Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Καραγκιόζικα 2014 στην Φιλιππιάδα του Δ. Ζηρού


ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ είναι μια ιδέα μου που ξεκίνησε παρατηρώντας τον πολιτισμικό μαρασμό της πόλης μου όταν με το λιγοστό μυαλό μου άρχισα να αντιλαμβάνομαι την έλλειψη ζωής σε αυτή που έστω και αν επιμένει να δείχνει και να είναι όμορφη παρά τα κακώς δρώμενα που την σκλαβώνουν κατρακυλάει στην γενικότερη αδιαφορία...
Γέννημα θρέμμα Φιλιππιαδιώτης είναι για εμένα αδύνατον να μην θέλω την γενέτειρα μου κοιτίδα του ενδιαφέροντος και του πολιτισμού.
Άλλωστε η πόλη μου γεωγραφικά έχει το προτέρημα να είναι σταυροδρόμι της Περιφέρειας Ηπείρου αφού η Περιφερειακές Ενότητες των Ιωαννίνων, Άρτας και Πρέβεζας διασταυρώνονται στην Φιλιππιάδα.
Έτσι με πείσμα και αγάπη στην πόλη που με ανέθρεψε προχώρησα και οργανώνω φέτος για 3η συνεχή χρονιά αυτή την εκδήλωση πολιτισμού που σχεδόν πάντα συνάδει με την κοινωνική αλληλεγγύη έχοντας μοναδικούς συμπαραστάτες μου τους φιλοπρόοδους συμπολίτες μου που με τις ευγενικές χορηγίες τους βοηθούν για να καλυφθούν κάποιες από τις ανάγκες των εκδηλώσεων αυτών καταφέρνοντας έτσι να παρουσιάζω τα ΄΄ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΚΑ΄΄  ΔΩΡΕΑΝ και φέτος.

Τα Καραγκιόζικα 2014 θα παρουσιάσουν 2 Παραστάσεις…
Η πρώτη παράσταση ΄΄ο Καραγκιόζης Γραμματικός΄΄ θα δοθεί στην Παλαιά Φιλιππιάδα στις 30 Ιουλίου και θα πλαισιώνεται με επιστημονική ενημέρωση μέσω Projector για τους Αστεροειδής αλλά και παράλληλη αστροπαρατήρηση τους με τηλεσκόπιο από τον ερασιτέχνη αστρονόμο Μιχάλη Σταμάτη (από την Καμπή Άρτας).

Η δεύτερη παράσταση ΄΄ο Καραγκιόζης και ο Καπετάν Γιώργης΄΄ θα δοθεί στην Φιλιππιάδα στις 18 Αυγούστου και επίσης θα πλαισιώνεται με επίδειξη Taekwondo από τον Εκπαιδευτή με 5 DAN Βασίλειο Τσιάτσο.
Η Παράσταση αυτή όμως έχει έναν πολύ ποιο Ιερό Σκοπό από την απλή διασκέδαση…
Στόχο έχει να συνδράμει το Σπουδαίο Έργο του Κοινωνικού Παντοπωλείου της Ιεράς Μητροπόλεως Νικοπόλεως & Πρεβέζης, έτσι όσοι από εσάς που θα μας τιμήσετε με την παρουσία σας έχετε την ευαισθησία, την θέληση και την δυνατότητα Φέρτε μας Συσκευασμένα Τρόφιμα υπέρ αυτής της Τίμιας και Φιλότιμης κίνησής μας που με την Ευλογία του Δεσπότη μας κ. κ. Χρυσοστόμου ελπίζουμε να προσφέρει τα μέγιστα στο σκοπό της Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

Περιμένουμε την συμμετοχή σας τόσο στην πολιτισμική πλευρά των εκδηλώσεων όσο και στην πλευρά της Κοινωνικής Αλληλεγγύης και της Αγάπης μεταξύ των Συνανθρώπων μας που εν τέλει θα μας κρατήσει ζωντανούς και ενωμένους παρά τα δεινά των εποχών που μαίνονται της επιβίωσής μας τόσο ως άτομα όσο και ως Έθνος.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
Με εκτίμηση
Γιώργος Ηπειρώτης
(Διοργανωτής)

Κιν: 6971648710

Δεν υπάρχουν σχόλια: