Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Χριστόφορος : Κώστα τα μπουρδούκλωσες τα πράματα και νομίζω εδώ αστόχησες.


Κώστα, έχεις μπερδέψει νομίζω λίγο τα πράγματα. Τώρα απαντάω εγώ σαν Χριστόφορος Ευθυμίου, γνωστός από πολύ παλιά με τον Κώστα Γκέτση. Η χθεσινή απάντηση δεν ήταν δικιά μου αλλά του Δ.Σ. της Αδελφότητας και των τριών χορηγών συγχωριανών μας προς τον δημοσιογράφο Γκέτση. Η συμμετοχή η δική μου και οικονομικά και υλικά στο εγχείρημα της Αδελφότητας είναι μικρή . Επειδή έχουμε  την στήριξη τριών πιο ευκατάστατων Ρωμιωτών , δεν μπορούσα να τους υποκαταστήσω και να απαντήσω σαν άτομο, διότι η δημοσίευση του site  gnomiartas.gr , απευθύνονταν σε όλους τους Ρωμιώτες. 
Η δικαστική διαμάχη που αναφέρεται στην απάντησή μας δεν τέθηκε σαν τεκμήριο αντικειμενικότητας, αλλά επειδή αυτή είναι η αλήθεια. ( Εξάλλου η αντικειμενικότητα στις μέρες μας, έχει καταντήσει λάστιχο και την προσαρμόζουμε όπως βολεύει τον καθένα μας). Από τις 9 Ιανουαρίου που κατατέθηκε η αγωγή έχω έρθει σε προσωπική ή τηλεφωνική επαφή μόνο με τον αντιδήμαρχο κ. Αχιλλέα Ρίζο, στην κοπή της πίτας του Συλλόγου Φιλιππιαδιωτών.. Δεν προσπάθησε εξάλλου κανείς από την δημοτική αρχή να έρθει επικοινωνήσει μαζί μου.
Όπως γνωρίζεις   η αγωγή από το ΚΔΑΠ του Δήμου είχε δύο εναγόμενους.  Τις δύο φορές που έφθασε στις δικαστικές αίθουσες η υπόθεση, ενώ ο πρώτος εναγόμενος παρέστη, εγώ απουσίαζα "ως μη νομίμως κλητευθείς". Επειδή είμαι μόνιμος κάτοικος Αθηνών, ο δικηγόρος μου υπέβαλλε το αίτημα , επειδή έχω αυτό το δικαίωμα, το μέρος της υπόθεσης που αφορά εμένα να  διαχωρισθεί  και να εκδικασθεί στην Αθήνα 
Σε γνωρίζω από πολύ παλιά σαν πολύ έμπειρο και μάχιμο δημοσιογράφο και στην δημοσίευση για την "συνθηκολόγηση "  όπως την αναφέρεις  έπρεπε να ρωτήσεις πρώτα τον πρώτο εναγόμενο για ποιούς λόγους  και πως έγινε. Όλα τα πράγματα Κώστα δεν πρέπει να τα βλέπουμε με χρηματικό αντάλλαγμα, γιατί υπάρχει και η ηθική πλευρά και στην υπόθεση αυτή νομίζω "πήρες φόρα και όποιον πάρει ο χάρος". Δεν τον έσφαξες απλώς αλλά τον κατακρεούργησες. Ρώτησέ τον επειδή ξέρω ότι τον γνωρίζεις πόσο διαφορικά είναι τα πράγματα από ότι φαίνονται.
Σίγουρα θα βρεθούμε στο σχολείο της Ρωμιάς και θα μας προβάλλεις, γιατί οι χορηγίες  κατατέθηκαν και έγιναν αποδεκτές από το Δ.Σ. της Αδελφότητας.
Κώστα την τελευταία παράγραφο την προσπερνάω, επειδή δεν πρέπει να γίνεται διάλογος με τέτοιες εκφράσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: