Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Ο Τσίπρας και ο Σοϊμπλε !...



''Το έχω δει τον είδα Τον σπουδαίο Άνδρα να τρώει μία σούπα Το είδα Μ' ένα κουτάλι Μ΄ένα κουτάλι την έβαζε στο στόμα..'' Άντολφ Έντλερ, ''
Ύμνος μετά την επίσκεψη του Μεγάλου Ανδρός'' (*)

Κάπως έτσι φαντάζομαι ότι θα διεξαχθεί ο διάλογος μεταξύ κ. Σόυμπλε και κ. Τσίπρα

Σ.
Καλή μέρα κ. Πρόεδρε.
ΤΣ. Καλή μέρα κύριε Υπουργέ.

Σ. Χαίρομαι που σας βλέπω και σας συγχαίρω για την επιτυχία σας στις τελευταίες εκλογές στην Ελλάδα.
ΤΣ. Ευχαριστώ. Το ίδιο επιθυμώ και για σας στις επερχόμενες εκλογές στην Δυτική Γερμανία.
Σ. Ξέρετε κ. Πρόεδρε, δεν υπάρχει πια Ανατολική κι έτσι ονομαζόμαστε απλά Ομοσπονδιακή Γερμανία.
ΤΣ. Ναι , ναι το γνωρίζω.
Σ. Φαίνεται ότι η φιλία σας με τον φίλο μου τον Γκίζυ σας επηρεάζει. Χαχα.
ΤΣ. Χα, χα. Δεν ήξερα ότι ο κ. Γκίζυ είναι φίλος σας..
Σ. Ναι βέβαια. Είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι, αλλά όχι εχθροί, όπως λέει και ο δικός σας ο Λαλιώτης.
ΤΣ. Δεν είναι δικός μας ο Λαλιώτης... Και πώς γνωριστήκατε με τον Γκρέγκορ, μια και αυτός ήταν εξέχον στέλεχος της Λαϊκής Δημοκρατίας ?
Σ. Μα πρωτοστάτησε στο βρώμικο 89 το δικό μας. Στην πτώση της κομμουνιστικής δικτατορίας και στην ομαλή μετάβαση στην Δημοκρατία, οπότε..
ΤΣ. κ.. Υπουργέ ήθελα να γνωριστούμε ως άνθρωποι κατ' αρχάς. Και με την ευκαιρία να εκφράσω την λύπη μου για τον τραυματισμό σας. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα κόμμα που καταδικάζει την ατομική τρομοκρατία ως μέσον..
Σ. Μα δεν υπήρξα θύμα τρομοκρατίας. Ένας τρελός με πυροβόλησε..
ΤΣ. Ναι αλλά εμείς καταδικάζουμε την τρομοκρατία ως αποπροσανατολιστική πράξη στον αγώνα των λαών για δικαιοσύνη, ισονομία και γνήσια Δημοκρατία.
Σ. Ναι κι εμείς οι χριστιανοδημοκράτες πιστεύουμε στον Διαφωτισμό ως συνέχεια της Ελληνικής Δημοκρατίας του Περικλή και..
ΤΣ. Τότε θα καταλαβαίνετε τον λόγο που ζήτησα να σας δω.
Σ. Μα κι εγώ ήθελα να σας δω και να καταλάβω τι ακριβώς πρεσβεύετε από πρώτο χέρι γιατί οι εφημερίδες εδώ..
ΤΣ. Ναι, ναι ξέρω. Είναι αναξιόπιστες όπως και στη χώρα μου, όπου άλλα λέω και άλλα μεταφέρουν, ως όργανα της διαπλοκής..
Σ. Παντού τα ίδια.
ΤΣ. Είναι όλα στημένα.
Σ. Μάλιστα . Και τι θέλατε να μου πείτε;
ΤΣ. Μα τα γνωστά. Ο λαός δεν αντέχει άλλο τα μέτρα λιτότητας. Η ανεργία καλπάζει και η φτώχεια έχει ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο. Αλλά και η στάση της Ε.Ε. μας ωθεί σε αντιευρωπαϊκές θέσεις. Θέλουμε μια άλλη Ευρώπη. Των λαών. Όχι των μονοπωλίων και των πολυεθνικών.
Σ. Συμφωνούμε.
ΤΣ.;
Σ. Ναι μια Ευρώπη που να μην υπάρχουν φοροφυγάδες. Να ενισχύεται η επιχειρηματικότητα. Να περιορίζεται το αρπακτικό και σπεκουλαδόρικο κεφάλαιο και να βάλουν τάξη οι πολιτικοί στους εαυτούς τους και στο Κράτος που αφανίζει κάθε υγιή δραστηριότητα. Και να μπουν φυλακή οι φοροφυγάδες. Ξέρετε τους κάνουμε εδώ..
ΤΣ. κ. Υπουργέ νόμιζα πως είσθε χριστιανοδημοκράτης. Έτσι μου είπε η Ρένα.
Σ. Κι εγώ νόμιζα πως είσθε ιδιόρρυθμος αριστερός. Έτσι μου είπε ο Βέστερβέλε.
ΤΣ. Μα τι λέτε. Είμαι νοικοκυραίος.. Και με το θάρρος που μου δίνουν οι τοποθετήσεις σας, θέλω να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την βοήθεια που δίνετε στη χώρα μου..μόνο που..
Σ. Υποχρέωσή μου στα πλαίσια της κοινοτικής αλληλεγγύης και της αγάπης που τρέφουμε για την κοιτίδα του Ευρωπαϊκού πολιτισμού και της Δημοκρατίας. Ξέρετε ότι καμία χώρα στην ιστορία δεν έχει δανειστεί τόσα χρήματα όσα η χώρα σας. Δεν έχει κουρέψει το χρέος της σε τέτοιο βαθμό. Δεν έχει δεχτεί τεχνική βοήθεια και δεν είχε την χαρά να έχει στο πλευρό της τον κ. Φούχτελ. Και τον κ. Ράιχενμπαχ, αν κι αυτός κάνει τα δικά του ως σοσιαλδημοκράτης..Χα χα..
ΤΣ. ΧαΧΑ, δεν ήξερα ότι ο Χορστ είναι σοσιαλφα..εεε σοσιαλδημοκράτης. Αν και αυτοί είναι αντίπαλοί μας ιδεολογικά..και..
Σ. Χαίρομαι που το ακούω γιατί αυτός και η γυναίκα του ιδίως, ως ευρωβουλευτίνα του SPD, μας κάνουν ζημιά με τον τρόπο που χειρίζονται τα ελληνικά πράγματα, γιατί η κοινή γνώμη στη χώρα μου είναι αντίθετη στην βοήθεια προς τις χώρες που έχουν εκτροχιαστεί δημοσιονομικά.
ΤΣ..Πάντως ήθελα να σας ζητήσω να διαγράψετε το χρέος μας που οφείλεται κυρίως στη διαφθορά των Κυβερνήσεών μας, στην αρπαχτική συμπεριφορά του διεθνούς Κεφαλαίου, στην ιστορία του Καπιταλισμού που ληστεύει λαούς και κράτη..
Εξ άλλου και η Γερμανία διέγραψε το χρέος της μετά τον πόλεμο.
Σ. Καμία αντίρρηση. Εξ άλλου ήδη έχουμε διαγράψει πάνω από 100 δις και βάλε από το χρέος σας, ενώ σε καμία άλλη χώρα δεν θα δεχτούμε κούρεμα, γιατί κάνει κακό στο ενιαίο μας νόμισμα. Πείτε το και στον δικό σας στην Κύπρο.. Όμως πρώτα πρέπει να βάλετε τάξη στη δημόσια διοίκησή σας, στη διαφθορά, στη φοροδιαφυγή, και στο κλίμα που διώχνει τις επενδύσεις. Γιατί ξέρετε όσα λεφτά και αν πάρετε, αν δεν γίνουν επενδύσεις η ανεργία δεν ια μειωθεί.
Και επενδύσεις δεν θα γίνουν αν ζητάτε εθνικοποιήσεις, αν η τρομοκρατία συνεχίζεται, αν η ανομία εξαπλώνεται και αν τα Πανεπιστήμιά σας συνεχίζουν να λειτουργούν όπως λειτουργούν. Με άλλα λόγια αν δεν υπερασπιστείτε τα συμφέροντά σας οι ίδιοι, αλλά συνεχίζετε να καλύπτετε σπατάλες και ανομία.
ΤΣ ....
Σ. Αλλά πρέπει να κάνετε και υπομονή, γιατί σε λίγο έχουμε εκλογές εδώ και ,να, καταλαβαίνετε..
ΤΣ. Ναι καταλαβαίνω. Και συμφωνούμε .. Αλλά μας χρωστάτε και τις πολεμικές αποζημιώσεις..
Σ. Ωραία . Αν και νέος μου φαίνεστε σοφός. Αλλά κάνετε γρήγορα τις αναγκαίες προσαρμογές. Γιατί χωρίς αυτές δεν θα μπορέσετε να βγάλετε τους Έλληνες από την φριχτή περίοδο που..
ΤΣ. Καλά βλέπω ότι συμφωνούμε σε πολλά σημεία. Κι εμείς θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε τη χώρα Και εγώ προσωπικά ως μηχανικός του ΕΜΠ θέλω μια νέα Ελλάδα χωρίς διαπλοκή, αναξιοκρατία και αδικία.
Σ. Κύριε Πρόεδρε χάρηκα που σας γνώρισα και ελπίζω να τα ξαναπούμε μετά τις εκλογές μας. Τα σέβη μου στον κ. Λαφαζάνη.
ΤΣ. Κι εγώ χάρηκα και θα τα ξαναπούμε . Εξ άλλου είπαμε. Είμαστε αντίπαλοι αλλά όχι εχθροί..Τα σέβη μου στην κ. Μέρκελ και στον κ. Ρέσλερ.

(*) O Adolf Endler ήταν ο μοναδικός διανοούμενος που κατέφυγε για πολιτικούς λόγους στην τότε Ανατολική Γερμανία από την τότε Δυτική.


www.logoplokies.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: