Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Ραντεβού στις 6 Μαΐου δίνουν οι Γάλλοι σοσιαλιστές για νίκη επί του Νικολά Σαρκοζί.



Μια καθαρή νίκη χάρισαν στον Φρανσουά Ολάντ, μαζί με το χρίσμα του Σοσιαλιστή υποψηφίου στις γαλλικές προεδρικές εκλογές του 2012, οι 2,7 εκατομμύρια - και πλέον - ψηφοφόροι που συμμετείχαν χθες στον δεύτερο γύρο των primaires.

Με βάση τα προσωρινά επίσημα αποτελέσματα, ο Ολάντ απέσπασε το 56,5% των ψήφων ενώ η ετέρα διεκδικήτρια του χρίσματος, η Μαρτίν Ομπρί, το 43,5%. Εφεξής, το σύνθημα στο Σοσιαλιστικό Κόμμα είναι «Ενότητα για τη νίκη» - το έκαναν σαφές ήδη από χθες το βράδυ και ο μεγάλος νικητής και η μεγάλη ηττημένη και οι υπόλοιποι τέσσερις υποψήφιοι που αποκλείστηκαν στον πρώτο γύρο.
«Θα κερδίσουμε! Θα κερδίσουμε!», φώναζαν ενθουσιασμένοι οι υποστηρικτές της Αριστεράς βλέποντας στο βήμα της οδού Σολφερινό, ενωμένη, την ηγεσία του κόμματος.
«Θα κερδίσουμε, ραντεβού στις 6 Μαΐου!», τους διαβεβαίωσε και ο Φρανσουά Ολάντ. «Έλαβα απόψε από εσάς μια εντολή, μια επιτακτική εντολή, να οδηγήσω την Αριστερά στη νίκη. Θα αφιερώσω σε αυτό όλες μου τις δυνάμεις, όλη μου την ενέργεια, έχω τη θέληση να επιτύχω την αλλαγή. Δεν μπορώ όμως να δώσω αυτόν τον αγώνα μόνος, χρειάζομαι ενότητα, ένα αλληλέγγυο Σοσιαλιστικό Κόμμα.
Είμαι ο άνθρωπος της συσπείρωσης, το έδειξα μετά τον πρώτο γύρο. Έχω απόλυτη συνείδηση των σκληρών μαχών που μας περιμένουν, απέναντι σε μια Δεξιά που δεν έχει τίποτε να χάσει. Η αποστολή είναι βαριά και δύσκολη. Πρέπει να σταθώ στο ύψος των Γάλλων που δεν μπορούν άλλο την πολιτική του Νικολά Σαρκοζί. Θέλω να ξαναζωντανέψω το γαλλικό όνειρο. Θέλω να είμαι ο υποψήφιος του σεβασμού, του διαλόγου, αυτός που παρουσιάζει ένα άλλο όραμα περί προεδρίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: