Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

H Πρεβεζάνα Αννα Βαν Ντερ Μόλεν-Λαζάρου.''Σου σφυρίζω''!

ΑΝΝΑ ΒΑΝ ΝΤΕΡ ΜΟΛΕΝ ΛΑΖΑΡΟΥ

Είναι εθισμένη στη... σοκολάτα και την πίτσα, όμως το πραγματικό πάθος της είναι το ποδόσφαιρο και μάλιστα από μια ιδιαίτερη θέση, αυτή του διαιτητή! Κι αν η εμφάνισή της παραπέμπει σε μοντέλο, για την Άννα Βαν ντερ Μόλεν Λαζάρου, που φέρει μέσα της γονίδια από την Ολλανδία δεν υπάρχει τίποτα παράξενο που ασχολείται με ένα ανδροκρατούμενο άθλημα. Η ίδια αγαπά πολύ αυτό που κάνει και θα συνεχίζει να είναι παρούσα στα γήπεδα, αφού η «στρογγυλή θεά» της έχει κλέψει την καρδιά.

Το Cobrasports.gr αποκαλύπτει την «ιπτάμενη Ολλανδέζα» από την Πρέβεζα. Απολαύστε την!
Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το ποδόσφαιρο και μάλιστα με έναν τομέα τόσο ιδιαίτερο όπως η διαιτησία;
Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου να παρακολουθώ ποδόσφαιρο, απλώς δε μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να παίξω! Είχα κάποιους φίλους που ασχολούνταν με τη διαιτησία, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και το πήρα σαν ευκαιρία ώστε να ασχοληθώ με το άθλημα που πάντα αγαπούσα μέσω αυτού του τρόπου!
Μια νέα γυναίκα σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο. Πόσο εύκολο είναι;
Πραγματικά είναι αρκετά δύσκολο! Δε γίνεσαι από όλους αποδεκτή! Πολλοί θεωρούν ότι οι γυναίκες δεν έχουν θέση στα γήπεδα!
Η διαιτησία είναι γένος θηλυκού! Αυτό σε βοηθάει να την κατανοήσεις και να την υπηρετήσεις καλύτερα;
Θεωρώ ότι η διαιτησία δεν είναι κάτι τόσο απλό και εύκολο για κανέναν! Θέλει πολύ διάβασμα ώστε να γνωρίζεις τους κανονισμούς με ακρίβεια και να μπορείς να τους εφαρμόσεις στον αγώνα και αρκετή προπόνηση για να μπορεί να ανταπεξέλθεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού! Σίγουρα ο κάθε διαιτητής πρέπει να είναι αμερόληπτος και αντικειμενικός.
Ποια είναι η αντιμετώπιση που έχεις από τον κόσμο στα γήπεδα; Αισθάνεσαι ότι σε εμπιστεύονται ή σε βλέπουν με... μισό μάτι επειδή είσαι μικρή σε ηλικία και... γυναίκα;
Λίγοι είναι αυτοί που εμπιστεύονται τις γυναίκες στο γήπεδο! Όταν ξεκίνησα ήταν ακόμα δυσκολότερο καθώς ήμουν μόλις 16 ετών. Βέβαια, ακόμα δεν έχω γίνει απόλυτα αποδεκτή και σίγουρα το ότι είμαι γυναίκα τούς δίνει περισσότερη τροφή για σχόλια...
Με το χέρι στην καρδιά, έχεις βιώσει περιστατικά που σε έκαναν να αισθανθείς άσχημα; Κάτι που άκουσες από τις κερκίδες και σε ενόχλησε;
Πρόσφατα μου συνέβη ένα άσχημο περιστατικό, καθώς ένας «φίλαθλος» εξοργισμένος με μια απόφαση του διαιτητή, πέταξε ένα μπουκάλι νερό και άστοχα πέτυχε εμένα! Ήμουν έτοιμη να σταματήσω με τη διαιτησία, όμως όλο αυτό το περιστατικό μου έδωσε τελικά πείσμα να προσπαθήσω και να αγαπήσω περισσότερο αυτό που κάνω!

anna

Γενικά, τι σου λένε οι άνθρωποι από το περιβάλλον σου αναφορικά με το ποδόσφαιρο; Σε ενθαρρύνουν; Σου δίνουν ίσως κάποιες συμβουλές;
Οι άνθρωποί μου με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και με ενθαρρύνουν να συνεχίσω! Το ποδόσφαιρο έχει και καλές και άσχημες στιγμές! Αν δεν ήταν αυτοί ίσως είχα αποχωρήσει τώρα από το χώρο αυτό...
Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου στο χώρο του ποδοσφαίρου μετά από 10 χρόνια; Τι θα ήθελες να πετύχεις στη διαιτησία;
Σίγουρα με φαντάζομαι να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο! Αν όχι με τη διαιτησία θα είναι με κάποιον άλλον τρόπο!Στη διαιτησία θα ήθελα να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ! Φυσικά δε γίνεται όλοι να παίξουμε στα... μεγάλα σαλόνια! Εγώ προσωπικά προσπαθώ κάθε μέρα όλο και περισσότερο και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις θέλεις να πετύχεις το καλύτερο δυνατό!
Τι απαντάς σε όσους υποστηρίζουν ότι το ποδόσφαιρο είναι καθαρά αντρικό άθλημα;
(σ.σ. γέλια) Απλά τους διαψεύδω αποδεικνύοντας τους το αντίθετο!
Πηγαίνεις συχνά στο γήπεδο ως φίλαθλος;
Ναι! Μου αρέσει να παρακολουθώ ποδόσφαιρο και παρακολουθώ με κάθε ευκαιρία αγώνες όλων των εθνικών κατηγοριών αλλά και του τοπικού.
 anna






























Ποιο παιχνίδι δε θα ξεχάσεις ποτέ;
Δε θα ξεχάσω ποτέ το πρώτο μου παιχνίδι ως βοηθός διαιτητή το 2010. Το άγχος αλλά και τα τόσα ωραία συναισθήματα που μου δημιουργήθηκαν!
Έχεις νιώσει απογοήτευση από άτομα που δεν το περίμενες;
Απογοήτευση; Όχι! Στο ανδροκρατούμενο αυτό άθλημα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα και από όλους.
Ποια είναι η μεγαλύτερή σου αδυναμία;
Είμαι αρκετά συναισθηματική και τις περισσότερες φορές αυτό δεν είναι καλό!
Ποια συνήθεια δεν μπορείς να κόψεις με τίποτα;
(σ.σ. γέλια) Είμαι εθισμένη στη σοκολάτα σε υπερβολικό βαθμό!
Ποιο είναι το συχνότερο ή πιο συνηθέστερο σχόλιο που ακούς για σένα;
Το πιο συχνό αρνητικό σχόλιο είναι το γνωστό: «πήγαινε στη κουζίνα σου να πλύνεις τα πιάτα»! Βέβαια, ακούω και αρκετά κολακευτικά σχόλια.

anna

Την κριτική πώς τη δέχεσαι;
Η κριτική, θετική ή αρνητική, είναι πάντα δεκτή αρκεί να γίνεται από άτομα του χώρου, τα οποία γνωρίζουν σε σχέση με τη διαιτησία και το ποδόσφαιρο.
Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι τους οποίους θα ήθελες να ευχαριστήσεις;
Φυσικά θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου και την οικογένειά μου που με στηρίζουν. Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω και την οικογένεια των διαιτητών, τους συναδέλφους μου, αλλά και τους εκπαιδευτές μου που όλα αυτά τα χρόνια μου μαθαίνουν να είμαι καλύτερος διαιτητής αλλά και άνθρωπος!
Άννα, ο τελευταίος λόγος σε σένα.
Το ποδόσφαιρο είναι πάθος, είναι χαρά αλλά και λύπη! Τα συναισθήματα που σου δημιουργούνται μέσα στο γήπεδο είναι ασύγκριτα!

Who is who
Ονοματεπώνυμο: Άννα Βαν ντερ Μόλεν Λαζάρου
Ημ. γέννησης: 3/9/1995
Τόπος γέννησης: Πρέβεζα
Ύψος: 1.72
Σπουδές: Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων

anna

Αγαπημένα

Αθλητής: Κριστιάνο Ρονάλντο
Ομάδα: Ολυμπιακός
Αριθμός: 7
Χρώμα: Ροζ
Ταινία: «Conjuring»
Ταξιδιωτικός προορισμός: Ολλανδία
Ηθοποιός: Αντζελίνα Τζολί
Φαγητό: Πίτσα
Μότο: «If it's meant to be it will be»

 anna

Δεν υπάρχουν σχόλια: