Παρασκευή 7 Απριλίου 2023

Συνέντευξη του Κωνσταντίνου Παριορίτσα στη Σχισμένου Κατερίνα.

1. Μια όμορφη εκδήλωση την Κυριακή των Βαΐων στην Άρτα με τον Κωνσταντίνο Παριορίτσα, την Όλγα Πάχου και τον Τάκη Τζουνάκο. Πώς φτάσατε σ΄αυτή την ιδέα και σχήμα;

Είναι μια παράσταση που φτιάχτηκε αρχικά για την Άρτα και την βυζαντινή έβδομα. Πιστεύουμε ότι ταιριάζει απόλυτα με τον χώρο και με τις μέρες αυτές. Γνωρίζω τον Τάκη από παλαιότερες συνεργασίες, το ντουέτο Όλγα-Τάκης ήταν το ιδανικότερο για μια τέτοια παράσταση και ελπίζουμε να σας αρέσει

2. Και γιατί στην Άρτα;

Όπως προείπα ήταν αρχική ιδέα για την βυζαντινή εβδομάδα, οπότε και στην Άρτα, ελπίζω η Πόλη μας να μου δώσει θετική ενέργεια και να γίνουν και παραστάσεις στην συνέχεια.

Είναι η πρώτη φορά που παίζω στο κέντρο της πόλης μας, περιφερειακά έχω παίξει στο παρελθόν, αλλά κέντρο ποτέ και αυτό με χαροποιεί, αρκεί ο καιρός να είναι κατάλληλος, έχουμε ως εναλλακτική την αίθουσα Σκουφά, ελπίζω να μη χρειαστεί γιατί κάτι τέτοιο φέρνει μια σχετική σύγχυση 

3. Τι περιλαμβάνει η εκδήλωσή σας;

Είναι μια παράσταση βασισμένη στο πάντρεμα μελοποιημένων ποιημάτων παλιών και σύγχρονων ποιητών (Ελύτη, Βάρναλη, Καββαδία, Σκαρίμπα, Δημητρόπουλου, Γκάτσος, Νικολακοπούλου) κ.α μελοποιημένα από Έλληνες συνθέτες (Γλέζο, Μαρκόπουλο, Θεοδωράκη, Χατζηδάκι) κ.α

Με μια ενότητα  παραδοσιακών τραγουδιών από διάφορα μέρη της Ελλάδας, προσαρμοσμένα στο προσωπικό στυλ της σύμπραξης αυτής

4. Ποιός είναι ο Κωνσταντίνος Παριορίτσας;

 Γεννήθηκα στην Αθήνα 18/07/1973. Με καταγωγή από την Άρτα. 

Παρακολούθησα μαθήματα με τον Νίκο Τουλιάτο στο Εργαστήρι Κρουστών Αθήνας και τον Γιάννη Σταυρόπουλο στο Δημοτικό Ωδείο Πειραιά.

Καλλιτεχνικά είμαι τα παρακάτω: Έχω συνεργαστεί με τους Γιάννη Γλέζο, Μαρίζα Κώχ, Θάνο Μικρούτσικο, Λία Βίσση, Μαρία Φαραντούρη, Κώστα Θωμαΐδη, Βασίλη Σαλέα, Γρηγόρη Βαλτινό, Jesus Eduardo Cabrera (world music project) Μανια Παπαδημητρίου, Αθηνά Παπά, Fredy Studer, David Lynch, Βαγγέλη Κονιτόπουλο, Ελένη Βιτάλη, Χρύσπα, Enrique Pasqual, Μιχάλη Κακέπη (Σταυρό του Νότου), Manolito Orza, support στην συναυλία της Kovacs στον Βοτανικό, Νίκο Χατζόπουλο, Gunter Baby Sommer, Κώστα Αναστασιάδη,Φωτεινή Σαββατιανού, Ματθίλδη Μαγγίρα, Τόλη Βοσκόπουλο, Δημήτρη Κοντολάζο, Δήμο Μπέκε, Βαλάντη, Άντζελα Δημητρίου, Ελένη Χατζιδου κ.α. 

Έχω διδάξει σε διάφορα Ωδεία σε όλη την Ελλάδα, καθώς και στην Δραματική σχολή «δήλος»

Ήμουν μέλος  στην ομάδα κρουστών του Νίκου Τουλιάτου «ΗΧΟΔΡΑΣΗ» με εμφανίσεις  σε παραστάσεις στο ηρωδειο στο Μέγαρο μουσικης, στο καρναβαλι πατρας, στον τελικό κυπέλλου 2011,1ο φεστιβαλ αρχαιου δραματος Αθηνας, κ.α. στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στην δισκογραφία σε δουλειές των Χρήστου Λεοντή, Βαγγέλη Κονιτόπουλο, Μαρίας Σκουλά, κ.α.

Ιδρυτής  του συγκρότημα «ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ» με το οποίο έχει εκδοθεί ένα cd με την εταιρεία της volume και διανομη της ΕΜΣΕ σε μουσική και ενορχήστρωση δική μου και τou Γιώργοu Μαρκόπουλοu

Σε αυτό το πρώτο προσωπικό cd συμμετέχουν επίσης οι Παντελής Θαλασσινός, Νίκος Τουλιάτος, Χριστόφορος Κροκίδης, David Lynch, Michel Paras κ.α.

Με το γκρουπ αυτό έχουμε εμφανιστεί σε διάφορους χώρους όπως: Αρχιτεκτονική, Το όνομα του Ρόδου, 5/4, Δίαυλο, και διαφορα φεστιβάλ

Σαν άνθρωπος ποιος είμαι; Εχω κάτι στο μυαλό μου να σας πω, αλλά δε θα πω εγώ για μένα.....

5. Ποιά τα επόμενα σχέδιά σας;

Ταυτόχρονα  με την σύμπραξη,  συνεργάζομαι πάλι με την ομάδα κρουστών ΗΧΟΔΡΑΣΗ για καλοκαιρινές παραστάσεις και θέλω να εκδώσω άλλη μια δουλειά που είναι μια διαδικασία επιλογής συνεργατών, ανάλογα με το project κάτι έχω ξεκινήσει να δουλεύω πάνω σε αυτόν τον στόχο  



Κατερίνα Σχισμένου

Δεν υπάρχουν σχόλια: