Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

Κατάλογος συνηθειών ....

 

Κατάλογο συνηθειών συντάσσω αυτές τις μέρες

που με τον κορονοϊό περάσαμε σαν βέρες.

 

Συνήθειες που επάνω μου κόλλησαν σαν τσιμπούρια

κι υπάρχει πλέον κίνδυνος ν’ αφήσουνε κουσούρια. 

 

Μετρώ τις ώρες καθισιού, πόσο έχω ξαπλώσει

και πόσο χρόνο στην TV έχω αφιερώσει.

 

Γράφω τα ρούχα που φορώ, αν και μικρή είναι η γκάμα

την γκρίνια της συμβίωσης στου εγκλεισμού το δράμα.

 

Μα σαν τελειώσει το locdown μία φωτιά θ’ ανάψω

παντόφλες, φόρμες, νυχτικά, προσκέφαλα θα κάψω.

 

Κι όλη όση σωρεύτηκε κατήφεια και μιζέρια

θα σβήσουνε διαπαντός στου νου μου τα τεφτέρια.

 

Όμως, ο φίλος μου ο σοφός μου λέει: ¨μη λογαριάζεις

μου φαίνεται πολύ ψηλά, Άρη, τον πήχη βάζεις

 

και όλα αυτά μην τα πετάς κάποια να τα κρατήσεις

γιατί προβλέπω πως ξανά θα χρησιμοποιήσεις.

 

Μπορεί το εμβόλιο να βγει, να λήξει η πανδημία

μα κάθε τόσο θα ’ρχεται και άλλη απ’ τη γωνία¨.

http://arisbitsoris.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: