Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Η πιο απίστευτη αγγελία που έχετε διαβάσει ποτέ!!!

Το αμάξι είναι λούλουδο. Το βλέπετε πως γυαλίζει στη φωτογραφία. Μιλάμε για μεγάλη ευκαιρία. Παρφέ που λέμε…

     Όποιος ξέρει από τζιπ… και του αρέσει να πηγαίνει στα χιόνια, αυτό είναι το εργαλείο που πρέπει να πάρει.
      Εγώ δεν πήγαινα στα χιόνια γιατί κρύωνα. Άμα δεν κρύωνα όμως θα πήγαινα γιατί μ αρέσουν....
   
         Το κράτησα ένα χρόνο αλλά η κωλοκυβέρνηση με τους φόρους που έβαλε, τα τεκμήρια και κει που πήγε η βεντζίνα, δεν με παίρνει άλλο να το κρατήσω.
       Μην μασάτε πως έχει πρόβλημα το αμάξι και το δίνω τόσο φτηνά. Είναι αστέρι σας λέω.
       Το χω τουμπανιάσει αλλά δεν το χω σκίσει. Για καμιά βόλτα στο Κολωνάκι το χειμώνα και στην παραλία το καλοκαίρι το χα το έρμο. Άντε και σε κανα γάμοκαμιάς ξαδέρφης που το γυάλιζα και το στόλιζα.

        Το μόνο χωμα που έχω πατήσει, είναι που πήγαινα μια μέρα στην Π. Ράλλη και έπεσε ενα σακί με κοκκινόχωμα από εναν γύφτο που πήγαινε μπροστά μου, έσπασε το σακί και χύθηκε το χρώμα και το πάτησα.
       Αλλιώς το αμάξι μόνο σε άσφαλτο έχει πατήσει. Είναι άστρωτο μιλάμε.
        Επειδή είμαι μερακλής το έπλενα μόνος μου. Δεν το χω πάει σε βούρτσα σε πλυντήριο. Μονο hand made πλύσιμο έκανα και το σκούπιζα με πετσί που χα πάρει από το φανάρι στα Village στη Θηβων.

         Έχω φέρει κι απ την Αμερική που μένει μια ξαδέρφη της μάνας μου, πολλά έξτρα και του χω βάλει. Ελάτε να το δείτε από κοντά να καταλάβετε για τι διαμάντι μιλάμε.
         Δυστυχώς δεν με παίρνει να το κρατήσω άλλο γιατί θα με σκίσει η εφορία με τα τεκμήρια. Δουλεύω μαύρα (κυρίως παίζω κάνα παράνομο στοίχημα και κερδίζω λεφτά) και δεν μπορώ να το καλύψω στη δήλωσή μου.

        Παρτε τηλέφωνο από τη 1 το μεσημέρι και μετά (που ξυπνάω) να παμε να πιούμε ενα καφέ να το δείτε.
      Συνήθως συχνάζω “Γρηγόρη”.

      Αμα εχετε whatsapp μπορω να σας στείλω κι αλλες φωτογραφίες. Αλλά μόνο whatsapp γιατί μου κοψε το κινητό η vodafone και δεν μπορώ να στείλω ΜΜS.

Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις και τα λεφτά μετρητά.
Αποκρύψεις δεν σηκώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: