Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Χρυσή Πανελληνιονίκης η Ηπειρώτισσα Ελπίδα Τόκα


Η Ελπίδα με την προπονήτριά της Γιάνα Σοουκούποβα

Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών- Γυναικών, που διεξήχθη στην Πάτρα στις 14 και 15 Ιούλη κατέκτησε την 1η θέση και χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα των 400μ. με εμπόδια

Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Ελπίδα Τόκα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Ανδρών/ Γυναικών 2018 (πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Ιούλη στην Πάτρα), η οποία έτρεξε την Κυριακή και τερμάτισε 1η την κούρσα των 400μ., με εμπόδια σε χρόνο 59.27. Με την επίδοση αυτή, η καταγόμενη από τα Σουλιωτοχώρια Ελπίδα, που στέφθηκε για πρώτη φορά πανελληνιονίκης στην κατηγορία των Ανδρών/ Γυναικών, δήλωσε, μετά το τέλος του αγώνα: «Είμαι ενθουσιασμένη. Δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω ότι κέρδισα το πρωτάθλημα. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά αλλά η προετοιμασία μου βγήκε στην κατάλληλη στιγμή. Δεν είμαι ικανοποιημένη από τον αγώνα μου, έκανα λάθη, χτύπησα και σε τρία εμπόδια και δεν βγήκε καλή επίδοση».



Η Ελπίδα με τη συναθλήτριά της Μαρία Λιτσένη
Επίσης, στις 16 Ιούλη, με ανάρτησή της στο facebook η Ελπίδα αναφέρει: «Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και όλους εσάς που με τις ευχές σας ήσασταν δίπλα μου σε αυτήν την προσπάθεια. Ο πρώτος αθλητικός στόχος του 2018 επετεύχθη! Πρωταθλήτρια Ελλάδας στα 400μ με εμπόδια! Μια ιδιαίτερα χαρούμενη και συγκινητική στιγμή για εμένα αλλά και για όσους ανθρώπους είναι τόσα χρόνια στο πλάι μου και γνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλω καθημερινά. Τους ευχαριστώ πραγματικά από καρδιάς! Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην μανούλα μου (μην ξεχνάτε είναι και Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΡΙΑ μου!) που κάθε στιγμή εντός και εκτός του στίβου μοιραζόμαστε τους κόπους, τις δυσκολίες και τις χαρές του πρωταθλητισμού! Δεν θα την άλλαζα με καμία! Εκκρεμεί το ατομικό ρεκόρ που υπόσχομαι να παλέψω όσο πιο δυνατά μπορώ στον επόμενο αγώνα! Επίσης ευχαριστώ πολύ τον σύλλογό μου Σ.Δ.Υ Αργολίδας (George Karapanos , Mary Christodoulou) για την άριστη συνεργασία, στήριξη και ομαδικότητα που με συντροφεύει σε κάθε αγώνα αλλά και τις @hallofbrands και @athenssportshall (@polymeropouloskostas , Achilleas Demenagas και Vaghelis Ziagkos ) για τα πρώτα δωράκια που μου έχει κάνει!
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές και αθλήτριες που έλαβαν μέρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Να θυμάστε πως η επίτευξη ενός στόχους μας αποδεικνύει τις δυνατότητές μας. Η αποτυχία μας διδάσκει τα λάθη μας και είναι ο μόνος τρόπος για να μας πεισμώσει ώστε να φτάσουμε ψηλά. Οπότε, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, να είστε όλοι χαρούμενοι γιατί βρισκόσασταν στην μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού Στίβου για το 2018! Καλή συνέχεια σε όσους έχουν ακόμα αγώνες μπροστά τους και καλό καλοκαίρι στους υπόλοιπους! Να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι».



Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν δύο εβδομάδες, η Τόκα, μετείχε με την Εθνική Ελλάδας στους 18ους Μεσογειακούς Αγώνες στην Ταραγόνα της Ισπανίας, όπου έφτασε μέχρι τον τελικό, τερματίζοντας 8η στο αγώνισμα των 400μ με εμπόδια. Είχε προηγηθεί πέρσι τον Αύγουστο η συμμετοχή της στο 18ο Παγκόσμιο Φοιτητικό Πρωτάθλημα (Πανεπιστημιάδα) που έγινε στην Ταϊπεϊ της Κίνας και τερμάτισε στην 13η θέση στην κούρσα των 400μ εμπόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: