Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Πολίτης με επιστολή της, ζητάει από τους βουλευτές να πληρώσουν τους λογαριασμούς της

Πολίτης με επιστολή της, ζητάει από τους βουλευτές να πληρώσουν τους λογαριασμούς της

Προς τους βουλευτές των Ελλήνων:

Ήρθε η ώρα της πληρωμής.

Σας αποστέλλω τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και της ΕΥΔΑΠ. Εσείς θα τους εξοφλήσετε.

Μικρό το τίμημα, χρωστάτε κύριοι σε μένα, χρωστάτε μία ζωή. Μια ζωή που χάθηκε. Η αξία της δεν αποτιμάται, δεν θα σας επιτρέψω αριθμό να την κάνετε στις στατιστικές σας για να βολέψετε τη συνείδησή σας.

Το αίμα που χύσατε έγινε όπλο στα χέρια μου. Όρκος τιμής στην καρδιά μου. Ανταριάζει, αντρειεύεται και θεριεύει την ψυχή μου. Κυλά μέσα μου και δεν ησυχάζει. Όσο ζω κι αναπνέω τον Ελεύθερο αέρα της χώρας μου, θα σας πολεμώ. Θα αγωνίζομαι με όποιον τρόπο μπορώ «και ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θα αντιστέκομαι».

Προς το παρόν μού χρωστάτε κύριοι, κι αυτό το χρέος τελεύει μόνο με Δίκαιο.

Μαρία Αλιφραγκή του Νικολάου

www.ramnousia.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: