Κυριακή 11 Απριλίου 2021

Επικός διάλογος Άδωνι – Αυτιά: «Έχω click inside με τον γιο μου για παιχνίδια» – «Εμένα δεν με τρέχει κανένας» (Video)

Ενας ασυνήθιστος διάλογος έλαβε χώρα στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά με τον δημοσιογράφο και τον Άδωνι Γεωργιάδη.

Μετά από 20 λεπτά συζήτησης στον αέρα του ΣΚΑΪ, παρουσία του Προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου, Αθανάσιου Εξαδάκτυλο, και της ψυχολόγου Άννας Κανδαράκη, ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Άδωνις Γεωργιάδης: Γιώργο μου, έχω μόνο τρία λεπτά. Δεν μπορώ να κάτσω παραπάνω.

Γιώργος Αυτιάς: Βεβαίως. Επ, ένα λεπτό. Το χρόνο τον κανονίζω εγώ. Υπουργε…

Άδωνις Γεωργιάδης: Τον χρόνο δεν μπορείς να τον κανονίσεις εσύ, γιατί έχω υποσχεθεί στον γιο μου να πάμε να πάρουμε παιχνίδια και το click inside έχει συγκεκριμένο χρόνο και δεν παραβιάζω τα μέτρα ποτέ.

Γιώργος Αυτιάς: Μην μου ανησυχείς τώρα.

Άδωνις Γεωργιάδης: Σε παρακαλώ πολύ, σε δύο λεπτά με αφήνεις γιατί ο Αλκαίος προηγείται.

Γιώργος Αυτιάς: Να ακούσουμε τον Μανώλη Κωστίδη, Υπουργε; Δεν θα πάθει τίποτα ο γιος σου για δύο λεπτά.

Άδωνις Γεωργιάδης: Θα πάθει πάρα πολλά. Γρήγορα, δύο λεπτά.

Γιώργος Αυτιάς: Ένα λεπτό, εμένα δεν με τρέχει κανένας. Κανένας από τους Υπουργούς δεν θα με τρέξει. Γλυκά και όμορφα. Θέλει να με τρέξει ο Άδωνις τώρα. Πρωτότυπο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: