Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Απάντηση του Προέδρου του Εθνικού Φιλιππιάδας στo δημοσίευμα του κ.Κιτσινέλη στο aem-news.



Κύριε Κιτσινέλη ,
Με έκπληξη και οργή διάβασα στο ιστολόγιο aem-news - στο οποίο και απ' ότι αντιλαμβάνομαι αρθρογραφείτε τακτικά - κείμενό σας υπό τον τίτλο «Καφές και Τσιγάρο» το οποίο και δημοσιεύτηκε την Δευτέρα 21 /11/ 2011 .
Στο κείμενό σας αυτό πέραν των όσων αναληθών αναφέρετε σχετικά με το παιχνίδι του Εθνικού Φιλιππιάδας εναντίον της Α.Ε.Μ. , και τα οποία αποτελούν αντικείμενο διερεύνησης από την Πειθαρχική Επιτροπή της Ε.Π.Ο. και προσωπικά εναντίον μου με μια σειρά από προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς και ισχυρισμούς.
.
Λέτε λοιπόν ότι «Το χειρότερο όμως είναι ότι οι ντόπιοι φερθήκανε εντελώς αλήτικα στους οργανωμένους φιλάθλους μας, με πρωτεργάτες μπράβους του προέδρου της ομάδας τους» χωρίς να διστάζετε να ισχυριστείτε ότι είναι θαύμα ότι δεν «θρηνήσαμε θύματα» από τη συμπεριφορά των «μπράβων μου» αυτών .
Θα ήθελα να πληροφορήσω και εσάς και τους αναγνώστες σας ότι ουδέποτε στην ζωή μου χρησιμοποίησα «μπράβους» για οποιονδήποτε σκοπό και ουδέποτε τους χρειάστηκα. Πολύ περισσότερο δεν τους χρειάστηκε ποτέ ο σύλλογος του οποίου έχω την τιμή να είμαι επικεφαλής του Διοικητικού Συμβουλίου εδώ και μερικά χρόνια , και ο οποίος έχει δώσει κατ' επανάληψη εξετάσεις σχετικά με τους όρους φιλοξενίας στο γήπεδο του και τις έχει περάσει με υψηλό βαθμό και στην Γ' Εθνική Κατηγορία. Σας διαβεβαιώνω ότι «μπράβοι» στην Φιλιππιάδα δεν παρεπιδημούν , εκτός αν κρίνετε εξ' ιδίων τ' αλλότρια και στο Μεσολόγγι τους διαθέτετε εν αφθονία.
Είναι πολύ μεγάλη η ευκολία και η ελαφρότητα με την οποία διατυπώνετε τέτοιου τύπου κατηγορίες, ειδικά μέσω από μια ιστοσελίδα οργανωμένων φιλάθλων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υποδαύλιση φαινομένων βίας.
Μάθατε επίσης, όπως πληροφορούμαι από το κείμενό σας , ότι «Πρόεδ-ρος του Εθνικού είναι ακόμα αυτό το παλικάρι, που τα πήρε (όπως λέγεται) πέρυσι από την Επανωμή, με αποτέλεσμα να πέσει κατηγορία η ομάδα του». Επειδή λοιπόν εγώ είμαι ο Πρόεδρος του «Εθνικού Φιλιππιάδας» θα σας καλέσω ενώπιον των αρμοδίων πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων της χώρας για να αποδείξετε πότε ακριβώς και πόσα ακριβώς πήρα από την Επανωμή , εκτός και αν ανακαλέσετε άμεσα και χωρίς υπεκφυγές τα όσα ψευδέστατα και συκοφαντικά για το πρόσωπό μου ισχυρίζεστε.
Επιπλέον, για την αποκατάσταση της πραγματικότητας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το Τ.Α.Π. Εθνικός Φιλιππιάδας και εγώ προσωπικά ουδέποτε καταδικαστήκαμε για οποιοδήποτε σκάνδαλο «στημένων αγώνων» και απηλλάγημεν πλήρως από τα Πειθαρχικά Όργανα της Ε.Π.Ο. από όλες τις κατηγορίες . Ο υποβιβασμός του Τ.Α.Π. Εθνικός Φιλιππιάδας δεν είχε καμιά απολύτως σχέση με δωροδοκίες, αλλά ήταν αποκλειστικά και μόνο αγωνιστικός. Ως Πρόεδρος του Συλλόγου λοιπόν σας ενημερώνω ότι θα αναμένουμε την άμεση επανόρθωσή σας και ως προς αυτό το σκέλος της «αρθρογραφίας» σας διαφορετικά σας διαβεβαιώνω ότι θα κινηθούμε νομικά και έναντι υμών και έναντι του ιστολογίου και των διαχειριστών του που με τόση ανευθυνότητα αναπαράγουν τέτοιους ισχυρισμούς , δυσφημώντας με τον τρόπο αυτό ένα σύλλογο που εκφράζει μια ολόκληρες περιοχή και που διαθέτει την δική του ιστορία.
Τέλος, θα ήθελα να σας καθησυχάσω και να σας ενημερώσω ότι οι σχέσεις μου και με τον Προπονητή της ομάδας, και με τους ποδοσφαιριστές , και με τους φιλάθλους της είναι άριστη , και μεταφράζεται με εξαιρετικό τρόπο και μέσα στο γήπεδο όπως είχατε την ευκαιρία να διαπιστώσετε και ο ίδιος προσωπικά στον αγώνα, αφού ήσασταν παρών. Σε ό,τι αφορά δε στις εκτιμήσεις σας , μιλώντας εξ' ονόματος όλων στην ομάδα σας ενημερώνω ότι όχι απλά θα αντέξουμε , αλλά στο τέλος της περιόδου θα πανηγυρίζουμε και την επιστροφή μας στην Γ' Εθνική.
Αναμένουμε λοιπόν από εσάς ,τόσο εγώ προσωπικά όσο και το Σωματείο του Εθνικού Φιλιππιάδας, να δούμε την παρούσα επιστολή δημοσιευμένη στο ίδιο ακριβώς σημείο όπου δημοσιεύσατε και το συκοφαντικό και προσβλητικό κείμενό σας , όπως επιτάσσουν ο νόμος και η δεοντολογία. Παράλληλα, σας καλούμε να ανακαλέστε άμεσα και χωρίς χρονοτριβή όλα τα απαράδεκτα , προσβλητικά και συκοφαντικά που αναφέρετε τόσο για εμένα προσωπικά όσο και για το Σύλλογο του Εθνικού Φιλιππιάδας από την ίδια στήλη, Σε διαφορετική περίπτωση σας γνωστοποιούμε ότι θα προβούμε σε κάθε απαραίτητη και αναγκαία ενέργεια για την προάσπιση των συμφερόντων μας και την αποκατάσταση κάθε ζημίας ,
Μετά τιμής
Ο Πρόεδρος του Εθνικού Φιλιππιάδας
Αθανάσιος Λίοντος

Ο συντακτης του ΑΕΜ-NEWS τελικώς ανακάλεσε.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Κύριε Λιόντο, δημοσιεύουμε όπως έχουμε υποχρέωση την επιστολή-απάντησή σας αυτούσια. Όμως επειδή, είχα την ατυχία να παρευρίσκομαι προσωπικά στον συγκεκριμένο αγώνα, είχα και την υποχρέωση να γράψω όσα είδα και άκουσα. Ίσως επειδή βρισκόμουν εν βρασμώ ψυχής, αφού κινδύνεψε η ζωή μου, να ήμουν λίγο προσβλητικός. Σχετικά με όσα γράφετε στην επιστολή σας, έχω να πω τα εξής:
1ον Όταν κάποιος καταβρέχει με λάστιχο καταχείμωνα φιλάθλους που προσπαθούν να προφυλαχτούν από πετροπόλεμο που τους γίνεται, προσωπικά το θεωρώ αλήτικη και άνανδρη συμπεριφορά.
2ον Ανακαλώ όσα έγραψα για μπράβους, αφού όπως μου είπατε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία την Τρίτη 22-11-2011, δεν είχατε μπράβους, αλλά στην πόρτα όπου έγιναν τα πρώτα επεισόδια, ήταν δύο "σεκιουριτάδες" και ένα μέλος της Διοίκησης. Τα σχετικά με "πρωτεργάτες μπράβους του προέδρου" είμαι υποχρεωμένος να το ανακαλέσω, αλλά προήλθε από μαρτυρίες πολλών φιλάθλων της ΑΕΜ. Πάντως εμείς μπράβους ονομάζουμε όλους τους "παλικαράδες", που δέρνουν και η έκφραση δεν αφορούσε το πρόσωπό σας, αλλά την ιδιότητά σας ως επικεφαλής της ομάδας σας και των φιλάθλων σας.
3ον Ανακαλώ την έκφραση "που τα πήρε (όπως λέγεται) πέρυσι από την Επανωμή", αλλά να ξέρετε ότι δεν είναι δική μου έκφραση και άποψη, αφού το συγκεκριμένο το άκουσα στην κερκίδα από φιλάθλους σας. Επειδή όμως δεν κράτησα τα στοιχεία από τις ταυτότητες τους, ανακαλώ την προαναφερόμενη έκφραση ως εσφαλμένως αναφερθείσα.
4ον Δεν έχω τίποτα προσωπικά με 'σας και τον Ιστορικό Σύλλογο του Εθνικού Φιλιππιάδας και εύχομαι από καρδιάς αν είναι η καλύτερη ομάδα, ν' ανέβει ξανά στην Γ΄ Εθνική. Είχα φιλοξενηθεί και παλιότερα στην Φιλιππιάδα ως απλός φίλαθλος, αλλά και κάνοντας τουρισμό και η φιλοξενία ήταν άψογη. Δεν ξέρω φέτος τι έγινε, αλλά πραγματικά κινδύνεψε η ζωή μας.
5ον Πιστεύω ότι πρέπει και 'σεις κι εγώ να σταματήσουμε να δίνουμε έκταση στα γεγονότα, που δεν τιμούν ούτε τις πόλεις μας, ούτε τις ομάδες μας, αλλά εξάπτουν και τα ήθη.
Μιχάλης Κιτσινέλης

από το myfilippiada.

Δεν υπάρχουν σχόλια: