Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

Εκπληκτική ιστορία. .Άστεγος έδωσε τα τελευταία του λεφτά σε μια κοπέλα για να βάλει βενζίνη – Εκείνη συγκέντρωσε 130.000 $ για χάρη του



Μια γυναίκα από το Νιου Τζέρσεϊ των Ηνωμένων Πολιτειών, ξέμεινε από βενζίνη στην εθνική οδό και ένας άστεγος που βρέθηκε στο δρόμο της, της έδωσε τα τελευταία του 20 δολάρια. Η 27χρονη όμως θέλησε να τον ανταμείψει και συγκέντρωσε 130.000 δολάρια!




Η 27χρονη Κέιτ ΜακΚλούρ, ξεκίνησε την καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων GoFundMe πριν από 12 ημέρες, όταν ξέμεινε από βενζίνη επάνω στον αυτοκινητόδρομο 95 και ο Τζόνι Μπόμπιτ Τζούνιορ, βρέθηκε εκεί για να την βοηθήσει με τα τελευταία του 20 δολάρια.


Μιλώντας στο Philadelphia Inquirer, η ΜακΚλουρ είπε ότι δεν ήξερε τι να κάνει όταν βρέθηκε στον έρημο αυτοκινητόδρομο λίγο πριν τα μεσάνυχτα. «Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει» δήλωσε. Τηλεφώνησε στο φίλο της, Μαρκ Ντ’Αμίκο και του ζήτησε να έρθει να την πάρει. Αλλά τότε εμφανίστηκε ο Μπόμπιτ ξαφνικά και πλησίασε το αυτοκίνητό της. Δέκα λεπτά αργότερα, ο Ντ’Αμίκο είπε «μου τηλεφώνησε και μου είπε πως ο τύπος της έφερε βενζίνη».
Ο πρώην βετεράνος του Ναυτικού ανησυχώντας για την ασφάλειά της, της είπε να κλειδώσει τις πόρτες και να παραμείνει στο αυτοκίνητό της, όσο εκείνος θα πήγαινε για να αγοράσει βενζίνη.
Η ΜακΚλούρ, που εργάζεται στο Τμήμα Μεταφορών του Νιου Τζέρσεϊ δήλωσε πως δεν είχε χρήματα για να του δώσει εκείνο το βράδυ.
Στη συνέχεια η κοπέλα έφυγε. Αλλά τις επόμενες ημέρες, μαζί με τον φίλο της επέστρεψαν αρκετές φορές στο σημείο και έδωσαν μετρητά, ρούχα και φαγητό στον άστεγο. Επίσης, τον γνώρισαν λίγο καλύτερα και μίλησαν για την δύσκολη κατάστασή του.
«Ο Τζόνι είπε: ‘Μιλάτε εσείς για κακή τύχη, αλλά εγώ είμαι εδώ λόγω των δικών μου αποφάσεων. Δεν κατηγορώ κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου» δήλωσε ο Ντ’Αμίκο.


Το ζευγάρι του αγόρασε κάποια είδη πρώτης ανάγκης και εκείνος ενθουσιάστηκε. Μάλιστα, εντυπωσιάστηκαν από την απόφασή του να μοιραστεί τα δώρα που έλαβε από αυτούς με τους άλλους άστεγους φίλους του. Κι αυτό ήταν που τους ενέπνευσε να κάνουν περισσότερα. Τότε αποφασίσανε να φτιάξουν έναν λογαριασμό για τη συγκέντρωση χρημάτων στο GoFundMe, χωρίς ωστόσο να μπορούν να προβλέψουν τη γενναιοδωρία του κόσμου. «Θέλω να κάνω όσα περισσότερα γίνεται γι’ αυτόν τον ανιδιοτελή άνθρωπο που εμφανίστηκε στο δρόμο μου για να με βοηθήσει» έγραψε στη σελίδα η 27χρονη. Μέχρι την Πέμπτη το πρωί, είχαν συγκεντρωθεί πάνω από 130.000 δολάρια για τον πρώην βετεράνο του Ναυτικού.



Δεν υπάρχουν σχόλια: