Χωρίς
ακόμα να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, έχει
φουντώσει για τα καλά η πληροφορία πως «έκλεισε» η συμφωνία για την Ιόνια Οδό
και την Κεντρική Οδό Ε65 .Οι δύο αυτοκινητόδρομοι που δεν αποτελούν μέρος του
ΠΑΘΕ και ουσιαστικά πρόκειται για εξ` ολοκλήρου νέα έργα φαίνεται πως έφτασαν
στην τελική συμφωνία, με το Υπουργείο να αναμένεται να δώσει στην δημοσιότητα
από μέρα σε μέρα την επίσημη είδηση πως τα έργα «κλείδωσαν».Θα πρέπει να
επισημάνουμε πως προς το παρόν πρόκειται για ανεπίσημες πληροφορίες καθώς το
ΥΠΑΝΥΠ κρατά ως κόρη οφθαλμού τις εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις με τις
τράπεζες για να μην έχουμε «ατυχήματα» της τελευταίας στιγμής. Κύκλοι που
γνωρίζουν πολύ καλά τις διαπραγματεύσεις μιλούν πάντως για κλεισμένη
συμφωνία.
Πάντως είναι γεγονός πως η οριστική συμφωνία τόσο για την Ιόνια
Οδό όσο και για τον Ε65 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Απριλίου
ενώ για να δούμε τα εργοτάξια να γεμίζουν θα πρέπει να περιμένουμε μερικούς
μήνες καθώς πρόκειται για επανεκκίνηση έργων με μεγάλα μεγέθη και η διαδικασία
θα πρέπει ουσιαστικά να επαναληφθεί από την αρχή.
Τα «καλά νέα» για τους
δύο δρόμους αλλά και για την Ολυμπία Οδό και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου θα τα
μάθουμε επίσημα πακέτο όταν ολοκληρωθούν όλες οι διαπραγματεύσεις έτσι ώστε να
έχουμε το κατάλληλο πανηγυρικό κλίμα στο οποίο η Κυβέρνηση ποντάρει πολλά και το
έχει ως σημαία επανεκκίνησης γενικότερα της οικονομίας. Η Ιόνια Οδός, η μεγάλη
κερδισμένη, θα κατασκευαστεί από το Αντίρριο μέχρι την πόλη των Ιωαννίνων που θα
τερματίσει σε κόμβο με την Εγνατία Οδό.
Το έργο χαρακτηρίζεται ως το
μεγαλύτερο όλων των εποχών για τόσο για την περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας όσο και
της Ηπείρου.Η Κεντρική Οδός, γνωστότερη ως Ε65 θα κατασκευαστεί αρχικά από την
Ξυνιάδα (πριν τον Δομοκό) μέχρι τα Τρίκαλα, ενώ σε μελλοντικό χρόνο θα
κατασκευαστούν τόσο το νότιο άκρο (Ξυνιάδα-Λαμία) όσο και το βόρειο
(Τρίκαλα-Εγνατία).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου