Τα αποτελέσματα των μετρήσεων για την ποιότητα παροχής της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας (ΚΥ) στην κατηγορία της Αλληλογραφίας Εσωτερικού Α' Προτεραιότητας, κατά το Α' Εξάμηνο του 2011, δημοσιεύει η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο του εποπτικού και ελεγκτικού της ρόλου για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Οι μετρήσεις ποιότητας της Καθολικής Υπηρεσίας πραγματοποιούνται από κοινού με τα ΕΛ.ΤΑ., σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 58134/2275/2010. Το σύστημα μέτρησης εφαρμόζεται από φορέα διεθνούς κύρους και βασίζεται στη διακίνηση περισσότερων από 60.000 επιστολών ετησίως στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, εξασφαλίζοντας την αξιοπιστία των μετρήσεων κατά 95%. Για τη συλλογή και την ανάλυση των στοιχείων χρησιμοποιείται ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, οι δε μετρήσεις διενεργούνται με βάση το πρότυπο ΕΝ 13850.
Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις για το Α' Εξάμηνο του 2011, το ποσοστό επίδοσης της αλληλογραφίας Α' Προτεραιότητας Εσωτερικού, που επετεύχθη από τα ΕΛ.ΤΑ., εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ημέρα κατάθεσης είναι 86,1% και εντός τριών εργάσιμων ημερών είναι 98,8%. Παρότι στην πρώτη περίπτωση το ποσοστό υπολείπεται του ετήσιου στόχου (87%), στη δεύτερη περίπτωση το ποσοστό υπερβαίνει το στόχο (98%), που έχει θέσει η σχετική Υπουργική Απόφαση.
Όσον αφορά στη συνολική πορεία των μετρήσεων, τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται συνεχής βελτίωση της ποιότητας, ενώ το 2010 τα ΕΛ.ΤΑ. πέτυχαν τους στόχους που είχαν τεθεί και για τις δύο κατηγορίες επίδοσης της αλληλογραφίας Α' Προτεραιότητας Εσωτερικού.
Με τις μετρήσεις ποιότητας, η ΕΕΤΤ αποσκοπεί στη διασφάλιση μίας αποτελεσματικής και βιώσιμης Καθολικής Υπηρεσίας, σε σταθερή βάση και καθορισμένη ποιότητα, για όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από το σημείο της ελληνικής επικράτειας στο οποίο βρίσκονται, ενόψει μάλιστα της απελευθέρωσης της ταχυδρομικής αγοράς έως τις 31 Δεκεμβρίου 2012.
Αναλυτική ενημέρωση για τις μετρήσεις ποιότητας της Καθολικής Υπηρεσίας είναι αναρτημένη στον ιστότοπο της ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr).
Κέρδος online
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου