Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η Γιάννα η Αγγελοπούλου η σοσιαλίστρια ντε, "υπέρ των πολλών και της αλλαγής"


Με ποιά ιδιότητα;;; Ως απλή Ελληνίδα;;;


Μερικά χρόνια μετά την συμμετοχή της (από τη θέση της Προέδρου του Αθήνα 2014) και το ρεκόρ σπατάλης του αιώνα στους Ολυμπιακούς της Αθήνας, η Γιάννα Αγγελοπούλου με δηλώσεις της στην τηλεόραση του Alpha δήλωσε ικανοποιημένη από την πολιτική αλλαγή που αποφάσισε ο ελληνικός λαός στις εκλογές.
"Πιστεύω και πάντα πίστευα στην ανάγκη των αλλαγών. Tις αλλαγές τις ορίζουν οι άνθρωποι", τόνισε η κα. Αγγελοπούλου και συμπλήρωσε πως δεν τίθεται θέμα αποχώρησης της Ελλάδας από το ευρώ.
"Θεωρώ πως η Ελλάδα είναι μες στην Ευρώπη και δεν νοείται Ελλάδα χωρίς Ευρώ".
"Η απόφαση του κόσμου δεν είναι έκπληξη", σημείωσε ακόμα και είπε πως είναι καιρός  "να μην προστατεύονται οι "λίγοι".

Χαρακτήρισε ακόμη σουρεαλιστική την ερώτηση για το αν μπορεί αν μπει στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αλλά δήλωσε έτοιμη να βοηθήσει την Ελλάδα: "Όταν μου ζήτησαν να κάνω πράγματα για τη χώρα μου,τα έκανα.Όσο δεν μου ζητάνε να κάνω,εγώ πάλι θα κάνω".

"Πάντα θα επιμένω να έχω άποψη και να τη δημοσιοποιώ", κατέληξε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: