Μια καλή Μηχανή Προπαγάνδας έχει ανάγκη και τους λαγούς της.
Αυτούς που θα "πετάξουν την μπάλα στην
εξέδρα"-κατά το κοινώς λεγόμενο-την κατάλληλη στιγμή ώστε να αλλάξουν την
ατζέντα του δημόσιου διαλόγου.
Είχαμε συνηθίσει τον κ.Πάγκαλο σε τέτοιοι είδους επικοινωνιακές βόμβες να τραβάει τα φώτα των μέσων μαζικής αποχαύνωσης, τελευταία κάνει την ίδια δουλειά η κα Ρεπούση.
Με την έναρξη της νέας Σχολικής Χρονιάς και της πλήρους ανατροπής του συστήματος Παιδείας στην Ελλάδα προς ένα Νεοφιλελεύθερο ταξικό Μοντέλο με δυο δηλώσεις εντυπωσιασμού η κα Ρεπούση, μετέθεσε τον διάλογο σε ήσσονος σημασίας θέματα όπως αυτό των Θρησκευτικών και της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών. Οχι ότι δεν είναι καλά θέματα προς συζήτηση, αλλά λίγη αξία έχουν αν κάποιος δεν έχει καν πρόσβαση στην Παιδεία, μάλλον θα του είναι κι αδιάφορο το τι θα διδάσκεται.
Οι Υπουργοί της Κυβέρνησης αλωνίζουν τους τηλεοπτικούς διαύλους και διακηρύττουν την εξυγίανση της Παιδείας, υπερτονίζουν τα πραγματικά μεν ελαττώματα των ΑΕΙ, όχι για να διορθώσουν την Δημόσια και δημοκρατική Παιδεία, αλλά να την Σκοτώσουν. Όπως κάποιος ήρωας του Ντοστογιέφσκι, στον Ηλίθιο, που αφού σταυροκοπήθηκε σκότωσε τον συγκάτοικο του για να του κλέψει το πολύτιμο σταυρό που φορούσε !
Για παράδειγμα σε όλο τον κόσμο είναι κοινώς αποδεκτό ότι η Ανάπτυξη στις επόμενες δεκαετίες θα "περιστρέφεται γύρω από την τεχνολογία της πληροφορίας" όπως έγραφε κι ο Νομπελίστας Π.Γκρούκμαν σε άρθρο του πριν από μερικούς μήνες. (30-12-2012).
Εδώ στην Ελλάδα έκαναν το ανήκουστο να καταργήσουν το μάθημα της Πληροφορικής αντί να το βελτιώσουν !
Ακόμη κι ο πρόεδρος την Γερμανικών Επιμελητηρίων Εμπορίου και Βιομηχανίας Eric Schweitzer δήλωσε ότι αν θέλει η Γερμανία να αναπτυχθεί τις επόμενες δεκαετίες πρέπει να "εισάγει" 10.000 επιστήμονες τον μήνα!
Η Ελλάδα κάνει ακριβώς το Αντίθετο !
Όταν όλος κόσμος στρέφεται στην Γνώση η σημερινή Κυβέρνηση μετατρέπει την γνώση προνόμιο των λίγων και περιθωριοποιεί την χώρα σε μια τριτοκοσμική επαρχία Ειδικών Οικονομικών Ζωνών.
Σαν να μην έφτανε αυτό η εμμονική Ιδεοληψία της Κυβέρνησης, στο "κακό" Δημόσιο και ΤΟΝ "αγγελικό" Ιδιωτικό τομέα καταστρέφει ακόμη και τις ελάχιστες ευκαιρίες μεγάλου τμήματος του πληθυσμού σε εργατικές περιοχές να έχει ακόμη και την ελάχιστη Τεχνική Εκπαίδευση που θα του έδινε την ευκαιρία να ξεφύγει από την Ανεργία του 60% που υπάρχει στους Νέους.
Για παράδειγμα κλείνουν τμήματα Αισθητικής και Κομμωτικής που αν και δεν είναι τόσο χρήσιμα σε κάποιο γόνο της Εκάλης, είναι πολύ δημοφιλή στις Δυτικές Συνοικίες πχ του Περάματος και του Κορυδαλλού γιατί δίνουν μια επαγγελματική διέξοδο σε χιλιάδες νέους και νέες.
Τώρα αν κάποιος θέλει να ακολουθήσει αυτή την τεχνική ειδίκευση πρέπει να αποτανθεί σε Ιδιωτικές Σχολές, με το ανάλογο αντίτιμο, από 2.500-3.000?/έτος αν έχει, αν δεν είναι άνεργος, Πράγμα που τον καταδικάζει σε μόνιμη Ανεργία ή χρόνια ημιαπασχόληση.
Είναι τόσο προκλητικοί που Υπουργός της σημερινής κυβέρνησης, τις ημέρες που ανακοινώθηκε το κλείσιμο των τμημάτων τέτοιων Σχολων, μίλησε σε σχολή Ιδιώτη που έχει ανάλογα τμήματα με αυτά που έκλεισε, εκθειάζοντας την Ιδιωτική Πρωτοβουλια !
Ο αποκλεισμός χιλιάδων νέων από την γνώση λόγω της ανεργίας που τους στερεί τους πόρους και της ιδιωτικοποίησης που αυξάνει το κόστος θα διευρύνει κι άλλο την εισοδηματική ανισότητα, ενώ ακόμη κι μετανάστευση δεν θα είναι δυνατή, αφού οι ξένες χώρες ζητούν "ειδικότητες" πλέον, παγιδεύοντας και περιθωριοποιώντας τους νέους "απόβλητους" της Νέας Τάξης Πραγμάτων, τους άνεργους.
Ο κ.Γκρούγμαν στο ίδιο άρθρο του Δεκεμβρίου του 2012, τον οποίο μόνο για "κομμουνισμό" δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς, έγραψε ότι "αν εξακολουθήσει να διευρύνεται η εισοδηματική ανισότητα, οδεύουμε προς έναν ταξικό πόλεμο".
Η μικρή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις οφείλεται στο μούδιασμα και στην Αναμονή του κόσμου που κάνει υπομονή να περάσει άλλη μια μέρα, άλλη μια νύχτα, να ζήσει και να φάει, αλλά και στο φόβο του "χειρότερου" που πουλάνε τα ΜΜΕ.
Αλλά αυτό μέχρι το "χειρότερο" να είναι η ζωή του η ίδια. Του "απασχολούμενου"/"διαθέσιμου"/ανασφάλιστου/συνταξιούχου των 100? και του άλλου που θα μετράει την ανάπτυξη σε διψήφια νούμερα και μεγάλα Εργα, αυτού που έκανε την "Κρίση Ευκαιρία".
Όσο καθυστερούμε την αντίδραση τόσο κάθε γενιά θα κατρακυλάει στην εσωστρέφεια, στην απάθεια ή την αυτοχειρία αντί να ξεσηκωθεί και άλλο τόσο οι ιδεοληψίες του Φασιστικού Νεοφιλελευθερισμού θα αποθρασύνονται.
Η παιδεία κι η ταξική συνείδηση είναι το τελευταίο χαράκωμα του Έλληνα, αν χάσουμε κι αυτό το 2021 δεν θα εορτάσουμε την αναγέννηση, αλλά θα πενθήσουμε το Ιστορικό και δημογραφικό μας τέλος.
Είχαμε συνηθίσει τον κ.Πάγκαλο σε τέτοιοι είδους επικοινωνιακές βόμβες να τραβάει τα φώτα των μέσων μαζικής αποχαύνωσης, τελευταία κάνει την ίδια δουλειά η κα Ρεπούση.
Με την έναρξη της νέας Σχολικής Χρονιάς και της πλήρους ανατροπής του συστήματος Παιδείας στην Ελλάδα προς ένα Νεοφιλελεύθερο ταξικό Μοντέλο με δυο δηλώσεις εντυπωσιασμού η κα Ρεπούση, μετέθεσε τον διάλογο σε ήσσονος σημασίας θέματα όπως αυτό των Θρησκευτικών και της διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών. Οχι ότι δεν είναι καλά θέματα προς συζήτηση, αλλά λίγη αξία έχουν αν κάποιος δεν έχει καν πρόσβαση στην Παιδεία, μάλλον θα του είναι κι αδιάφορο το τι θα διδάσκεται.
Οι Υπουργοί της Κυβέρνησης αλωνίζουν τους τηλεοπτικούς διαύλους και διακηρύττουν την εξυγίανση της Παιδείας, υπερτονίζουν τα πραγματικά μεν ελαττώματα των ΑΕΙ, όχι για να διορθώσουν την Δημόσια και δημοκρατική Παιδεία, αλλά να την Σκοτώσουν. Όπως κάποιος ήρωας του Ντοστογιέφσκι, στον Ηλίθιο, που αφού σταυροκοπήθηκε σκότωσε τον συγκάτοικο του για να του κλέψει το πολύτιμο σταυρό που φορούσε !
Για παράδειγμα σε όλο τον κόσμο είναι κοινώς αποδεκτό ότι η Ανάπτυξη στις επόμενες δεκαετίες θα "περιστρέφεται γύρω από την τεχνολογία της πληροφορίας" όπως έγραφε κι ο Νομπελίστας Π.Γκρούκμαν σε άρθρο του πριν από μερικούς μήνες. (30-12-2012).
Εδώ στην Ελλάδα έκαναν το ανήκουστο να καταργήσουν το μάθημα της Πληροφορικής αντί να το βελτιώσουν !
Όπως παλαιά οι πρώτες ύλες κι η πρόσβαση στο Πλούτο ήταν μονοπώλιο των λίγων ή Φεουδαρχών ή Βασιλέων ανάλογα την εποχή, έτσι και στον 21ο αιώνα η γνώση πρέπει να μείνει στα χέρια της ολιγαρχίας.
Η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία με τα όποια λάθη της, δεν αρνούμαστε τα λάθη και τις ατέλειες, ήταν ο μόνος τρόπος να αποκτήσει πρόσβαση στη κριτική σκέψη και στις δεξιότητες όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού (ή έθνους, μιας κι οι σημερινή κυβέρνηση "πουλάει" το παραμύθι του πατριωτισμού).Ακόμη κι ο πρόεδρος την Γερμανικών Επιμελητηρίων Εμπορίου και Βιομηχανίας Eric Schweitzer δήλωσε ότι αν θέλει η Γερμανία να αναπτυχθεί τις επόμενες δεκαετίες πρέπει να "εισάγει" 10.000 επιστήμονες τον μήνα!
Η Ελλάδα κάνει ακριβώς το Αντίθετο !
Όταν όλος κόσμος στρέφεται στην Γνώση η σημερινή Κυβέρνηση μετατρέπει την γνώση προνόμιο των λίγων και περιθωριοποιεί την χώρα σε μια τριτοκοσμική επαρχία Ειδικών Οικονομικών Ζωνών.
Σαν να μην έφτανε αυτό η εμμονική Ιδεοληψία της Κυβέρνησης, στο "κακό" Δημόσιο και ΤΟΝ "αγγελικό" Ιδιωτικό τομέα καταστρέφει ακόμη και τις ελάχιστες ευκαιρίες μεγάλου τμήματος του πληθυσμού σε εργατικές περιοχές να έχει ακόμη και την ελάχιστη Τεχνική Εκπαίδευση που θα του έδινε την ευκαιρία να ξεφύγει από την Ανεργία του 60% που υπάρχει στους Νέους.
Για παράδειγμα κλείνουν τμήματα Αισθητικής και Κομμωτικής που αν και δεν είναι τόσο χρήσιμα σε κάποιο γόνο της Εκάλης, είναι πολύ δημοφιλή στις Δυτικές Συνοικίες πχ του Περάματος και του Κορυδαλλού γιατί δίνουν μια επαγγελματική διέξοδο σε χιλιάδες νέους και νέες.
Τώρα αν κάποιος θέλει να ακολουθήσει αυτή την τεχνική ειδίκευση πρέπει να αποτανθεί σε Ιδιωτικές Σχολές, με το ανάλογο αντίτιμο, από 2.500-3.000?/έτος αν έχει, αν δεν είναι άνεργος, Πράγμα που τον καταδικάζει σε μόνιμη Ανεργία ή χρόνια ημιαπασχόληση.
Είναι τόσο προκλητικοί που Υπουργός της σημερινής κυβέρνησης, τις ημέρες που ανακοινώθηκε το κλείσιμο των τμημάτων τέτοιων Σχολων, μίλησε σε σχολή Ιδιώτη που έχει ανάλογα τμήματα με αυτά που έκλεισε, εκθειάζοντας την Ιδιωτική Πρωτοβουλια !
Ο αποκλεισμός χιλιάδων νέων από την γνώση λόγω της ανεργίας που τους στερεί τους πόρους και της ιδιωτικοποίησης που αυξάνει το κόστος θα διευρύνει κι άλλο την εισοδηματική ανισότητα, ενώ ακόμη κι μετανάστευση δεν θα είναι δυνατή, αφού οι ξένες χώρες ζητούν "ειδικότητες" πλέον, παγιδεύοντας και περιθωριοποιώντας τους νέους "απόβλητους" της Νέας Τάξης Πραγμάτων, τους άνεργους.
Ο κ.Γκρούγμαν στο ίδιο άρθρο του Δεκεμβρίου του 2012, τον οποίο μόνο για "κομμουνισμό" δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς, έγραψε ότι "αν εξακολουθήσει να διευρύνεται η εισοδηματική ανισότητα, οδεύουμε προς έναν ταξικό πόλεμο".
Η μικρή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις οφείλεται στο μούδιασμα και στην Αναμονή του κόσμου που κάνει υπομονή να περάσει άλλη μια μέρα, άλλη μια νύχτα, να ζήσει και να φάει, αλλά και στο φόβο του "χειρότερου" που πουλάνε τα ΜΜΕ.
Αλλά αυτό μέχρι το "χειρότερο" να είναι η ζωή του η ίδια. Του "απασχολούμενου"/"διαθέσιμου"/ανασφάλιστου/συνταξιούχου των 100? και του άλλου που θα μετράει την ανάπτυξη σε διψήφια νούμερα και μεγάλα Εργα, αυτού που έκανε την "Κρίση Ευκαιρία".
Όσο καθυστερούμε την αντίδραση τόσο κάθε γενιά θα κατρακυλάει στην εσωστρέφεια, στην απάθεια ή την αυτοχειρία αντί να ξεσηκωθεί και άλλο τόσο οι ιδεοληψίες του Φασιστικού Νεοφιλελευθερισμού θα αποθρασύνονται.
Η παιδεία κι η ταξική συνείδηση είναι το τελευταίο χαράκωμα του Έλληνα, αν χάσουμε κι αυτό το 2021 δεν θα εορτάσουμε την αναγέννηση, αλλά θα πενθήσουμε το Ιστορικό και δημογραφικό μας τέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου