Η
εισαγγελική έρευνα για τις
εισπρακτικές εταιρείες και τον τρόπο με τον
οποίο ενεργούν βρίσκεται σε εξέλιξη.
Αυτό όμως δεν εμποδίζει τα...
«δικηγορικά γραφεία» να συνεχίζουν τις πιέσεις προς τους
δανειολήπτες, ζητώντας πιεστικά χρήματα ακόμη και για ελάχιστες
οφειλές.
Όταν
μάλιστα ο δανειολήπτης ζητήσει από την τράπεζά του να
συναλλάσσεται μόνο στον...γκισέ, «σκοντάφτει» σε άρνηση, όπως την άρνηση
αντιμετωπίζει όταν ζητήσει συνάντηση με τον «δικηγόρο» από τον οποίο δέχεται τα
τηλεφωνήματα.
Αυτά ακριβώς έκανε ένας επαγγελματίας που καταγγέλλει στο newpost τις αφόρητες πιέσεις που
δέχεται για να συνεχίσει να τροφοδοτεί με χρήμα πιστωτικές κάρτες τις οποίες
έχει «κλείσει». (Τα στοιχεία του είναι στη διάθεση του newpost)
«Είχα τρεις πιστωτικές κάρτες τις οποίες τις "έκλεισα". Δεν χρωστάω κάποιο μεγάλο χρηματικό ποσό, βάζω όμως κάποια χρήματα μέχρι να αποπληρώσω. Συνεχώς μου τηλεφωνούν από ένα "δικηγορικό γραφείο" όπως μου λένε και μου ζητούν να βάζω κι άλλα. Θυμάμαι μια φορά κατέθεσα 50 ευρώ και με ξαναπήραν για να μου ζητήσουν να βάλω την ίδια ημέρα άλλα 200. Η συμπεριφορά τους στο τηλέφωνο είναι απαράδεκτη και συνεχώς με απειλούν ότι θα λάβουν μέτρα ανακαστικής είσπραξης. Τους έχω ζητήσει να μην μου ξανατηλεφωνήσουν, αλλά μάταια. Έτσι αναγκάστηκα να επισκεφτώ την τράπεζα και να ζητήσω απευθείας συναλλαγή. Εκεί μου είπαν ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν καθώς έχουν ήδη αναθέσει στο συγκεκριμένο γραφείο "την υπόθεσή μου". Όταν μου ξανατηλεφώνησαν από το "δικηγορικό γραφείο" εκ μέρους του δικηγόρου Ε.Ψ, ζήτησα να συναντηθώ μαζί του και μου απάντησαν: "Αυτό δεν γίνεται. Δεν θα επιιλέξε εσείς, εκείνος επιλέγει με ποιους θα συναντηθεί"»!
Τελευταίο κρούσμα, το sms στο κινητό του
συγκεκριμένου επαγγελματία:
«Αυτή
η πρακτική δεν έχει καμία σχέση με το επάγγελμα του δικηγόρου», λέει στο newpost η νομικός Κατερίνα
Ζαγκανά. «Το δικηγορικό γραφείο στέλνει δικόγραφα, ενημερώνει, προχωρά
σε νομικές πράξεις, έρχεται σε επαφή για τη διερεύηση πιθανότητας εξωδικαστικής
λύσης. Δεν νοείται δικηγόρος που να επιμένει στα τηλέφωνα, να ελέγχει αν και
πόσα πλήρωσε ο οφειλέτης, να ζητάει κι άλλα χρήματα. Δεν νοείται νομικός που να
εγκρίνει αποστολή τέτοιων μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα» συνεχίζει και καταλήγει
πως ο δανειολήπτης μπορεί, με όλα αυτά που περιγράφει, να στοιχειοθετήσει μια
πολύ σοβαρή καταγγελία την οποία μπορεί να απευθύνει στην εισαγγελέα που ερευνά
ανάλογες υποθέσεις».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου