Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο μήνυμα του Βουλευτή Πρέβεζας Στέργιου Γιαννάκη


Ένα μεγάλο ευχαριστώ, ένα ειλικρινές και μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ, για τον αγώνα που κάνατε όλες και όλοι σας. 

To γεγονός ότι η Νέα Δημοκρατία στο Νομό μας κρατήθηκε σε υψηλά ποσοστά οφείλεται στη δική σας προσπάθεια, στη δική σας πίστη καθώς και στον αγώνα των συνυποψηφίων μου Δημήτρη Γιολδάση, Θωμά Πεπόνη και Μαρίας Κατσικοβόρδου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους, τους συνεργάτες μου, στις εθελόντριες και τους εθελοντές που ήταν δίπλα μου μέρα νύχτα σε αυτή μου την προσπάθεια. Στη δουλειά και την αφοσίωση τους οφείλεται ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας.

Καταλαβαίνετε όλοι σας ότι σήμερα ξημέρωσε μια διαφορετική μέρα. Εύχομαι η νέα Κυβέρνηση να τα καταφέρει για το καλό της χώρας και για το καλό του τόπου μας. Καλή δύναμη σε όλους.

Μαζί θα τα καταφέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: