Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Μπρος πίσω ο «μεταρρυθμιστής» Χατζηδάκης για τα ταξί και το ΠΑΣΟΚ έκθετο από παντού


Δεν αλλάζει το πλαίσιο απελευθέρωσης της αγοράς ταξί, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος συναντήθηκε το πρωί με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο. Αντικείμενο των συνομιλιών ήταν τα θέματα του κλάδου των μεταφορών που περιλαμβάνονται στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και θα περιληφθούν στο νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στη Βουλή...

Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, στη συνάντηση αποσαφηνίστηκε πως οι αλλαγές οι οποίες προωθούνται με το νομοσχέδιο είναι δύο και αφορούν την κατάργηση του ελάχιστου ορίου κυβισμού των υπό μίσθωση αυτοκινήτων με οδηγό (μέχρι σήμερα επιτρέπεται η ενοικίαση οχημάτων άνω των 1.500 κυβικών) και τη μείωση της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσής τους από τις 12 στις έξι ώρες [naftemporiki]

Σχολιασμός: Ο μέγας μεταρρυθμιστής Χατζηδάκης πήρε πίσω το άρθρο που ανακοίνωσε για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί. Βέβαια, αυτές οι παλινδρομήσεις ξεμπροστιάζουν τους πάντες καθότι το ΠΑΣΟΚ τοποθετείται αρνητικά στις πισογυρίσματα Χατζηδάκη και παρουσιάζεται με πραγματική μεταρρυθμιστική διάθεση υπέρ του νόμου Ραγκούση. Ας θυμηθούμε τι έλεγε το ΠΑΣΟΚ 2 χρόνια πριν, διότι λίγο μας έμεινε να βγούμε έξω από τα ρούχα μας:

2014-03-26_6.47.34_.png


Μάλιστα, λίγο πιο νωρίς, το καλοκαίρι του 2011, όταν ο Ραγκούσης προσπαθούσε να πέρασει το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί, 21 βουλευτές έκαναν αντάρτικο και μεταξύ αυτών και ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος:

2014-03-26_6.52.55_.png

Σήμερα, ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, προφανώς κατόπιν τσιμπήματος κάποιας αφρικανικής μύγας, παρουσιάζεται ως σκληρός μεταρρυθμιστής:
2014-03-26_6.50.28_.png

Αυτά ζούμε και μάλιστα, τελευταίο εμπόδιο για τον μέγα μεταρρυθμιστή Χατζηδάκη είναι ο «ανυπέρβλητος» Μιχάλης Χρυσοχοΐδης:
2014-03-26_6.58.14_.png

Όπως εύκολα συμπεραίνετε, η κατάσταση είναι αλί,αλί και τρισαλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: