Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ - Α.Ε. ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ : Το τρίτο μάτι








Διαβάζοντας τα αναγραφόμενα στην προηγουμένη ανάρτηση, ( η οποία είναι αναδημοσίευση των αναφερόμενων φιλικών blog ), αναγκάζομαι να λάβω θέση και να εκφέρω την προσωπική μου γνώμη και άποψη ως αυτόπτης μάρτυρας των γεγονότων.
Για να μην υπάρξει καμία παρεξήγηση για την παρέμβασή μου θα ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα από την αρχή.
1). Η άποψή μου μπορεί να ερμηνευθεί και ως ( μερικώς ) αντικειμενική διότι η καταγωγή μου έλκεται από τη Ρωμιά της Φιλιππιάδας, αλλά διατηρώ και κατοικία σε χωριό της περιοχής Μεσολογγίου, τόπο καταγωγής της συζύγου μου.

2) Δεν διατηρώ καμμία προσωπική σχέση, ( ούτε κάν γνωριμία ) με παράγοντες των ομάδων ΕΘΝΙΚΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ και ΑΕΜ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.Γνωρίζω μόνο τον πρώην προπονητή του ΕΘΝΙΚΟΥ Νίκο Λάππα και τον πρώην παράγοντα Κώστα Ευαγγέλου ( Βετζίνα) , με τους οποίους διατηρώ σχέσεις αφού υπήρξαμε συμμαθητές στο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας. Είμαι μόνιμος κάτοικος Αθηνών από το έτος 1978.

3). Έχω άμεση σχέση με τα ποδοσφαιρικά δρώμενα της χώρας ως ενεργός διοικητικός παράγων ποδοσφαιρικής ομάδας της Αθήνας επί μια δεκαετία και τα τελευταία δύο χρόνια ως πρόεδρος της ομάδας. Επίσης έχω σχέση ως παράγοντας ομάδας που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Football League II στον Νότιο όμιλο.

Την Κυριακή 20-11-2011 ευρισκόμενος στην περιοχή της Φιλιππιάδας λόγω σοβαρής ασθένειας ατόμου του στενού οικογενειακού μου περιβάλλοντος, αποφάσισα να παρακολουθήσω τον αγώνα του ΕΘΝΙΚΟΥ με την ΑΕΜ . Μπαίνοντας στο γήπεδο ( πληρώνοντας κανονικά εισιτήριο ως απλός φίλαθλος ) κάθισα χωρίς να το γνωρίζω δίπλα σε έναν κύριο ο οποίος κατά δήλωσή του συμμετέχει στην διοίκηση της ΑΕΜ. Ακούγοντας ότι γνώριζε πολλά για την Φιλιππιάδα μου σε ερώτησή μου μου ανέφερε ότι η καταγωγή του ήταν από την Φιλιππιάδα και ότι ονομάζεται Νικάκης. Γνώριζε μάλιστα μερικούς Φιλιππιαδιώτες ηλικίας άνω των 60 ετών.

Από την αρχή του αγώνα μου προξένησε αρνητική εντύπωση ότι οι φίλαθλοι της ομάδας του Μεσολογγίου ενώ το σκόρ ήταν  ακόμη 0-0, δεν παρακολουθούσανε το παιχνίδι παρά μόνο πως  θα εκτοξεύσουν υβριστικά συνθήματα.

Έχοντας " φάει τα γήπεδα με το κουτάλι ", ( είμαστε και άνω των 50 ετών ), νόμισα ότι βρίσκομαι στο γήπεδο του Μεσολογγίου και όχι της Φιλιππιάδας. Σε όποια άλλη έδρα ακουγότανε αυτά τα συνθήματα θα υπήρξε σίγουρα κάποιας μορφής αντίδραση. Νόμισα ότι βρισκόμουνα στην Αγγλία γιατί είδα πολλά μικρά παιδιά με τους γονείς τους στο γήπεδο και οι φίλαθλοι του Εθνικού δεν αντιδρούσαν, στα όλο  και πιο χυδαία συνθήματα των προκλητικών αντιπάλων φιλάθλων.

Μόνο μετά την επίτευξη του 2-0 υπήρξε λεκτική αντίδραση από πλευράς των φιλάθλων της Φιλιππιάδας, με αποτέλεσμα μερικοί νεαροί οπαδοί της ΑΕΜ να τρέξουν προς τα διαχωριστικά συρματοπλέγματα και προσπάθησαν να περάσουν στην κερκίδα των φιλάθλων του Εθνικού. Αντέδρασαν μερικοί αντίπαλοι οπαδοί , αλλά επενέβησαν η Αστυνομία και οι ψυχραιμότεροι και τα πράγματα ηρέμησαν.
Σε παρατήρηση που έγινε στον παρακαθήμενο παράγοντα της ΑΕΜ  από άλλους φιλάθλους ,απάντησε ότι είναι μόνο καμμιά εκατοστοί είναι οι φανατικοί ενώ οι άλλοι φίλαθλοι του Μεσολλογγίου είναι πράοι και φιλόξενοι. Μάλιστα του ανέφεραν ότι αυτή η συμπεριφορά φιλοξενούμενουν φιλάθλων ήτανε πρωτόγνωρη για την Φιλιππιάδα αν και ο ΕΘΝΙΚΟΣ αγωνιζότανε μέχρι πέρισυ σε επαγγελματική κατηγορία και είχανε φιλοξενηθεί φίλαθλοι από πολλές πόλεις της Ελλάδας χωρίς να υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα .

Λίγο πρίν την λήξη του αγώνα υπήρξε μία ανταλλαγή συνθημάτων σε κόσμια πλαίσια και ξαφνικά άρχισαν να πέφτουν κροτίδες από την πλευρά των οπαδών της ΑΕΜ.
Μετά την λήξη του αγώνα φίλαθλοι του ΕΘΝΙΚΟΥ φωνάξανε να έρθει προς το μέρος τους ο παίκτης της ΑΕΜ με αριθμό φανέλας 10 και τον συνεχάρησαν για την απόδοσή του και του ζήτησαν συγγνώμη για όσα του " έσουραν " κατά την διάρκεια του αγώνα. Το γεγονός έπεσε στην αντίληψη ενός άλλου φιλάθλου της ΑΕΜ και είπε στον Νικάκη: << Αυτό θα το γράψω. Φίλαθλοι που τον βρίζανε κατά την διάρκεια του αγώνα στο τέλος τον χειροκρότησαν και του έδωσαν συγχαρητήρια. Μπράβο τους.>>.

 Κατά την έξοδο των φιλάθλων πέσανε κροτίδες και άλλα αντικείμενα από πλευράς φιλοξενουμένων , ενώ οι αστυνομικοί απωθούσαν τους φιλάθλους του ΕΘΝΙΚΟΥ για να μην υπάρξουν αντεγκλήσεις.


Το φωτογραφικό υλικό αποδεικνύει ότι οι φωτοβολίδες ρίχτηκαν από τους οπαδούς της ΑΕΜ κατά την διάρκεια της αποχώρησης των φιλάθλων των γηπεδούχων.

Το γεγονός ότι τράβηξα φωτογραφίες αποδίδεται σε " επαγγελματική διαστροφή ", επειδή είμαι διαχειριστής ιστολογίου κοινωνικο-πολιτιστικού περιεχομένου και συνδιαχειριστής blog που αναφέρεται σε θέματα του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου της Αττικής και φέρω πάντα μαζί μου φωτογραφική μηχανή.
Συνεπώς κ.Κιτσινέλη του aem-news είμαστε συνάδελφοι μπλόγκερ και προσπάθησα να είμαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμεκικός.

Χριστόφορος Ευθυμίου - Διαχειριστής του blog ROMIANEWS.

Δεν υπάρχουν σχόλια: