Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

Xωριά του Δήμου Ζηρού δεν έχουν επαρκές σήμα COSMOTE


Το περασμένο Σαββατοκύριακο 11 και 12 Ιουλίου  ένα θλιβερό καθήκον με έφερε στο χωριό μου τη Ρωμιά Φιλιππιάδας. Έφθασα λίγο πριν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου ξημερώνοντας Κυριακή. Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά ( από κινητό) με συγγενείς σε άλλα χωριά. Μάταιες οι προσπάθειες!!!!
Επενέβη συγχωριανός και μου συνέστησε να πάω στο τάδε  μέρος δίπλα στο σπίτι του τάδε γιατί εκεί έχει σήμα COSMOTE. Πράγματι από το σημείο που μου υπέδειξαν επικοινώνησα με μερικούς. Προσπαθώντας να τηλεφωνήσω σε άλλο χωριό τίποτε. Μετά από πολλές προσπάθειες μόλις μου απάντησαν μου είπαν: Πές  ότι έχεις να πεις, δεν θα προλάβουμε να συννενοηθούμε γιατί εδώ εμείς έχουμε αδύνατο σήμα COSMOTE και έχουμε συνέχεια διακοπές. Και δεν αναφέρομαι για κάποιο απομακρυσμένο και ορεινό χωριό αλλά για την Νέα Κερασούντα και για περιοχή στο κέντρο του χωριού.
Πρωΐ της Κυριακής αν και έχω σύνδεση mobile internet ( πληρώνοτας 50 ευρώ το μήνα), αναγκάστηκα να μεταβώ στην κεντρική πλατεία της Φιλιππιάδας  για να στείλω μερικά e-mail, γιατί η ταχύτητα στο χωριό ήταν χελώνας. 
Με ευχαρίστηση αντιλήφθηκα ότι υπήρχε ελεύθερο internet του Δήμου Ζηρού, αλλά το σήμα δεν έφθανε σε πολλές γειτονιές . Με πληροφόρησαν ότι θα τοποθετηθούν από τον Δήμο και άλλες κεραίες  για να ξεπεραστούν τα προβλήματα που προκαλούνται από τις εδαφικές ιδιομορφίες των χωριών
Ευκαιρία λοιπόν είναι ο Δήμος να παρέμβει για  να αντιμετωπιστεί συνολικά και το πρόβλημα με την μη ύπαρξη σήματος COSMOTE σε πολλά χωριά, παρά να γίνονται μεμωνομένες αναφορές.
Μόνιμος κάτοικος  του Δήμου που φαίνεται να γνωρίζει καλύτερα το πρόβλημα, είχε την πρόταση να τοποθετηθεί ένας αναμεταδότης στον Προφήτη Ηλία ή στον Γκάργκουλα  ο οποίος θα λύσει πολλά προβλήματα.
Με λύπη διαπίστωσα ότι το 97% κάλυψη της χώρας που έλεγε η διαφήμιση αναφερόταν σε "97% πλυθησμιακή κάλυψη". Άρα 300.000 κάτοικοι της Ελλάδας δεν έχουν σήμα. Σαν να λέμε 1000 χωριά των 300 κατοίκων αποκλείονται από αυτή την υπηρεσία. 
Και για να μην υπάρξουν αρνητικοί συνειρμοί, δηλώνω ότι είμαι συνδρομητής Cosmote από το 1997, χωρίς να έχω διακόψω ποτέ το συμβόλαιο.

Μετά τιμής
Ευθυμίου Χριστόφορος

Δεν υπάρχουν σχόλια: