Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Ο Μπάρπα Γούλας στην Αθήνα...



Γράφει ο Γιώργος Γιαννάκης 

Μαζευτήκαν οι χωριανοί στ Περικλή το μπακαλιό για να μάθουν νέα απ' τη πρωτεύουσα. Είχε και ένα προσήλιο που δεν τον χόρτενες. Ολοι είχαν πάρει θέση να ακούσουν τον Γούλα που εδώ που τα λέμε την τρίχα την εκανε τριχιά. Άιντε μπάρπα Γουλα ξεκίνα και θέλω να αμολήσω τα μανάρια μου λέει ο Μένης, τσώπα Μέν και μιλάς γιατί θα χάσου τουν ηρμώμ που λέν κι οι γραμματεζούμενοι. Ξεκινάει ο Μπάρπας, πουρνό πουρνό ξεκίνησα να πάω στον Μπατζανάκι μου στουν Πανου Κώστα. Γλεπου μια πλατέα μεγάλ. Εκει ήταν κατ παιδιά με κατ φουστανέλες κουντές πρέπ να φλάγαν έναν σκουτουμένου. Εγω κύταγα γύρα γύρα γλαίπου εκει στουν τοίχου Δρύσκος Μαννωλιάσσα. Πέντε Πηγαδια δεν φαντάζεστε πως μου ήρθε μέσα μου πήγα να πάρω ενα τργούδ. 
Αρε πατρίδα όπου και να πάω μπροστά σε βρίσκω με περδικλώντσ.
Εκεί παρακάτ γλέπου δύο άντρες που φλιούνταν,  είπα εγώ θα είχαν καιρό να αντμώσουν μπορεί να ήτανε μαζί φαντάροι Πετάγεται ένας και μου λει τι φαντάροι ρε ζωντανό αυτοί είναι γκέη
Εγω δεν ήξερα τι θα πει γκέη και μου καν νόημα με το μεσαίο δάχτυλο. Αρπάζω τη γκλίτσα
να τ φέρου στου κεφάλ. Γιατί ρε πάλιου κερατά εγου είμαι πισωγλεντς που όταν ανταμώνουμε με τον φίλο μου τουν Νάσιο τον Γκατάρα απο το Μέτσοβο φλιούμαστε. Ε πέσαν κατ αλ και μας χωρίσαν Τέλους πάντουν. Ανεβαίνω στου λιοφουρίου. Ηταν ένας με ένα μαρκούτσ στο στόμα κι φουνάζ. Σύνταγμα κατεβήκαν όλλ οι συγματαρχαίοι κάποια ούντα φωνάζ πάλι αυτός ο κερατάς Ρηγίλης Κατεβαίνουν όλοι οι Ρηγηλαίοι, παραπάν Φώναζ πάλι αυτός με το μαρκούτς  Αμπελόκηποι. Κατεβήκαν ολοι οι τρυγητάδες. Α αστόχσα να σας που προτύτερα ξαναχούσιαξε αυτός με το μαρκούτσ βαγγελησμός εκει κατεβήκαν ολοι οι Βαγγέληδες. Ωρε μεγάλα σόια που είναι τούτα λέω εγώ. Μετά τον ακούω Σωτηρία ώπα λέω εδω ήμαστε φαίνεται ξέρ καλύτερα την κουνιάδαμ τσ Σωτήρου. Προτού κατέβου μη ρωτάη ένας τι τον εχεις τον άρρωστο, ρε ποιόν άρρωστο στον μπατσανάκι πάω. Δεν καταλάβατε κύριε εδώ είναι νοσοκομειο. 
Ωρέ τι έπαθα κάποια ούντα φωνάζει αυτός με το μαρκούτς εσύ μπάρπα δεν θα κατέβης κι τλέου κι γω πώς να κατέβω ρε χαμένε τσ, Πανουκουσταίους τσ,φώναξες. Χαχά τα γέλια όλοι. Ρε μπάρπα της στάσεις φώναζε οχι τα σόια. Τι λέτε ρε χαμέν εδώ οταν έχετε το λιοφορείο δεν φουνάζ Τουμαρείκα, Παγγουρέικα και μη ρουτάτε τίποτ αλλου γιατί δεν σας ξανακάνου παρέα



Γιώργος Γιαννάκης
Απόδημος Κραψίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: