Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Μετά το βαρύ εγκεφαλικό ,κάηκε και το σπίτι στο Μάτι αγαπημένου τραγουδιστή παραδοσιακής μουσικής.


Δύσκολες ώρες περνάει ο τραγουδιστής και η οικογένειά του.

Έναν Γολγοθά περνάει ο τραγουδιστής παραδοσιακής μουσικής, Δημήτρης Ζάχος.
Πριν έναν μήνα υπέστη βαρύ εγκεφαλικό σε ηλικία 95 ετών και τώρα κάηκε ολοσχερώς το σπίτι του στο Μάτι που έμενε με τα παιδιά και τα εγγόνια του. Ο γιος του, Κώστας με δάκρυα στα μάτια μίλησε στην εφημερίδα espresso. «Δεν απέμεινε τίποτα από το σπίτι της αδερφής μου. Φοβηθήκαμε ότι δεν θα ήμασταν ποτέ ξανά ενωμένοι σαν οικογένεια. Ήταν τέτοια η μανία που τρέχαμε πανικόβλητοι να σωθούμε. Η φωτιά κατέκαψε τα πάντα. Εγώ μαζί με τη δική μου οικογένεια πήραμε τον πατέρα μου και φύγαμε να σωθούμε.



Δεν έχουμε ούτε ρούχα ούτε τίποτα. Αφήσαμε τα πάντα εκεί και κάηκαν» λέει κομπιάζοντας από την Ογκολογική Μονάδα του Νοσοκομείου «Σωτηρία». Εκεί φιλοξενείται προσωρινά όλη η άστεγη πλέον οικογένεια του σπουδαίου καλλιτέχνη, δίπλα στο δωμάτιο όπου νοσηλεύεται εκείνος, έπειτα από την τραγωδία της Δευτέρας. «Ο πατέρας μου αναγνωρίζει τους πάντες, θυμάται τα πάντα, μιλάει όμως με δυσκολία και έχει πολλά κινητικά προβλήματα. Αυτό που χρειάζεται είναι να βρεθεί ένα κέντρο αποκατάστασης.

Όμως, δοξάζω τον Θεό που σε αυτή την καταστροφική λαίλαπα δεν χάθηκε η οικογένειά μας».

Απολαύστε τον Δημήτρη Ζάχο σε δύο αυθεντικές ερμηνείες





Δεν υπάρχουν σχόλια: