Για την
προπαγάνδα των συστημικών μέσων ενημέρωσης κατά την προεκλογική περίοδο, έχει
γίνει αναλυτικότατα λόγος στο πολύ πρόσφατο αφιέρωμα.
Επομένως, και πέρα από τις προσδοκίες ή
τις επιφυλάξεις που έχει ή δεν έχει κάποιος σχετικά με το εκλογικό αποτέλεσμα, ο
μεγάλος ηττημένος
αυτής της αναμέτρησης είναι η χωρίς προσχήματα
κατευθυνόμενηκινδυνολογία και καταστροφολογία.
Ήταν,
όμως, όλα τα Μέσα συνεπή μέχρι τέλους σε αυτή την τακτική; Θα ήταν ποτέ δυνατόν
μια εφημερίδα να επικαλείται αρκούδες, χιονιάδες και ναυάγια σαν. πολιτικά
ενδεχόμενα και λίγο πριν - ή αμέσως μετά - την κάλπη να παρουσιάζει κάτι άλλο;
Μπορεί να ερμηνευθεί δεοντολογικά κάτι τέτοιο;
Ακολουθούν
ορισμένα «αξέχαστα» πρωτοσέλιδα του τελευταίου 1,5 μήνα. Για όποιον θέλει να δει
και να αντιλαμβάνεται ορθά αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Πρώτο
Θέμα
4
Ιανουαρίου 2015
«Το μυστήριο με τα κολαριστά»: όταν το
Πρώτο Θέμα θέλει, τότε και μπορεί,
να παρουσιάζει ειδήσεις επιπέδου συζήτησης παρέας παιδιών του Δημοτικού.
να παρουσιάζει ειδήσεις επιπέδου συζήτησης παρέας παιδιών του Δημοτικού.
18 Ιανουαρίου
2015
Μαθήματα δημοσιογραφίας:
από τη συνέντευξη του πρωθυπουργού - και εκ νέου υποψήφιου
-
είναι σημαντικότερη η συνέντευξη αυτού που θα ήθελες να βγει. τρίτος.
είναι σημαντικότερη η συνέντευξη αυτού που θα ήθελες να βγει. τρίτος.
Τα
Νέα
27 Δεκεμβρίου
2014
Κάτι ανάμεσα
σε «Kontra
News» και «Ελεύθερη
Ώρα».
31
Δεκεμβρίου 2014
«Από τους
ξένους».
3 Ιανουαρίου
2015
Μια εξαιρετική σύνθεση και
αλληγορική χρήση της επικαιρότητας.
23
Ιανουαρίου 2015
Το
τελευταίο φύλλο πριν τις εκλογές. Οι αρκούδες, οι χιονιάδες και τα
ναυάγια,
έγιναν «ρεύμα, στέγη, σίτιση και περίθαλψη για όσους χτύπησε πολύ το μνημόνιο».
έγιναν «ρεύμα, στέγη, σίτιση και περίθαλψη για όσους χτύπησε πολύ το μνημόνιο».
26 Ιανουαρίου
2015
Το πρώτο φύλλο μετά τις
εκλογές.
Αριστερά το
κεντρικό άρθρο της εφημερίδας στις 29.12.14.
Δεξιά το κεντρικό άρθρο της εφημερίδας στις 26.01.14.
Δεξιά το κεντρικό άρθρο της εφημερίδας στις 26.01.14.
Το
Βήμα
11 Ιανουαρίου
2015
Δεν χρειάζεται σύγκριση με
παλαιότερους τίτλους,
γνωρίζοντας τι εστί «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη»
και «Σταύρος Ψυχάρης» για την πολιτική ζωή της Ελλάδας.
γνωρίζοντας τι εστί «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη»
και «Σταύρος Ψυχάρης» για την πολιτική ζωή της Ελλάδας.
24
Ιανουαρίου 2014
Στο τελευταίο φύλλο πριν
τις εκλογές η συνέντευξη του - εκ νέου υποψήφιου -
πρωθυπουργού στριμώχνεται στο πάνω μέρος, ενώ η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα
είναι κεντρικό θέμα σε ένα απ' τα πιο κόκκινα φόντο στην ιστορία της τυπογραφίας.
πρωθυπουργού στριμώχνεται στο πάνω μέρος, ενώ η συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα
είναι κεντρικό θέμα σε ένα απ' τα πιο κόκκινα φόντο στην ιστορία της τυπογραφίας.
«Ο Σταύρος
Ψυχάρης, ο Γιώργος Μπόμπολας, ο Πρετεντέρης, ο Οικονομέας, ο Καμπουράκης, ο
Τσίμας, ο Μπάμπης το γνωρίζουν. Είναι έτοιμοι να αναγνωρίσουν όχι μόνο την
πολυφωνία και τη δημοσιογραφία ξαφνικά αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ τον ίδιο ως μοναδική
και αναγκαία λύση.
Το αΔΟΛο
ενδιαφέρον του ΔΟΛ, προφανώς προσπαθεί να αποτρέψει τα μέτρα για τα Μέσα
Ενημέρωσης που έχει εξαγγείλει ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι ενδιαφερόμενοι γνωρίζουν πως μπορούν
να χειραγωγήσουν όποιον ερωτοτροπεί με την εξουσία και να εξασφαλίσουν τα
συμφέροντά τους. Το κάνουν χρόνια τώρα». [ Κώστας Βαξεβάνης]
Η
Βραδυνή
4 Ιανουρίου
2015
11 Ιανουαρίου
2015
18 Ιανουαρίου
2015
24 Ιανουαρίου
2015
Δεν έχει γίνει ακόμη
γνωστό αν στα γραφεία της «Βραδυνής». ξημέρωσε
πραγματικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου