Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ραγδαίες οι εξελίξεις στο Δήμο Πάργας, αναφορικά με τη προσπάθεια του συντονιστή του ΣΥΡΙΖΑ Πρέβεζας Χάιδα, να «ελέγξει» τις αυτοδιοικητικές εξελίξεις. Αποχωρεί από το κόμμα ο Σπύρος Τσάτσης


«Αλυσιδωτές» αντιδράσεις προκαλεί στο Δήμο Πάργας, η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να «ελέγξει» τις αυτοδιοικητικές εξελίξεις στο Δήμο Πάργας και τις λεγόμενες «αριστερές υποψηφιότητες».

Χαρακτηριστικά είναι τα όσα καταγγέλει το μέχρι πρότινος μέλος του ΣΥΡΙΖΑ στην περιοχή της ΔΕ Φαναρίου, κ. Σπύρος Τσάτσης, που δήλωσε

«Η δημοτική παράταξη ''Άλλος Δρόμος» και εγώ προσωπικά,  δε θα κατέβουμε στις εκλογές. Αιτία είναι οι μεθοδεύσεις και η λειτουργία των κομματικών μηχανισμών που μας... πολέμησαν, αδιαφόρησαν για το γεγονός ότι τα μέλη μας είχαν επαφή με την κοινωνία του Δήμου Πάργας και με πλάγιους τρόπους φρόντισαν να μας απομακρύνουν.


'Έχω να δηλώσω πως εγώ αποχωρώ από το ΣΥΡΙΖΑ και έχω ήδη καταθέσει αίτηση διαγραφής από το ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό το πολιτικό κόμμα, δεν μοιάζει σε τίποτα με το Συνασπισμό που γνώρισα και υπηρέτησα και μετέπειτα το ΣΥΡΙΖΑ. Πολύ φοβάμαι πως κάνει μία πολιτική επιλογή δεξιάς... στροφής, που εμένα σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει. Τολμώ να πω πως έχει γίνει ένα αυταρχικό κόμμα, που οι αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες που ήταν... σημαία του, είναι πλεόν παρελθόν.

Οι κ.κ. Χάιδας και Παγκράτης, έχουν αναλάβει ένα έργο που δεν ταιριάζει με την πολιτική νοοτροπία του ΣΥΡΙΖΑ και με την ιδεολογική βάση της Αριστεράς. Ηγεμονεύουν και ρυθμίζουν όπως θέλουν καταστάσεις. Παίζουν το... παιχνίδι τους. Ο κ. Παγκράτης μου τηλεφώνησε -μάλλον για να με μεταπείσει- αλλά δεν σήκωσα το τηλέφωνο. Δεν έχω κάτι να πω με άτομα που δηλώνουν Αριστεροί και συμπεριφέρονται έτσι.
Έβαλαν υποψήφιο τον Θανάση Ράπτη, που ουδεμία σχέση έχει με την τοπική κοινωνία και με τα κινήματα εδώ. Υποστηρίζεται μάλιστα από ανθρώπους του νυν Δημάρχου κ. Λιόλιου, που καμία σχέση δεν έχουν με την Αριστερά στην περιοχή. Λυπάμαι πολύ γιατί έχω υπηρετήσει το χώρο αυτό επί πολλά χρόνια με συνέπεια. Λυπάμαι για όσα βλέπω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: