Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Εξομολόγηση του γέρου μαυραγορίτη.



Ένας γεράκος πάει στην εκκλησία και θέλει να εξομολογηθεί.

- Πάτερ, έχω αμαρτήσει!

- Εντάξει Πες μου! λέει ο Παπάς

- Λοιπόν, παπά, το 1943 τότε που οι Γερμανοί κυνηγούσαν τους Εβραίους άκουσα δυνατά χτυπήματα στην πόρτα μου. Δεν φοβόμουνα τους Γερμανούς ούτε τους Γκεσταπίτες γιατί ήμουν μαυραγορίτης. Ανοίγω και τι να δώ! Μιά όμορφη κοπελιά 16-17 χρονών.

Μου είπε ότι είναι Εβραία. Μάρτυρας μου ο Θεός την πίστεψα. Την έκρυψα στο μαγαζάκι -πάνω στο πατάρι-, την τάιζα, την πότιζα, την έντυνα, αλλά κάποια στιγμή μπήκε ο πειρασμός και φτάσαμε στα ανεπανόρθωτα... καταλαβαίνεις ε;

Και μετά το συνεχίζαμε σχεδόν κάθε βράδυ...

- Εντάξει εντάξει, λέει και ο παπάς. Αυτά είναι ανθρώπινα! Νέοι και οι δυό σε συνθήκες πολέμου! Και πείνας και στέρησης... Μήν το σκέφτεσαι πια καθόλου!

- Ευχαριστώ πάτερ, αλλά τώρα που γεράσαμε και δεν μπορώ πλέον να κάνω τίποτα να της πω ότι ο πόλεμος τέλειωσε εδώ κι 60 χρόνια;

http://kaneplaka.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: