Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Στην εποχή του κορωνοϊού.....Λίγη ..ευθυμία με στίχους και VIDEO


Γράφει ο Ναπολέων Κατσούλης
Αγαπητοί μου φίλτατοι
και φίλε ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
σε καραντίνα πέσαμε
και τώρα τί θα γίνει;


Πού είναι ο πρωινός καφές
με την καλή παρέα
στο οχυρό κλειστήκαμε
από τον εισβολέα


Μας ήλθε κατακόκκινος
με τις πολλές κεραίες
κι έστειλε το μήνυμα
«μέσα καθίστε ήσυχα κι έξω χωρίς παρέες»…


Όλη τη μέρα πόλεμο
με γάντια και με μάσκες
σε λίγο θα φορέσουμε
στη μέση τις παλάσκες


Κρατήστε όλοι άμυνα
και μην υποχωρείτε
σε λίγο πάλι ο σαλπιγκτής
θα παίξει… «Προχωρήστε»

Το ψεκαστήρι έγινε
μόνιμη συντροφιά μας
μόνο μ’ αυτό κοιμόμαστε
παρά με την …κυρά μας…


Άκουσα την Βασιλική
να λέει στον κυρ-Γιώργη:
«Πού πας χωρίς τον οπλισμό,
γυμνός να πολεμήσεις;
Έβαλες τα γαντάκια σου;
Φόρεσες και τη μάσκα;
Πήρες το ψεκαστήρι σου,
την δίμετρη μεζούρα;


Μη λες πως είσαι ήρωας,
μη λες πως είσαι λέων
αν θα σε βρει ο κορωνιός
θα πας… μετά δικαίων…»


«Και είμαι νέα κι όμορφη
δεν θέλω να χηρέψω
ούτε και στο κεφάλι μου
πλερέζα να φορέσω! »


Κι εκείνος της απάντησε
κουνώντας το κεφάλι:
« Μην χολοσκάς Βασίλω μου
όλα θα τα βολέψω,
πριν να με πάρει ο Χάροντας
εγώ θα σε παντρέψω! »


Έτσι περνάει η μέρα μας
κι έρχεται το βραδάκι
πότε με γέλια και χαρές
πότε με καυγαδάκι
Κι ο μπάρμπας μας ο Κωνσταντής
που ήτανε μπερμπάντης
όλο φιλάκια έστελνε στη θεία Γεωργία,
άπλωνε τα χεράκια του, της έκανε αστεία.


Τότε εκείνη σοβαρή,
σαν άλλη Λυσιστράτη
σήκωσε τα μανίκια της
κρατώντας και τον πλάστη.


« Άκου καλά Κωστάκη μου,
κάτσε καλά, στ’ αυγά σου
τα πράγματα είναι σοβαρά
αν θέλεις την υγειά σου»


«Τα χέρια σου να ‘ναι κοντά
άσε τα σούρτα – φέρτα,
τήρησες το πρωτόκολλο;
Απόσταση… ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ!»


Καλή έξοδο και με τη ΝΙΚΗ!



Ο λαϊκός στιχοπλόκος
Ναπολέων Κατσούλης



1 σχόλιο:

katerina είπε...

Γεια σου Ναπολέων να είσαι πάντα καλά να γράφεις τα ωραία σου να μας φτιάχνεις την διάθεση και να τις αποστάσεις μακριά από την κυρα σου γιατί έχει και πλάστη πολλά φιλάκια σε όλους
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ