Χαμηλότερα σε σύγκριση με τον Ιούνιο, σταθερά υψηλότερα ωστόσο σε σχέση με
τους υπόλοιπους ανταγωνιστές στη Μεσόγειο κυμαίνεται ο δείκτης ικανοποίησης των
τουριστών στα ελληνικά ξενοδοχεία. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2016 ο δείκτης
ικανοποίησης για την Ελλάδα δείχνει κάμψη αλλά βρίσκεται στο 86%, σημαντικά
υψηλότερος από τον δείκτη των ανταγωνιστών (82,4%). Ο Γενικός Δείκτης
Ικανοποίησης (GRI®) πελατών ξενοδοχείων, υπολογίζεται από την ReviewPro®,
εταιρεία που ειδικεύεται στην μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων και
παρουσιάζεται στο μηνιαίο στατιστικό δελτίο του Sete Intelligence.
Για τον Ιούλιο του 2016 ο δείκτης GRI ήταν 88,6% για τα ξενοδοχείων 5*,
85% και 86,3% για τα ξενοδοχεία 4* και 3* αντίστοιχα, ενώ στην τελευταία θέση
βρίσκονται τα ξενοδοχεία 1* και 2* με 85,1%.
Κατά τον τελευταίο χρόνο, από τον Ιούλιο του 2015 έως τον Ιούλιο του
2016, στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης για τη νησιωτική Ελλάδα βρίσκονται οι
Κυκλάδες (με GRI 89,7%) και ακολουθούν τα Δωδεκάνησα (86,6%), η Κρήτη (85,6%),
το Β. Αιγαίο (85,5%) το Ιόνιο (85,0%) και η Αττική (82,7%). Η ιεράρχηση αυτή
έχει παραμείνει σταθερή τον τελευταίο χρόνο με εξαίρεση το Β. Αιγαίο που από την
2η θέση στον Ιούλιο του 2015 βρέθηκε στην τελευταία τον Σεπτέμβριο του 2015,
πιθανόν ως επακόλουθο της προσφυγικής κρίσης στα νησιά αυτά, αλλά έκτοτε δείχνει
σαφείς τάσεις βελτίωσης.
Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης για την ηπειρωτική Ελλάδα βρίσκεται η
Ήπειρος με το εντυπωσιακό ποσοστό 90,9% και ακολουθούν η Θεσσαλία με ποσοστό
87,1% και η Στερεά με 85,4%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Θράκη με 83,7% η
οποία μετά από σημαντική επιδείνωση τους πρώτους μήνες του 2016, δείχνει να
ανακάμπτει. Η Αττική παρουσίασε πτωτική τάση μετά τον Μάρτιο αλλά δείχνει να
ανακάμπτει με GRI για τον μήνα Ιούλιο 82,7%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου