; Δεν θέλω να υπεισέλθω στα εσωτερικά σας, αλλά άλλοι τραβάνε μαχαίρι για πολύ λιγότερα.
Το Καταστατικό αποκαλεί τον Εθνικοσοσιαλιστή Αρχηγό «Παράκλητο που ενσαρκώνει τη μυστική φωνή του Αίματος, Διερμηνευτή των κρυφών ελπίδων, των βαθύτερων πόθων και των μυστικών ψιθύρων του απλού λαού, υπέροχο Απλοποιητή της θεωρίας και Εξαγνιστή της πράξεως», του αποδίδει δηλαδή τις ιδιότητες που απέδιδε ο εκφωνητής στον συγχωρεμένο τον Σουγκλάκο, όταν τον καλούσε στο ρινγκ να παλέψει με τον Μασκοφόρο Τίγρη. Εμένα πάντως αυτό με τους βαθύτερους πόθους και τους μυστικούς ψιθύρους δεν μου αρέσει, με παραπέμπει σε τηλεφωνικό σεξ και το λέω με όλο τον σεβασμό στο απαραβίαστο πρόσωπο του Führerprinzip.
Όπως δεν μου αρέσει και το άλλο που λέει παρακάτω, ότι δηλαδή «ο Αρχηγός είναι η Γονιμοποιός Αρχή, που μέσα από την Άνοιξη των Ανθών, δηλαδή των εκλεκτών αγωνιστών, γεννά τους καρπούς της νέας πολιτιστικής συγκομιδής». Μάλλον εκεί στη Χ.Α. έχουν μείνει ακόμη σε αυτά που τους έλεγαν οι γονείς τους, ότι δηλαδή τα παιδιά γεννιούνται επειδή η μελισσούλα πηδάει από λουλουδάκι σε λουλουδάκι χωρίς να λαμβάνει τις απαραίτητες προφυλάξεις. Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει επειγόντως για τον πελαργό.
Αντιθέτως, μου αρέσει πολύ το άλλο που λέει το Καταστατικό, ότι δηλαδή «ο Εθνικοσοσιαλιστής Αρχηγός δεν ίσταται πάνω ή δίπλα στο λαό, βρίσκεται μέσα στο λαό». Αυτό μου λύνει πολλές απορίες, διότι κάθε φορά που ένιωθα βαρύ στο στομάχι μου νόμιζα ότι έφταιγε το κοκορέτσι, τώρα όμως έμαθα ότι φταίει που έχω μέσα μου έναν Μιχαλολιάκο. Δεν χρειάζονται πολλά, ένα Laxatol χρειάζεται και ο Führerprinzip θα βρεθεί εκεί ακριβώς που του αξίζει.

 Του Γιώργου Ανανδρανιστάκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: