Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

«Ευχαριστήρια δήλωση Στέργιου Γιαννάκη για την επανεκλογή του στο Νομό Πρεβέζης»



Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους χιλιάδες φίλους και φίλες συμπατριώτες, από όλο το Νομό της Πρέβεζας, την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου, που έγιναν ο σκοπός του αγώνα μου και με εξέλεξαν εκ νέου Βουλευτή Νομού Πρεβέζης για την επόμενη, ίσως την πιο σημαντική τετραετία για τον Νομό μας.
θέλω να διαβεβαιώσω όλους και τον καθένα προσωπικά ότι η τιμή αυτή ανήκει και αντανακλάται σε όλους τους πολίτες του Νομού.
Με όλη μου την καρδιά σας επιστρέφω κάθε χαμόγελο, κάθε χειραψία, κάθε αγκαλιά που ανταλλάξαμε σε αυτόν το αγώνα. Κανείς δεν νικά μόνος του, οι παρέες γράφουν ιστορία.
Συγχαίρω όλους τους συνυποψήφιους μου για τον αγώνα που δώσαμε μαζί γιατί με την κοινή μας προσπάθεια καταφέραμε να συγκεντρώσουμε το υψηλότερο ποσοστό της Νέας Δημοκρατίας στην Περιφέρεια Ηπείρου. Σας διαβεβαιώ ότι θα πορευτούμε με ενότητα και κοινή προσπάθεια για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό για το Νομό μας. 
Από σήμερα ενωμένοι, ξεκινάμε με αυτοδύναμη Κυβέρνηση και Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη να φτιάξουμε από την αρχή την Ελλάδα που μας αξίζει. 
Την Ελλάδα της δημιουργίας, της ανάπτυξης, της δικαιοσύνης και της αξιοπρέπειας.
Με το ίδιο καθαρό βλέμμα, με έργα και πολλή δουλειά για το Νομό που δικαιούμαστε. 
Σας ευχαριστώ για όλα από καρδιάς. 
Συνεχίζουμε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: