Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

"Αγνή" η Αγνή Σμπόνια στην Πρέβεζα: Ζητά Πόθεν Έσχες για όλους εδώ και τώρα!



Με μια κίνηση που θα συζητηθεί και ίσως σε κάποιους προκαλέσει αναστάτωση,  η υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Πρέβεζα Αγνή Σμπόνια, δημοσιοποίησε το Πόθεν έσχες της και το ίδιο ζήτησε από όλους τους υποψηφίους.

Με σύνθημα Πόθεν έσχες εδώ και τώρα για όλους, η Αγνή Σμπόνια δήλωσε:


Παίρνω σήμερα την πρωτοβουλία, ως νεότερη υποψήφια στο Νομό Πρέβεζας και από τις νεότερες στην Ελλάδα, κυρίως όμως ως γυναίκα-εκπαιδευτικός η οποία δίνει καθημερινά την μάχη να μεταλαμπαδεύσει σε μικρά παιδιά τις αρχές για διαφάνεια, εντιμότητα, ισοτιμία, αξιοκρατία, ήθος, συλλογική συνείδηση και κυρίως κρυστάλλινη καθαρότητα στην διαμόρφωση των χαρακτήρων τους, να δημοσιοποιήσω την δήλωση ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ μου http://www.dimosbyrona.gr/uplds/newv/File/Pothen%202011/smponia.pdf, για να γνωρίζει και ο τελευταίος πολίτης της ιδιαίτερης πατρίδας μου, το πως εισέρχομαι στον χώρο της κεντρικής πολιτικής σκηνής ως υποψήφια, να μπορεί να με κρίνει με κριτήριο και γνώμονα το επίπεδο της μόρφωσης μου,των πολιτικών μου θέσεων,των απόψεων και προτάσεων μου για τον Νομό, τις αρχές μου για διαφάνεια,την διάθεση μου για προσφορά στον τόπο μου και την πρόθεση μου να εργαστώ σκληρά για να αλλάξει ριζικά η εικόνα του πολιτικού συστήματος.

Το οποίο έχει απαξιωθεί εδώ και καιρό στα μάτια των πολιτών που δικαιολογημένα ίσως, του έχουν γυρίσει την πλάτη, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να εκφραστούν πλέον εύκολα και να κρίνονται καχύποπτα ακόμη και οι νέες φωνές που αγωνιούν για το μέλλον της νεολαίας αλλά και το μέλλον της χώρας μας συνολικά.

Το "επάγγελμα πολιτικός" πρέπει να εκλείψει πλέον οριστικά στη χώρα μας και τα φαινόμενα "ξαφνικού πλουτισμού" μέσα από την πολιτική πρέπει να καταδικάζονται ευθύς εξ'αρχής από το ίδιο το πολιτικό σύστημα και τους εκφραστές του.
Αλλά κυρίως και από την ίδια την κοινωνία που έχει το μοναδικό προνόμιο αλλά και την δύναμη να κρίνειπάντοτε αλάνθαστα όλους μας...

Εύχομαι το παράδειγμα μου να ακολουθήσουν οι υποψήφιοι όλων των κομμάτων σε όλη την Ελλάδα, για να πειστεί πλέον η κοινωνία ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι, κάνοντας οριστική ρήξη με το παρελθόν!
Το μόνο που μένει τώρα, είναι να δούμε αν και πόσοι υποψήφιοι θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της Σμπόνια, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει η στάση των υπολοίπων συνυποψηφίων στην Πρέβεζα...



Δεν υπάρχουν σχόλια: