Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Επιστολή προς έναν ''Απρόσεκτο Ψιθυριστή''... Απάντηση της Αγνής Σμπόνια σε σχετικό σχολιασμό της ηλεκτρονικής εφημερίδας Πρέβεζας ''Τομή στην Ενημέρωση''.



Αρχικά, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την αναφορά που μου επιφυλάξατε, στη στήλη της ηλεκτρονικής σας έκδοσης, της 24ης Απριλίου.

Στη διάρκεια αυτής της σύντομης προεκλογικής εκστρατείας, έχω αντιμετωπίσει παρόμοιες αιτιάσεις και σχόλια και θα έλεγα ότι κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο από τη στιγμή που ένας νέος άνθρωπος, όπως εγώ, αποφάσισε να ανατρέψει τη συνήθεια του ηλικιακού περιορισμού και να θέσει υποψηφιότητα στην ιδιαίτερη πατρίδα του.


Από την περιγραφή που κάνετε για τους υποψηφίους του ψηφοδελτίου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην Πρέβεζα, είναι σαφής η προτίμηση σας και προσπάθεια να διαμορφώσετε άποψη, πλην όμως την τελική επιλογή θα την έχουν οι πολίτες στην κάλπη της 6ης Μαϊου.

Η προσέγγιση σας,για το νεαρό της ηλικίας μου, υπακούει πλήρως σε μια νοοτροπία που θέλει διαρκώς τους νέους ανθρώπους ''άπειρους'' και χωρίς γνώσεις για τα προβλήματα που καλούνται να χειριστούν.

Είναι η νοοτροπία που προβάλλει την ανανέωση του πολιτικού κόσμου και την ανάγκη για νέες ιδέες, αλλά μόλις εμφανιστούν αυτά, επιστρέφουμε στη λογική των δήθεν έμπειρων και δοκιμασμένων λύσεων. 

Με τη σειρά μου όμως, τολμώ να αναρωτηθώ ανοιχτά, μήπως αυτή η ''εμπειρία'' και η ''γνώση των προβλημάτων'', που επικαλείστε, είναι μια από τις βασικές αιτίες για το σημερινό αδιέξοδο που, σήμερα, βιώνουμε; 

Μια σύντομη συνομιλία με τους ανθρώπους που καθημερινά συναντώ, θα σας δώσει την απάντηση. Όπως άλλωστε τονίζω σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου, είμαστε η γενιά που καλείται να διαχειριστεί το κόστος των αποφάσεων που έλαβε η προηγούμενη, έχοντας όλη την ''εμπειρία'' και τη ΄΄γνώση των προβλημάτων'' που αναφέρετε.

Ας μη γελιόμαστε, η κοινωνία σήμερα απαιτεί νέα πρόσωπα και φρέσκες ιδέες και είναι έτοιμη να μας ακούσει, να μας στηρίξει. 

Οι πολίτες έχουν αντιληφθεί ότι η λύση στα προβλήματα δεν μπορεί να έρθει από όσους ήταν μέρος τους όλα αυτά τα χρόνια. 

Το γεγονός ότι επαγγελματικά δραστηριοποιούμε στην Αθήνα, ως δασκάλα σε δημόσιο σχολείο, είναι αποτέλεσμα των διαδικασιών που ισχύουν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι οποίες δεν μου επέτρεψαν τη δυνατότητα μετάθεσης στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Πρέβεζα, όπως είχα ζητήσει.

Η υποψηφιότητα μου σήμερα, είναι μια ξεκάθαρη πρόθεση για να βρίσκομαι καθημερινά στον τόπο μου και να στηρίξω με τις δυνάμεις μου, τους ανθρώπους που καθημερινά δίνουν αγώνα να επιβιώσουν και να δημιουργήσουν.

Στις εκλογές της 6ης Μαϊου, εμείς οι νέοι δίνουμε το παρόν και παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Με τη στήριξη της κοινωνίας, δίνουμε τη μάχη για να αλλάξουμε το παρόν και να διαμορφώσουμε το μέλλον μας.

Με Εκτίμηση
Αγνή Σμπόνια
Υποψήφια Βουλευτής ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ν. Πρέβεζας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: