Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Η μάνα μου κι αν πέθανε....



Γράφει ο Αλέξης Περ. Γούσης

Η μάνα μου κι αν πέθανε ,
αηδόνια κελαηδήστε και
 την γλυκιά σας τη λαλιά
 στον τάφο της αφήστε 
η μάνα μου κι αν πέθανε ,
μπουμπούκια μου ανοίξτε ,
κι ΌΛΑ τα ροδοπέταλα 
στο μνήμα της αφήστε,
 η μάνα μου κι αν πέθανε 
,δροσιά τ΄ΑπριλοΜάη ,
με ευωδιά να δροσιστεί 
τον τάφο της ας πάει 
η μάνα μου δεν πέθανε
 υπάρχει εις το Σύμπαν ,
 αέρας έγινε και φως ,
 χώμα , νεράκι είπαν.













 Αλέξης Γούσης ο έκτος από τα εννιά παιδιά της Βασιλικής σ. Περικλή Γούση γεννημένη στην Κρανιά της Πρέβεζας κόρη του Γεώργιου Χρήστου Παπαδιώτη, παντρεύτηκε τον Περικλή Γούση στη Βρυσούλα Δ.Δ. του Δήμου Πρέβεζας έλαβε μέρος στην Εθνική Αντίσταση με τον πατέρα μου Περικλή , σήμερα γιορτή της μητέρας ,ας την αναπαύσει ο Άγιος Θεός με όλες τις μανούλες του καθένα της καθεμιάς και όσες μανούλες υπάρχουνε να έχουν υγεία , χαρά , ευτυχία σκέπη και προστάτης τους" γλυκιά" μας Παναγία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: