Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Κομμώτριες: Στέλνουν SMS για «παροχή βοήθειας» και μπαινοβγαίνουν στα σπίτια εν μέσω lockdown

Τα κομμωτήρια μπορεί να είναι κλειστά λόγω lockdown όμως οι κομμώτριες κάνουν «χρυσές» δουλειές σε κατ’οίκον επισκέψεις.

Ούτε ο φόβος του κορωνοϊού ούτε του προστίμου, δεν σταματάει, τις παράνομες κατ’οίκον επισκέψεις, που πραγματοποιούν κομμωτές και κομμώτριες. Εν μέσω πανδημίας, με αυξημένο το κίνδυνο μετάδοσης, ορισμένοι αψηφούν το lock down και εκμεταλλεύονται το κλείσιμο των κομμωτηρίων για να αυξήσουν τις δουλείες τους…
Οι υπηρεσίες πλήρεις και όλων των ειδών.

Σε ρεπορτάζ του LiveNews ακούστηκε ο εξής διάλογος:

-Εσείς κάνετε και βαφές; Κουρέματα;
-Ό,τι έχει σχέση με το μαλλί, τα πάντα, τα πάντα, μέχρι και προσθετικές εξτένσιον, hair tattoo, ο,τι
θέλεις, τα πάντα. Όταν σου λέω να φιξάρουμε το ραντεβού, δηλαδή να έχω κενό. Απλά. Όλο το χρεώνω 20, τη ρίζα είναι στα 12 ευρώ. Πέρασμα ρίζας.

Μάλιστα η συγκεκριμένη κυρία, προσπαθούσε επίμονα να κλείσει το ραντεβού, αφού ήταν ήδη σε πελάτισσα, και όπως λέει δεν φοβάται τους ελέγχους και μετακινείται ελεύθερα παρά την απαγόρευση…

-Έχετε κάποιο πρόβλημα εσείς στη μετακίνηση;
– Όχι κυρία μου, δεν έχω πρόβλημα. Δεν έχω πρόβλημα
-Το λέω επειδή κάνουν έλεγχο…
– Δεν έχω τέτοια θέματα, όποτε θέλει ο πελάτης εγώ πηγαίνω, αλλά και αυτή τη στιγμή που μιλάμε, απλά να ξέρετε είμαι σε πελάτισσα, θέλετε να κανονίσουμε τώρα το ραντεβού; Ούτως ή άλλως για σήμερα δεν είναι εφικτό, θα πρέπει να κανονίσουμε, άλλη στιγμή για ραντεβού.

 thecaller.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: