Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Η προεκλογική ομιλία ενός ειλικρινούς υποψήφιου Βουλευτή


Αγαπητοί συγχωριανοί, αγαπητοί συμπολίτες, φίλοι και φίλες. Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας απόψε γιατί πρόκειται για μια ιστορική βραδιά.

Απόψε θα ειπωθούν αλήθειες. Τέρμα οι ψεύτικες υποσχέσεις, τέρμα τα «θα» χωρίς αντίκρισμα. Έφτασε η ώρα της ειλικρίνειας. Και έφτασε εδώ, σε τούτη την πλατεία, σε τούτο το χωριό, σε τούτη τη γωνιά της Ελλάδας.
Αν με τιμήσετε με την ψήφο σας και βγω βουλευτής, θα σας ταράξω στο ρουσφέτι. Δεν θα αφήσω ούτε ένα τόσο δα αρθράκι και του πιο ασήμαντου νόμου αναξιοποίητο, ώστε να μπορέσω να σας βολέψω όλους. Μετά, όταν θα διογκωθεί ο δημόσιος τομέας, θα σας βγάλω στην εφεδρεία.

Πρώτα, δεν σας το κρύβω, θα ξεκινήσω από τους συγγενείς μου. Παιδιά δεν έχω, αλλά έχω αδέρφια, ανίψια, ξαδέρφια και πολλά βαφτιστήρια.
Αν βγω βουλευτής, θα σας επισκέπτομαι μια φορά το εξάμηνο και πάλι καλά να λέτε.
Δεν θα συμμετέχω σε καμία από αυτές τις επιτροπές της Βουλής, αν δεν πέφτουν τα ευρά. Τσάμπα, μόνο τα ρολόγια και οι εργάτες δουλεύουν.
Θα ψηφίζω «ναι», αν αυτό μου λέει ο Αρχηγός, χωρίς να μπαίνω στον κόπο να διαβάσω τίποτα από όσα θα ψηφίζω. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον Αρχηγό και απόλυτη υποχρέωση αφού χωρίς αυτόν δεν θα ήμουν υποψήφιος βουλευτής, να μη λέμε και μ@λ@κ#ε$ τώρα. Χωρίς αυτόν, ούτε το παιδί που φέρνει τις πίτσες στην πολυκατοικία δεν θα με ήξερε.
Θα χρησιμοποιώ το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και την προσωπική μου ασφάλεια όσο δεν παίρνει. Μέχρι και για τσιγάρα θα τα στέλνω τα «παιδιά», στο σούπερ μάρκετ, στο προποτζίδικο να μου ρίχνουν το τζόκερ και πάει λέγοντας.
Όταν ο Αρχηγός θα κάνει περιοδεία στην εκλογική μου περιφέρεια, θα τρέχω ξωπίσω του και λίγο προς τα δεξιά του για να με πιάνουν οι φωτογραφίες και τα πλάνα της τηλεόρασης.
Άμα θέλω να αποφύγω κανέναν από σας, θα λέω ότι έχω σύσκεψη με τον υπουργό ή με τον πρωθυπουργό.

Θα ρωτήσω τους πιο παλιούς και τους πιο «μπασμένους» στα κόλπα, για το πώς λειτουργούν νόμιμα αυτές οι οφ σορ εταιρείες. Η γνώση είναι δύναμη κι εγώ, δεν το κρύβω, πως θέλω να γίνω δυνατός. Σιγά μη θέλω να σας υπηρετήσω κιόλας. Υπηρέτης δεν θα γίνω κανενός ή καλύτερα, κανενός από σας.
Όταν θα πάω με καμιά αντιπροσωπεία της Βουλής στο Λονδίνο, θα μένω στα πιο ακριβά ξενοδοχεία και μάλιστα θα ζητάω, το δωμάτιό μου να έχει και χαμάμ. Τι, δηλαδή, πρέπει να είμαι επίτροπος της Ευρώπης για να έχω τέτοια προνόμια;
Αν με τιμήσετε με την ψήφο σας, που θα με τιμήσετε δηλαδή, και γίνω βουλευτής, θα βγάλω άδεια οπλοφορίας και θα μπορώ εύκολα να λογομαχώ με αστυνομικούς διευθυντές, να γκρεμίζω πάγκους παράνομων μικροπωλητών χωρίς όμως να πειράζω τους μεγάλους παράνομους προμηθευτές των μικροπωλητών.
Θα απαιτήσω, όσοι έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος, να μπουν σε φανοποιεία ανθρώπων και να βάψουν το δέρμα τους λευκό. Μετά, για λόγους ομοιομορφίας, θα επιβάλλω σε όλους να ξυρίσουν τα κεφάλια τους, να αφήσουν μούσι γύρω από το στόμα και να «χτίσουν» κορμιά, αντί να «χτίσουν» μυαλά καθώς το τελευταίο είναι άκρως επικίνδυνο για μένα.

Αν εκλεγώ βουλευτής και με τη θέληση του Θεού και του Αρχηγού γίνω υπουργός, ή που θα πηγαίνω στο υπουργείο μία ώρα πριν τους δημοσιογράφους και θα φεύγω λίγο μετά την αποχώρησή τους ή θα δουλεύω ακατάπαυστα για το καλό του τόπου, της χώρας και της εθνικής οικονομίας, αλλά σε καμία περίπτωση για το δικό σας καλό.
Θα συνομιλώ με θεσμικούς εταίρους, με θεσμικούς επενδυτές αλλά ποτέ δεν θα συνομιλώ μαζί σας.
Θα καθιερώσω να είναι τα εμπορικά καταστήματα ανοιχτά όλες τις Κυριακές και μετά θα ζητήσω και από τους άλλους εργαζόμενους, όσους έχουν απομείνει, να δουλεύουν και κείνοι εφτά ημέρες τη βδομάδα για δέκα ώρες την ημέρα. Αν αρνηθούν, θα τους φέρω σε αντιπαράθεση με τους εργαζόμενους στα καταστήματα που θα ακολουθούν ήδη το συγκεκριμένο ωράριο εργασίας. Θα μιλήσω για συντεχνίες, ξέρω από αυτές γιατί έχω δημιουργήσει πολλές στο παρελθόν, και για ισότητα στην εργασία. Έτσι, θα σας βάλω να αλληλοτρώγεστε κι εγώ θα νομοθετήσω με την ησυχία μου.
Θα είμαι υπέρμαχος των θέσεων του Αρχηγού στα υπουργικά συμβούλια και αν τα πράγματα δεν πάνε καλά, όπως γίνεται συνήθως, θα βγαίνω και θα λέω εκ των υστέρων ότι εγώ διαφωνούσα με τις επιλογές του Αρχηγού και θα πλευρίζω εκείνον που θα φαίνεται ότι θα είναι ο νέος Αρχηγός. Εκτός και αν αισθανθώ την επιθυμία, να φτιάξω ο ίδιος ένα νέο κόμμα και να γίνω εγώ Αρχηγός.

Αγαπητοί μου ψηφοφόροι.
Διάλεξα σήμερα να σας μιλήσω ειλικρινά διότι, τις προηγούμενες φορές που σας έλεγα ακριβώς τα αντίθετα, εσείς με εμπιστευόσασταν με την ψήφο σας και με στέλνατε στη Βουλή.
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα.
Ή ότι με πιστεύατε οπότε είστε τελείως βλάκες ή ξέρατε ότι θα κάνω ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που σας έλεγα προεκλογικά αλλά παρόλα αυτά εσείς με ψηφίζατε.
Αν ισχύει το πρώτο, και τώρα που είμαι ειλικρινής μαζί σας, είναι βέβαιο ότι θα με ξαναψηφίσετε.
Αν ισχύει το δεύτερο πάλι θα με ψηφίσετε γιατί είστε πεισμένοι για το τι θα κάνω μετεκλογικά. Άρα; Γιατί να μην είμαι ειλικρινής μαζί σας από την αρχή για να αποφύγω έτσι και τον ενοχλητικό χαρακτηρισμό του «ψεύτη» και του «λαοπλάνου»;
Και επειδή σήμερα είναι η μέρα της ειλικρίνειας, σας λέω πως πιστεύω ακράδαντα ότι ισχύει το δεύτερο.
Απλώς, δεν θέλετε κι εσείς να παραδεχτείτε ότι η επιλογή σας είναι λαθεμένη και κάνετε πως τάχα εξαπατηθήκατε. Σας είναι πιο εύκολο να αναθέσετε σε μένα τις τύχες σας από το να πάρετε τις τύχες σας στα δικά σας χέρια.
Πού να τρέχετε τώρα σε συνελεύσεις, σε κινητοποιήσεις, σε πορείες, σε συγκεντρώσεις και να χάνετε τη Σιλά, το Σουλεϊμάν, το «Καληνύχτα Θάνατε», τη Ζέτα, τις μαγειρικές συνταγές που προσφέρουν τσάμπα φαγητό για τα μάτια και όλα αυτά τα ψυχονευροχαλαροαποχαυνωτικά διαμάντια της μικρής οθόνης που σας κάνουν να θαυμάζετε τη ζωή των ζάμπλουτων και να μη θέλετε να τους αποκαθηλώσετε;

Για και χαρά σας φίλοι μου. Θα τα ξαναπούμε σύντομα. Εγώ θα είμαι σε κάποιο βουλευτικό έδρανο κι εσείς απέναντι από την οθόνη της τηλεόρασης.
Όπως ακριβώς το επιτάσσει η τηλεκρατία.

Του Χρήστου Επαμ. Κυργιάκη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: