Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Από τους Αγίους Σαράντα και την Κονίσπολη ξεκίνησαν νέα πρόκληση οι Τσάμηδες."Δικοί τους" οι Μπότσαρης και Τζαβέλλας

Από τους Αγίους Σαράντα και την Κονίσπολη ξεκίνησαν νέα πρόκληση οι "Τσάμηδες", με στόχο, όπως υποστηρίζουν, την πατριωτική ευαισθητοποίηση των νέων σε ολόκληρη την Αλβανία, μέσα, βέβαια από τη διαστρέβλωση της ιστορίας.

Στην πόλη των Αγίων Σαράντα, στην Κεντρική πλατεία, εγκαινίασαν έκθεση, που θα την περιφέρουν σε διάφορες πόλεις της Αλβανίας, με 13 πορτραίτα "σπουδαίων προγόνων τους", όπως τους χαρακτηρίζουν, μεταξύ των οποίων οι Σουλιώτες ήρωες Μάρκος Μπότσαρης και Κίτσος Τζαβέλλας, αλλά και ο βασιλέας της Ηπείρου Πύρρος!

Μάλιστα δώρισαν στο σχολείο ′′ Bido Sejko " της Κονίσπολης αντίγραφα των πορτρέτων αυτών και προγραμματίζουν να ιδρύσουν εκεί ένα "μουσείο ιστορίας" των "Τσάμηδων"!!!

Στην ουσία πρόκειται για πολιτική δραστηριότητα στο πλαίσιο των εκλογών του Απριλίου, όπου οι "Τσάμηδες" κατεβαίνουν συνεργαζόμενοι με το "Δημοκρατικό Κόμμα" και αποβλέπουν κυρίως στον εσωτερικό αντίκτυπο.

Ωστόσο είναι θλιβερή και προσβλητική παραχάραξη  να εμφανίζονται  ηρωικοί αγωνιστές του Σουλίου σαν "πρόγονοι" με τους συνεργάτες των Ναζί και εκτελεστές στη Θεσπρωτία.  

Χωρίς κανένα ίχνος σεβασμού της ιστορίας, οι "Τσάμηδες" επιχειρούν μια πρωτοφανή διαστροφή, επιχειρώντας να οικειοποιηθούν Σουλιώτες οπλαρχηγούς, αλλά και το βασιλέα Πύρρο. 

Οι Σουλιώτες κατοίκησαν ως ομοιογενής χριστιανικός πληθυσμός  στο Σούλι περί το 1550, ενώ οι "Τσάμηδες" προέκυψαν από τοπικό χριστιανικό ελληνικό  στοιχείο, που εξισλαμίσθηκε μετά την οθωμανική κατάκτηση (15ο αιώνα) και κυρίως με τη βία το 17ο αιώνα, ύστερα την εξέγερση και το μαρτυρικό θάνατο του επισκόπου Τρίκκης Διονυσίου του Φιλοσόφου (1611), που οι Τουρκαλβανοί αποκάλεσαν ειρωνικά «Σκυλόσοφο».

Οι Σουλιώτες είχαν καθαρή ελληνική συνείδηση, γι' αυτό και έγιναν πρόμαχοι της Ελληνικής Λευτεριάς.

Οι Μουσουλμάνοι "Τσάμηδες" όχι, γι' αυτό και στράφηκαν με μανία, καθοδηγούμενοι, κατά του ντόπιου πληθυσμού. 

https://www.facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: