Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

«Να είμαι σαν τον Κρητικό και από τα γαλάζια μου μάτια να λιώνουνε στον πυρετό»... Ακόμα και τραγούδι γράφτηκε για τον Κρητικό αγρότη. Δείτε τα video


Δείτε το video για τον Κρητικό Στιβακτάκη




Έγινε και αυτό. Ο Κρητικός αγρότης ακόμα και σε τραγούδι. Λογικά το επόμενο βήμα θα είναι να τον τυπώσουν σε κούπες και μπλουζάκια.
















Ο Στάθης Στιβακτάκης λύνει τη σιωπή του. «Δεν θέλω να με κρίνουν για την εμφάνισή μου αλλά για το μυαλό μου»


image























Ο γοητευτικός Κρητικός αγρότης Στάθης Στιβακτάκης που προκάλεσε παροξυσμό στο διαδίκτυο μετά τη συμμετοχή του στο αγροτικό συλλαλητήριο της πλατείας Συντάγματος βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πρωτόγνωρο κύμα δημοσιότητας.
«Δεν θέλω να με κρίνουν για την εμφάνισή μου αλλά για το μυαλό μου» δήλωσε στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη, στον τηλεοπτικό σταθμό Κρήτη TV, μιλώντας μεταξύ άλλων για τη ζωή του και το πώς αντιδρά στη διαδικτυακή λατρεία που γνωρίζει.
«Η ζωή στα χωριά είναι σκληρή» δηλώνει ο νεαρός μελισσοκόμος.
«Με έχει τρομάξει λίγο αυτή η διαφήμιση που έχω» εξομολογείται.
O Στάθης Στιβακτάκης μέσα σε λίγες ώρες «γέμισε» με 5.000 φίλους το προφίλ του στο facebook και έσπευσε να απευθυνθεί στους πολυάριθμους ακολούθους του.


image

Δείτε σε video τηλεοπτική συνέντευξη του Στάθη Στιβακτάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια: