Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Ο Έφορος και ο τσέλιγκας.



Πριν από λίγες ημέρες ένας πρώην υπουργός πήγε στη Δεσκάτη της Μακεδονίας. Οι προεστοί της περιοχής διοργάνωσαν γλέντι προς τιμήν του (καίτοι Πασόκος απολαμβάνει τη φιλία και την εμπιστοσύνη των πολιτικών φίλων του επειδή προφανώς έχει αποκλεισθεί από την ηγετική ομάδα του ΠαΣοΚ).
Οταν το φαγοπότι είχε προχωρήσει, κάποιος έφερε ένα ολόκληρο αρνί και το απέθεσε μαζί με τους άλλους μεζέδες λέγοντας:
Από τον κύριο έφορο!
Η αναφορά της ιδιότητας του προσφέροντος το αρνί προκάλεσε ψιθύρους. Τότε σηκώθηκε ένας άνδρας απότους μετέχοντες στην ευωχίαν και φώναξε:
- Εγώ προσφέρω το αρνί. Είμαι ο έφορος της περιοχής και επειδή δεν βγαίνω με τον μισθό μου, προκειμένουνα κλέβω εσάς όλους γύρω μου, προτίμησα ως δεύτερη εργασίανα φτιάξω μια στάνη. Εχω 100 πρόβατα και υπολογίζω να τα κάνω 200 του χρόνου...
Μια δυνατή φωνή εκάλυψε τα τελευταία λόγια του εφοριακού: 
Και ο δάσκαλος! Και ο δάσκαλος!... 

Ετσι έγινε γνωστό ότι και ο τοπικός δάσκαλος έχει και δεύτερη απασχόληση, αλλά αυτός είναι μεγάλος κτηνοτρόφος. Είναι τσέλιγκας με 500 πρόβατα.
(Εδώ τελειώνει η αφήγηση 
και αρχίζουν οι σκέψεις.) 

ΤΟ ΒΗΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: