Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Έφυγε πρόωρα η Ρένα Λαμπράκη, πρών βουλευτής, ευρωβουλευτής και υπουργός



Θλίψη... Απώλεια...
Έφυγε πρόωρα η αγαπημένη μου φίλη, Ηπειρώτισσα με καταγωγή από τα Τζουμέρκα, Ρένα Λαμπράκη, πάνω από όλα άνθρωπος, αγωνίστρια και καλή συντρόφισσα, που διακρίθηκε για το ήθος και την αξιοπρέπεια της, σε όλη τη ζωή της και σε όλες τις δημόσιες θέσεις που ανέλαβε να υπηρετήσει
Ρένα μου, θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη... δεν θα ξεχάσω τη γενναιοδωρία σου, την υποστήριξη σου, στην οικογένεια μου και σε μένα προσωπικά και τις ατέλειωτες συζητήσεις μας, περί πολιτικής και προοπτικών της χώρας μας στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι.
Η Ειρήνη Λαμπράκη, έγκριτος νομικός, γεννήθηκε στα Γιάννενα το 1949 και είχε υπέρμετρο πάθος με την Ήπειρο. Ήταν από τα πρόσωπα που ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε σε μεγάλη εκτίμηση και λάμβανε σοβαρά υπόψη του τη γνώμη της. Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Β' Περιφέρεια της Αθήνας, από το 1977 μέχρι το 1989, Ευρωβουλευτής 1994 μέχρι 1999, Υφυπουργός Πολιτισμού και Υφυπουργός Αποδήμου Ελληνισμού για πολλά χρόνια. 
Ειρήνη μου, σου είμαι ευγνώμων για όλη μου τη ζωή.

Κώστας Κωνής
Αντιπρόεδρος της ΠΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: