Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Φλερτ Καραμανλή-Τσίπρα


Μπορεί να ξένισε ορισμένους η αποκάλυψη ότι ο Καραμανλής εκφράζεται με θετικό τρόπο για το αριστερό αγόρι Αλέξη το οποίο «πάει», αλλά αυτοί που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα υποστηρίζουν ότι η δήλωση - την οποία κατέγραψε χθες «Το Βήμα της Κυριακής» - δεν έγινε τυχαία. Ούτε τυχαίο είναι το γεγονός ότι και από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα ένα «φλερτ» - αρκετά διακριτικό, θα έλεγα, ώστε να μη λάβει τον χαρακτήρα «παρενόχλησης» προς τη λεγόμενη «καραμανλική» Δεξιά.
Οπως είμαι σε θέση να γνωρίζω, μεταξύ του Καραμανλή και του Τσίπρα έχουν υπάρξει το τελευταίο διάστημα αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες αγνώστου σε μένα περιεχομένου· αλλά, όταν μιλάμε για «φλερτ», όλοι καταλαβαίνουμε τι μπορεί να λέγεται μεταξύ δύο ανθρώπων που θέλουν να έρθουν κοντά!
Ο άνθρωπος που μου μετέφερε τη σχετική πληροφορία μού ανέφερε επίσης ότι από τις αρχές του χρόνου έχουν συνομιλήσει τηλεφωνικά τέσσερις τουλάχιστον φορές, με τον Καραμανλή να δίνει - μου τόνισαν - συμβουλές στο αριστερό αγόρι, ως μεγαλύτερος, για το πώς θα γίνει... καλύτερος, τρομάρα του! Οι συμβουλές ήταν του είδους:
- «Μην τα βρεις κατά κανέναν τρόπο με τη διαπλοκή, κάνε ό,τι έκανα και εγώ» (και πρόκοψες, και ΜΑΣ πρόκοψες, θα συμπλήρωνα από την πλευρά μου).
- «Ενας τρόπος είναι να γίνεις ηγέτης: διάγραψε τρεις-τέσσερις που δεν σου κάθονται και θα δεις πόσο θα σε αγκαλιάσει ο κόσμος. Το ίδιο έκανα και εγώ» (με τα γνωστά αποτελέσματα, θα πρόσθετα και πάλι).

Ρώτησα τον άνθρωπό μου προς τι όλα αυτά. Γιατί ο Καραμανλής να συμβουλεύει τον Τσίπρα που είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, και εν δυνάμει ο βασικότερος αντίπαλος του κόμματος στο οποίο διετέλεσε επί δώδεκα χρόνια αρχηγός και μεταξύ αυτών τα πεντέμισι (μαύρη η ώρα...) τα πέρασε ως πρωθυπουργός; Μου δήλωσε άγνοια. Αλλά εμένα που το μυαλό μου δουλεύει ανάποδα (κυρίως...) πάει στο... κακό: το 2015 είναι τόσο κοντά, και ο Καραμανλής απλώς πιάνει πόρτα για τον χειμώνα του Προεδρικού Μεγάρου. Νομίζω...


Από τον Γιώργο Παπαχρήστο 

Δεν υπάρχουν σχόλια: