Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Πήρε σύνταξη από… αλληλέγγυους ο 89χρονος παγωτατζής που συγκίνησε όλο τον κόσμο

Ο 89χρονος παγωτατζής, που πήρε ξανά το καροτσάκι του και βγήκε στους δρόμους για να δουλέψει για να μπορέσει να βοηθήσει τα εγγόνια του που έμειναν ορφανά πήρε σύνταξη… αλληλεγγύης! 
Ο Φιντέντσιο Σάντσες, που ζει στο Ιλλινόις, αναγκάστηκε να αναστείλει τη συνταξιοδότηση του φέτος το καλοκαίρι και να συνεχίζει να εργάζεται, καθώς η κόρη του πέθανε και ανέλαβε την επιμέλεια των παιδιών της.
Ένας περαστικός, ο οποίος είδε τον ηλικιωμένο άνδρα να αγωνίζεται να σπρώξει το καροτσάκι του, δημιούργησε μια σελίδα για τη συγκέντρωση χρημάτων στο GoFundMe.
Το κύμα συμπαράστασης ήταν πρωτοφανές. Μέσα σε διάστημα λίγων ημερών συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 200.000 δολάρια.
Συνολικά συγκεντρώθηκε το ποσό των 384.000 δολαρίων που πλέον βρίσκεται στα χέρια της οικογένειας Σάντσεζ. 
Little Village paleta vendor Fidencio Sanchez, 89, has received a check for $384,290 from a GoFundMe campaign.
«Το σώμα μου δεν με αφήνει άλλο. Το έκανα από ανάγκη αλλά τώρα δεν χρειάζεται να βασανίζομαι άλλο» είπε ο Σάντσες όταν έλαβε την επιταγή με τα χρήματα. 
«Είμαι τόσο χαρούμενος και ευγνώμων που είμαι εδώ και ευχαριστώ όλες τις μεγάλες καρδιές που βοήθησαν εμένα και τη γυναίκα μου στα γηρατειά μας» πρόσθεσε. 

Όπως έγινε γνωστό, περισσότεροι από 17.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέδραμαν στη διαδικτυακή καμπάνια.
http://tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: