Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Αξία ανεκτίμητη: Όταν οι παππούδες βλέπουν για 1η φορά τα εγγόνια τους, μέσα από 12 συγκινητικές φωτογραφίες


Συγκινητικές φωτογραφίες: Οι παππούδες τρέφουν απεριόριστη αγάπη για τα εγγόνια τους και δεν έχουν άδικο. Άλλωστε, όπως λέει ο σοφός λαός, «του παιδιού μου, τα παιδιά, είναι δυο φορές παιδιά μου». Παρακάτω βρίσκεται η σχετική λίστα, με φωτογραφίες από παππούδες, οι οποίοι είδαν για πρώτη φορά, τα εγγόνια τους. 

Αναλυτικότερα:

Ακολουθούν δώδεκα συγκινητικές φωτογραφίες, με παππούδες που βλέπουν πρώτη φορά, τα εγγόνια τους

– Ο 87χρονος παππούς μου, γνωρίζει για πρώτη φορά την εγγονή του”
– “Ο νεογέννητος γιος μου, που είναι μόλις 3 ημερών, συνάντησε χθες τη γιαγιά του. Είμαι τόσο ευτυχής που έχω αυτή τη φωτογραφία για να θυμάμαι τη στιγμή”
– Μια προγιαγιά συναντά την δισέγγονή της για πρώτη φορά. Ήταν μια επίσκεψη έκπληξη!

Κι άλλες συγκινητικές φωτογραφίες, με παππούδες που βλέπουν πρώτη φορά, τα εγγόνια τους

– Η 92χρονη γιαγιά, συναντά την εγγονή της που είναι μόλις 2 ημερών για πρώτη φορά
– Αυτός ο παππούς συναντά τον εγγονό του για πρώτη φορά
– Αυτός ο παππούς είναι ένας επιζών και μαχητής του καρκίνου. Αυτή ήταν η μοναδική στιγμή που τον είδαμε να κλαίει . Είπε: «Αυτός είναι ο λόγος που αγωνίστηκα κατά της αρρώστιας μου για 26 χρόνια. Δε γνώριζα πριν πόσο υπέροχος θα είναι ο εγγονός μου, αλλά τώρα το ξέρω”

Επιπλέον, συγκινητικές φωτογραφίες, με παππούδες που βλέπουν πρώτη φορά, τα εγγόνια τους

– Ο 91χρονος παππούς, συναντά την εγγονή του ηλικίας 91 ημερών
– Η γιαγιά, 101 ετών, κρατάει την εγγονή της ηλικίας 13 ημερών
– Η υπερήφανη προ-γιαγιά συναντά την δισέγγονή της που είναι 2 εβδομάδων

Οι υπόλοιπες συγκινητικές φωτογραφίες, με παππούδες που βλέπουν πρώτη φορά, τα εγγόνια τους

– Η πρώτη και η τελευταία συνάντηση: “24 ώρες μετά από αυτή την φωτογραφία ο πατέρας μου πέθανε, είμαι τόσο ευτυχής που πρόλαβε και συναντήθηκε με την πρώτη εγγονή του”
– Τα εγγόνια μπορούν να διασκεδάσουν τόσο πολύ με τους παππούδες τους
– Ο παππούς μου τήρησε την υπόσχεσή του να συναντήσει την δισέγγονή του

Δεν υπάρχουν σχόλια: