Μια αλλόκοτη κατάσταση λαμβάνει χώρα τις τελευταίες 20 τουλάχιστον μέρες στην οδική σύνδεση της Ηπείρου με τη Δυτική Ελλάδα στη θέση Συκούλα. Στη γέφυρα που ενώνει του δύο νομούς Αιτωλοακαρνανίας και Άρτας, κρίθηκε σκόπιμο από την Περιφέρεια Ηπείρου να παρθούν μέτρα προστασίας προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των διερχόμενων από το σημείο που λόγω στενότητας, αλλά κυρίως ολισθηρότητας (πριν 2 χρόνια στρώθηκε αντιολισθητικός τάπητας και οι εκτροπές οχημάτων μηδενιστήκαν) είχε χαρακτηριστεί ως ιδιαίτερα επικίνδυνο σημείο.
Η εργολαβία ξεκίνησε με ρυθμούς «χελώνας», και κρίθηκε σκόπιμο να γκρεμιστεί το ένα τμήμα της γέφυρας και όλη η κυκλοφορία να γίνεται σε μια λωρίδα και για τις δύο κατευθύνσεις με την κυκλοφορία να ρυθμίζουν φωτεινοί σηματοδότες. Αποτέλεσμα του όλου εγχειρήματος, είναι στο σημείο να δημιουργείται μποτιλιάρισμα μέχρι και 4 χιλιόμετρα τις πρωινές ώρες, ενώ τις επόμενες μέρες που θα κορυφωθεί η έξοδος των αδειούχων του δεκαπενταύγουστου, το μποτιλιάρισμα μπορεί να φτάσει άνετα μέχρι το Μενίδι.
Ερωτηματικά προκαλεί η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου αφού το αργότερο σε 6-7 μήνες με την Ιόνια Οδό στην κυκλοφορία ο όγκος των οχημάτων που θα διέρχεται από το σημείο θα είναι αισθητά μικρότερος, καθώς επίσης για την αδράνεια της Περιφέρειας Ηπείρου η οποία διατηρεί ένα αξιόλογο οδικό δίκτυο για τα Ελληνικά δεδομένα, δεν παρενέβη ακόμη, για την επιτάχυνση των εργασιών, ώστε να γλιτώσουν την ταλαιπωρία οι πολίτες που θα επισκεφτούν την Ήπειρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου