Με επενδύσεις, νέες συνεργασίες, αύξηση των σημείων
πώλησης, ενίσχυση των εξαγωγών και διείσδυση στον κόσμο του ηλεκτρονικού
εμπορίου, επιχειρεί η οικογενειακή επιχείρηση του Γιώργου Σταμάτη να αναπτύξει
το ελληνικό brand Matis, στον χώρο της ένδυσης.
Με πολυετή πορεία στον
απαιτητικό χώρο του ελληνικού ενδύματος, συνεχίζει να αναπτύσσεται πάρα τις
αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, αποτελώντας ορόσημο για την
ελληνική αγορά ένδυσης αλλά και ως ένα επιχειρηματικό μοντέλο που αντέχει στον
χρόνο, φέροντας τη σφραγίδα Made in Greece, από το πρώτο σχέδιο μέχρι την
τελευταία βελονιά.
Σήμερα, η οικογενειακή επιχείρηση Matis, που ιδρύθηκε το
1974 διαθέτει ένα δίκτυο πελατών που ξεπερνά τα 400 σημεία πώλησης τόσο
πανελλαδικά, όσο και στο εξωτερικό, ενώ από το 2013 αναπτύσσεται δυναμικά με νέα
καταστήματα στο Λίβανο και στην Κύπρο. Στα μελλοντικά της σχέδια περιλαμβάνονται
συνεργασίες και περαιτέρω επέκταση στη διεθνή αγορά.
Σταθμοί
στην πορεία της εταιρείας αποτελούν οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στην
Καλλιθέα το 1987 και η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος το 2011, του πρώτου
έως τότε e-shop που έδινε τη δυνατότητα στους πελάτες να προμηθεύονται τα
προϊόντα απευθείας από την εαιρεία παραγωγής ρούχων. Η νέα γενιά της Matis, οι
δύο γιοι του ιδρυτή της, Βασίλης και Μάριος Σταμάτης, που πλέον βρίσκονται στο
«τιμόνι» της επιχείρησης, δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την επιτυχημένη
«συνταγή» του πατέρα τους, που δεν είναι άλλη από το θαυματουργό όπως
αποδεικνύεται μείγμα: συνέπεια στην ποιότητα και σεβασμό στους εργαζόμενους και
συνεργάτες. Για τον ιδρυτή υπάρχει ένα ακόμα «μυστικό» και αυτό δεν είναι άλλο
από το να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόζεσαι στις νέες
συνθήκες, με απόλυτο σεβασμό τόσο στο προϊόν όσο και στα οικονομικά
αποτελέσματα.
Αναφορικά με τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς,
όπως επισημαίνει στην «Η» ο Βασίλης Σταμάτης, διευθύνων σύμβουλος της
επιχείρησης «η Matis πιστεύει στην ισχυρή παρουσία του ελληνικού ενδύματος, το
οποίο έχει αντέξει στον χρόνο υπό τις κατάλληλες προϋποθέσεις και με παράλληλη
στήριξη της πολιτείας. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να χαράξει μία μοναχική πορεία
στον κόσμο του επιχειρείν. Απαιτείται συλλογική προσπάθεια, συντονισμένη δράση
και συνέργειες της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, των επαγγελματικών επιμελητηρίων και
της πολιτείας για να επιστρέψει η «χρυσή» εποχή της δεκαετίας του '80 και του
'90 με τους νέους πολλά υποσχόμενους πλέον ανθρώπους της μόδας και των
επιχειρήσεων να καλούνται να αποδείξουν την αξία τους στην Ελλάδα και το
εξωτερικό».
Ρυθμοί
ανάπτυξης
Από το 1974 κατά την ίδρυσή της και μέχρι το 1986
στεγαζόταν σε ιδιόκτητο κτίριο συνολικού εμβαδού 800 τ.μ. στην περιοχή του Ν.
Φαλήρου στην Αθήνα. Η συνεχής όμως ανάπτυξή της και η ηγετική της θέση στην
παραγωγή του ελληνικού ενδύματος, κατέστησαν επιτακτική τη μεταστέγασή της σε
νέα ιδιόκτητα κτίρια στην περιοχή της Καλλιθέας, συνολικού εμβαδού 2100 τ.μ. ήδη
από το 1987. Στα χρόνια αυτά, μέχρι και σήμερα, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με
εκατοντάδες καταστήματα ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό ως σημεία πώλησης για τα
προϊόντα της, προσδίδοντας ιδιαίτερα υψηλή αναγνωρισιμότητα και κύρος στο brand
name της.
Το 2011, ένα νέο βήμα ξεκινά, διεισδύοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο,
οδηγώντας έτσι την εταιρεία σε μία ακόμη καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα.
Ενώ, δύο χρόνια αργότερα σηματοδότησε την αρχή των ιδιόκτητων σημείων πώλησης
της εταιρείας και της συνεργασίας της με τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα της
Ελλάδας. Πρώτο άνοιξε το καινούριο της corner στον 5ο όροφο των πολυκαταστημάτων
Attica Citylink της Πανεπιστημίου, ενώ αμέσως μετά ακολούθησε και το ιδιόκτητο
κατάστημα στην Γλυφάδα.
Το επόμενο έτος άλλα τρία corners προστέθηκαν στο
σύνολο της αλυσίδας καταστημάτων. Το πρώτο στα Attica του Mediterranean Cosmos
της Θεσσαλονίκης, το δεύτερο στα Αttica στην Τσιμισκή - Θεσσαλονίκη και το τρίτο
στον πρώτο όροφο των Attica του Golden Hall Αμαρουσίου. Παράλληλα, το ίδιο έτος
η εταιρεία ξεκίνησε την υλοποίηση μιας αλυσίδας καταστημάτων σε ξένες χώρες. Η
Κύπρος ήταν η πρώτη χώρα που απέκτησε κατάστημα της εταιρείας και συγκεκριμένα η
Πάφος, ενώ ο Λίβανος ακολούθησε αμέσως μετά.
success
story
- H οικογενειακή επιχείρηση Matis ιδρύθηκε το 1974 και διαθέτει ένα δίκτυο πελατών που ξεπερνά τα 400 καταστήματα.
- Από το 2013 αναπτύσσεται δυναμικά στο εξωτερικό, με νέα καταστήματα σε Λίβανο και Κύπρο.
- Σταθμοί στην πορεία της εταιρείας αποτελούν οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στην Καλλιθέα, το 1987.
- Το 2011 δημιουργεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα, διανέμοντας απευθείας τα προϊόντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου