Με ένα αυτοσχέδιο πάρτυ στην βίλα της οικογένειας Μπόμπολα στο Παλαιό Ψυχικό έκλεισε, όπως όλα δείχνουν, η εντυπωσιακή καριέρα της εκλεκτής δημοσιογράφου Μαρίας Σπυράκη στο Μεγάλο Κανάλι.

Λίγοι και βαρύγδουποι οι καλεσμένοι σε μια σύναξη στην οποία περίσσευε η συγκίνηση. Πρώτος πήρε το λόγο ο Γιώργος Μπόμπολας, ο οποίος με δυσκολία συγκρατούσε τα δάκρυά του. Κάποια στιγμή μάλιστα το πανάκριβο χειροποίητο μαντήλι του στέγνωσε ένα από τα δάκρυα που κυλούσαν στο πρόσωπό του.
-Αχ Μαρία...Σαν χθες θυμάμαι τη μέρα που σε πήραμε ξυπόλητη που μάζευες ραδίκια στην αυλή του Κώστα Γιαννίκου-εφτά νομά σ΄ ένα δομά-κάτω από τις οδηγίες του δημοσιογραφικού σου μέντορα Κοσμά Σφαέλλου. 

Μόνο που εσύ Μαρία δεν ήχουν αχάριστη. Την ευκαιρία που σου δώσαμε την άρπαξες από τα μαλλιά και δουλεύοντας σαν πιστό σκυλί κατάφερες να ξεπεράσεις ακόμη και τον Ιορδάνη, τον φάρμερ, σε αντικειμενικότητα και εγκυρότητα. Ήσουν εσύ Μαρία που έδινες προστιθέμενη αξία στο Mega με τις αντικειμενικές σου ανταποκρίσεις από την νερατζιά του Μεγάρου Μαξίμου. Ήμουν περήφανος για σένα καθώς σε άκουγα να ραπίζεις με τις λέξεις σου τον Λαζαρίδη, τον Μουρούτη, τον Μπούρα, τον Σταμάτη, τον Μπαλτάκο. Ξεχείλιζες από αντικειμενικότητα κάθε φορά που η Όλγα σε έβγαζε στο παράθυρο. Αυτό ακριβώς ήταν και το δικό μου όραμα για το Mega μου. Δεν με ενδιέφερε να κερδίσω εγώ αλλά η αντικειμενική δημοσιογραφία. Κι εσύ Μαρία υπήρξες ο ορισμός της αντικειμενικότητας. 




Ακόμη και τώρα, πριν κάνεις την μεγαλη στροφή στην καριέρα σου και ακολουθήσεις την πολιτική, επιλέγεις να παραιτηθείς από το κανάλι μου για να μπεις στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ, αποτίοντας τιμή στην δημοσιογραφία.
Καθότι δεν μπορείς να δουλεύεις στο πολυφωνικό Mega μου και παράλληλα να είσαι υποψήφια ευρωβουλευτής της ΝΔ. Αυτή σου η πρωτοβουλία είναι πραγματικά συγκινητική. Τιμάς την δημοσιογραφία με την απόφασή σου...Μόνο που ελπίζω να μην έχεις την τύχη του Αντώνη Λιάρου. Όπως αντιλαμβάνεσαι Μαρία, αν αποτύχεις να εκλεγείς θα είναι δύσκολο να επιστρέψεις στο Mega. Εσύ άλλωστε δεν είσαι η Τάνια Ιακωβίδου και γω δεν είμαι ο Βρυώνης. Εδώ το μαγαζί υπηρετεί την αντικειμενική δημοσιογραφία κι όπως λέει και ο φίλος μου ο Βαρδής "το καρπούζι να κόβεται στη μέση"...Σου εύχομαι καλή τύχη κορίτσι μου. Να γίνεις κάποτε και πρωθυπουργός με υπουργό Τύπου τον Σφαέλο. Η χώρα μας έχει ανάγκη την ανιδιοτελή προσφορά σου κι εκείνη της Τάνιας Ιακωβίδου και του Παντελή Καψή. Καλή τύχη. Είσαστε όλοι σας παιδιά μου..."

Στο βάθος του σαλονιού το ζεστό χειροκρότημα του Χρήστου Παναγιωτόπουλου έβαζε τον επίλογο σε μια θρυλική καριέρα πολιτικής συντάκτριας.
Η Μαρία Σπυράκη θα είναι για λίγες μέρες ακόμη στο κανάλι και στην συνέχεια απερίσπαστη θα δώσει τον πολιτικό της αγώνα σε ένα κόμμα που κυριαρχούν πολιτικοί τιτάνες όπως ο Ταμήλος, ο Τζαβάρας, ο Τζαμτζής, η Άννα Μισέλ, η Μπέσυ Αργυράκη, ο Ρόμπερτ Ουίλιαμς, ο Τραγάκης, η Κατερίνα Παπακώστα, ο Mπούρας κα Κρούγκμαν, κι ένα άγαλμα που μ΄ είδε με λυπήθηκε και τον πόνο μου ν΄ακούσει δεν αρνήθηκε...