Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Ο 39χρονος Θεσπρωτός (από τη Ραβενή Φιλιατών) Χάμζα Ανδρέας Τζώρτζης διάσημος κήρυκας του Ισλάμ...

Από τη Ραβενή Φιλιατών η καταγωγή του.  Χάμζα Ανδρέας Τζώρτζης το όνομά του. 39 ετών η ιλικία του.

Είναι από τους πιο διάσημους κήρυκε του Ισλάμ.

Με ιδιαίτερο και υψηλό επίπεδο σπουδών. Τέως λέκτορας στην Ακαδημία Ισλαμικών Σπουδών iERA και ερευνητής πλέον στο Sapience Institute.

Τάσσεται ανεπιφύλακτα κατά της βίας από τη στιγμή, το 2002, που ασπάστηκε το Μουσουλμανισμό και υπερασπίζεται την ειρηνική συνύπαρξη.

Όμως, αν και απεύχεται τη βία, τονίζει ότι "ο κόσμος είναι απρόβλεπτος και πρέπει όλοι να ενεργοποιηθούν για να διασφαλιστεί ότι δεν θα γίνει κάτι τέτοιο".

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Έθνος" δηλώνει περήφανος, που είναι Έλληνας και "εξομολογείται" ότι του λείπει το χωριό του, η Ραβενή Φιλιατών.

Αναφέρει χαρακτηριστικά:  «Μου λείπει πραγματικά το χωριό και οι άνθρωποι εκεί, και έχω πολύ αγάπη για αυτούς παρόλο που δεν τους έχω δει εδώ και καιρό. Θα ήταν ένα όνειρο να πάω με τη γυναίκα και τα παιδιά μου στο χωριό για να μάθουν για τις ρίζες μου»

 Διαβάστε εδώ

 https://katoci.blogspot.com

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Δεν ειμασθε καλα.. Απαρνηθηκη τον Ιησου Χριστο κι εγινε ισλαμης..!! Κυριε Ελεησον..
Κριμα..