Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Όταν έχω ιδέες δεν έχω σπρέι...Έχουν γραφτεί σε τοίχους, κάδους, κλπ...


* Δεν είμαι εδώ για να διορθώνω τα λάθη σου, είμαι εδώ για να κάνω τα δικά μου.

* Όσο λιγότερα θυμάμαι, τόσο πιο εύκολα κοιμάμαι.

* Τελικά γίναμε δυο ξένοι, που γνωρίζονται πολύ καλά.

* Κάποτε είπες "εγώ κι εσύ είμαστε ένα". Τώρα που εσύ έφυγες, πάλι ένα είμαι.

* Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;

* Είναι καιρός για άμυνες, πιο επιθετικές.

* Ήπια όλο το μπουκάλι και τί να δω. Ο Γαλιλαίος είχε δίκιο: Η Γη κινείται...

* Όλοι οι γείτονες και οι συγγενείς περιμένουν πότε θα τα τινάξω. Βγαίνω στο μπαλκόνι
τώρα με δυο φλοκάτες και δυο ταπέτα...

* Λογικά πρέπει να υπάρχουν κάποια κουνούπια που φωνάζουν "μας ψεκάζουν".
Και τα άλλα τους θεωρούν μαλάκες.

-Φίλε έχεις πιτυρίδα το ξέρεις;
-Άσε έχω δοκιμάσει τα πάντα.
-Να μην κουνάς το κεφάλι σου πάνω απ'το φαϊ μου, το δοκίμασες;

-Γιατί μου πιάνεις το βυζί ρε;
-Σου μιλάω με το χέρι στην καρδιά.

-Είχαμε εξέταση στο εργαστήριο Χειρουργική ΙΙ.
-Πώς πήγες;
-Κόπηκα.

-Λύνω τον κύβο του ρούμπικ σε 1 λεπτό
-Έχεις υψηλό IQ;
-Αχρωματοψία.

- Είστε γυναικολόγος;
- Όχι, αλλά μια ματιά μπορώ να τη ρίξω.

* Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί . . . Τι παίρνεις κάθε μισή ώρα ; ; ;

-Πόσα βγάζεις το χρόνο;
-Αχ, μου φοροδιαφεύγει τώρα.

* Ο μέσος Έλληνας είναι τόσο ψωνισμένος που όταν ακούει φορολόγηση
πλούτου, νομίζει ότι μιλάνε γι' αυτόν.

* Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

* Έχουν κλείσει τόσες επιχειρήσεις, που ο χρυσός οδηγός χωράει κάτω από
την πόρτα...

* Όλοι οι γνωστοί μου με έχουν σαν ΘΕΟ....!!!
Αγνοούν την ύπαρξή μου, μέχρι τη στιγμή που θα θελήσουν να ζητήσουν κάτι....

* Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία. Αλλά τι με νοιάζει εμένα;

* Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλουν.

* Είμαστε η γενιά που πρόλαβε και είδε τα καλοριφέρ αναμμένα.

* Μεγάλη γκαντεμιά να είσαι κρυόκωλος τώρα, με τέτοιες τιμές στο πετρέλαιο.

* Μόλις άναψα το καλοριφέρ. Γενική είσοδος 10 ευρώ με ποτό!!!

* Φέτος τα Χριστούγεννα τα μοναδικά λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν θα
είναι του router.

* Το μόνο χιόνι που θα δούμε τα Χριστούγεννα, είναι του Alter.

* Είναι κρίμα που αυτοί που ξέρουν πώς πρέπει να κυβερνάται αυτή η χώρα,
είναι απασχολημένοι με το να οδηγούν ταξί και να κουρεύουν μαλλιά.

* Κάθε πρωί που ο γείτονας πάει για δουλειά, βγαίνουμε όλη η γειτονιά,
χειροκροτάμε και φωνάζουμε "άξιος".

* Αν το κράτος είχε χιούμορ, τα φυλλάδια του ΟΑΕΔ θα ήταν από ανακυκλωμένα βιογραφικά

* Στην ζωή μου έχω μάθει να δίνω όχι γιατί έχω πολλά, αλλά γιατί ξέρω τι
είναι να μην έχεις τίποτα.

* Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν
είναι όπλο ο καναπές.

* Που μένεις; Στα λόγια..


Δεν υπάρχουν σχόλια: